• سه‌شنبه / ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۸:۴۹
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1400062316809
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

رئیس دانشگاه هرمزگان خبرداد

احتمال واکسیناسیون کامل دانشجویان دانشگاه هرمزگان تا سه ماه آینده

احتمال واکسیناسیون کامل دانشجویان دانشگاه هرمزگان تا سه ماه آینده

ایسنا/هرمزگان رئیس دانشگاه هرمزگان گفت: واکسیناسیون اساتید و کارکنان دانشگاه هرمزگان طبق اعلام به صورت متمرکز در حال انجام است.

علی اکبرشیخی در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: تعدادی از اساتید دریافت کننده واکسن سینوفارم دوز دوم واکسن خود را نیز دریافت کرده اند، اساتید دریافت کننده واکسن آسترازنکا عموما دوز اول را دریافت و با توجه به فاصله بیشتر بین دوز اول و دوم منتظر رسیدن زمان مورد نظر جهت تزریق واکسن هستند.

وی با بیان این که به طور کلی می توان گفت واکسیناسیون روند خوبی دارد، افزود: در خصوص واکسینه شدن نیروهای شرکتی و عمرانی که در حال انجام کار در دانشگاه هرمزگان هستند، باید هماهنگی هایی صورت گیرد.

 شیخی با اشاره به اینکه این موضوع خوشبختانه شروع شده است، ادامه داد: دانشجویان با ثبت نام در سامانه ثبت نام خود را انجام می دهند و در نوبت خود جهت دریافت واکسن به محل مورد نظر مراجعه می کنند.

 رئیس دانشگاه هرمزگان بیان کرد: به عقیده بنده اگر روند واکسیناسیون تغییر نکند می توان گفت تا سه ماه آینده تمامی دانشجویان موفق به دریافت واکسن خواهند شد، هرچند تاریخ و زمان دقیق باید توسط  ستاد ملی کرونا اعلام شود.

وی در خصوص برگزاری کلاس های ترم پیش رو به صورت مجازی یا حضوری عنوان کرد: در حال حاضر تصمیم بر این است که در مقطع کارشناسی و همچنین در مقاطع تحصیلات تکمیلی و دکتری غیر از کلاس های کارگاهی و آزمایشگاهی که به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی باید برگزار شوند، سایر کلاس ها به صورت مجازی خواهند بود.

شیخی همچنین در خصوص خوابگاه های این دانشگاه افزود: برای دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی و دکتری که برای شرکت در کلاس های کارگاهی و آزمایشگاهی دارند، خوابگاه های ما آماده پذیرش دانشجویان به شکل هر دانشجو در یک اتاق هستند.

وی در پایان گفت: درخصوص امتحانات پایان ترم این دانشگاه تصمیم قطعی گرفته نشده است، اما به نظر می رسد برگزاری امتحانات به شکل ترکیبی حضوری و مجازی نیز امکان پذیر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha