• سه‌شنبه / ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۲:۴۷
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1400062317147
  • خبرنگار : 71451

تجلیل از مدافعان سلامت و کادر درمان در هفته دفاع مقدس

تجلیل از مدافعان سلامت و کادر درمان در هفته دفاع مقدس

مسئول حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت:تجلیل از مدافعان سلامت و کادر درمان یکی از ۵۳ برنامه شاخص گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این استان است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ پاسدار حمید آرمندیان  با اشاره به برنامه های گرامی داشت هفته دفاع مقدس در استان هرمزگان بیان کرد: دفاع مقدس برگ زرین و نقطه عطف افتخارات مردم این سرزمین است که این دفاع با رهبری امام خامنه ای عزیز برای دلباختگان انقلاب اسلامی فصل بی بدیل و بی نظیری از ایثار، مقاومت و ایستادگی را به ارمغان داشته است.

وی ادامه داد:دوران دفاع مقدس با وجود توطئه ها و دسیسه هایی که صهیونیسیم جهانی داشت، پرچمدار عزت، افتخار و سربلندی ایران اسلامی شد لذا با اهدا و تقدیم شهیدان والامقام بدون از دست دادن حتی یک وجب از خاک مان، امروز قدرت منطقه و خار چشم دشمنان نظام هستیم و خواهیم بود.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان یادآور شد: ۵۳ برنامه مختلف در قالب ۶۰۰ نوع فعالیت همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح رده های بسیج و سپاه سراسر استان برگزار خواهد شد. تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس، تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدا در سطح پایگاه‌ ها و محله های هرمزگان تحت عنوان «آبروی محله»، روایت گری راویان دفاع مقدس در سطح مسجدها، پایگاه ها و گلراز شهدا به صورت حضوری و مجازی و افتتاح طرح های خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار استان از شاخص ترین برنامه های هفته دفاع مقدس است.

وی گفت: تجلیل از مدافعان سلامت و کادر درمان، برگزاری طرح مواسات و همدلی در قالب توزیع بسته های معیشتی و تهیه نوشت‌افزار برای نیازمندان، برپایی ایستگاه های سلامت و توزیع بسته های بهداشتی، اجرای طرح شهید سلیمانی و کمک در سرعت بخشی واکسیناسیون علیه کرونا و اهدای خون از دیگر برنامه های معاونت حفظ و آثار دفاع مقدس سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در طول هفته دفاع مقدس است.

سرهنگ آرمندیان خاطرنشان کرد: همچنین جمع‌آوری اسناد دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه های دفاع مقدس در دستورکار است که با تعامل و هم افزایی که بین سایر دستگاه ها و نهادهای متولی در هرمزگان مانند سازمان حفظ آثار استان، کنگره سرداران شهید، بنیاد شهید و سایر رده های نظامی و انتظامی بتوانیم با کمک همدیگر در قالب کمیته های تخصصی هدف مان را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha