• دوشنبه / ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400062216333
  • منبع : نمایندگی سمنان

واکسیناسیون ۱۲۰هزار نفر در شاهرود و میامی/ سیر نزولی در تنها شهرستان قرمز استان

واکسیناسیون ۱۲۰هزار نفر در شاهرود و میامی/ سیر نزولی در تنها شهرستان قرمز استان

ایسنا/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از واکسیناسیون افزون بر ۱۲۰ هزار نفر از جمعیت تحت پوشش این دانشگاه در شاهرود و میامی خبر داد.

دکتر رضا چمن در گفت و گو با خبرنگاران از رکوردشکنی در واکسیناسیون در مناطق تحت پوشش این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: تنها در شبانه روز گذشته بیش از پنج هزار نفر در دو شهرستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود واکسینه شدند.

وی از تحویل محموله های جدید به این دانشگاه خبر داد و افزود: در حال حاضر ذخائر خوبی از واکسن کووید۱۹ در دانشگاه وجود دارد و واکسیناسیون جمعیت هدف همچنان با قوت ادامه دارد.

رئیس علوم پزشکی شاهرود از آغاز روند نزولی ابتلا و بستری ها در این تنها شهرستان با وضعیت قرمز استان سمنان خبر داد و تصریح کرد: روند ابتلا و بستری در دو شهرستان تحت پوشش این دانشگاه طی یک هفته اخیر کاهشی بوده و این روند همچنان نزولی است.

وی همچنین از فعال بودن چرخه کروناویروس در شاهرود و میامی خبر داد و توصیه کرد: شهروندان این مناطق همچنان با جدیت به رعایت پروتکل ها و حفظ فاصله گذاری اجتماعی توجه کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بر توجه بیش از پیش به توصیه های ستاد کرونا تاکید و عنوان کرد: اگرچه سیر ابتلا به بیماری کرونا در شرق استان سمنان نزولی است اما به متظور تداوم و استمرار این وضعیت، رعایت موازین بهداشتی باید هم چنان با جدیت دنبال شود.

دکتر چمن اضافه کرد: تنها در شبانه روز گذشته، ۶۵ مورد مبتلای قطعی جدید در این دو شهرستان شناسایی شده که ۲۹ نفر از آنان ناچار به بستری در بیمارستان شاهرود شدند.

وی با اشاره به واکسیناسیون دانشجویان در شهرستان شاهرود گفت: در حال حاضر سامانه واکسیناسیون انشجویان باز بوده و دانشجویان دانشگاه های شاهرود و میامی می توانند با مراجعه به این سامانه برای واکسیناسیون ثبت نام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha