• سه‌شنبه / ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۶:۳۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400062317422
  • منبع : نمایندگی سمنان

راه اندازی کارخانه سیمان بیارجمند تا ۲ ماه آینده

راه اندازی کارخانه سیمان بیارجمند تا ۲ ماه آینده
عکس تزئینی ست

ایسنا/سمنان رئیس صنعت معدن و تجارت استان سمنان عمده مشکل کارخانه سیمان بیارجمند را مدیریتی ارزیابی کرد و وعده داد: کارخانه سیمان بیارجمند ظرف دو ماه آینده افتتاح و راه اهدازی شود.

‍ علی تشنه دل، رئیس سازمان صمت استان سمنان اظهار کرد: از اولین روزهای حضور در استان، باشناختی که نسبت به واحد سیمان بیارجمند و مشکلات آن داشتم، پیگیری ها در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ۵۰ درصد مشکل این واحد مدیریتی است اما این مهم، در گزارش ها نگاه ها به سمت کوتاهی از سمت بانک ها سوق پیدا کرد.

‍  رئیس سازمان صمت استان سمنان با اشاره به رفع برخی از مشکلات این واحد خاطرنشان کرد: متاسفانه پیگیری واحد ضعیف بود و از مجاری درست صورت نمی گرفت که امروز با تلاشهای انجام شده در مسیر صحیح قرار گرفته است.

تشنه دل از تمدید قرارداد با بانک طرف قرارداد این کارخانه و واحد تولیدی بزرگ خبر داد و گفت: حداکثر تا ۲ ماه آینده باید این واحد فعال و راه اندازی شود و طی یکماه آینده تزریق نقدینگی با مشارکت بانک صنعت و معدن صورت گیرد.

وی از تلاش ها برای بهبود تولید در استان خبر داد و ادامه داد:  بر اساس گزارش ها، در سال ۱۴۰۰، تاکنون در بحث تسهیلات رونق تولید، در مجموع ۳۸۲ طرح به مبلغ ۲۹ هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شدند.

 رئیس سازمان صمت استان افزود: تاکنون ۱۸۵ فقره تسهیلات به ارزش اعتباری ۶ هزار و ۴۴۶ میلیارد ریال توسط بانک های عامل پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: در این جلسه با موافقت اعضای کارگروه، تعداد ۲۷ طرح صنعتی جهت دریافت تسهیلات به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان و اشتغال جدید ۳۱ نفر، به بانک های عامل معرفی شدند. 

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان افزود: همچنین با موافقت اعضای کارگروه، تعداد ۵۳ طرح کشاورزی جهت دریافت تسهیلات به ارزش ۲۳ میلیارد و ۳۷۴ میلیون تومان و اشتغال جدید ۲۵ نفر، به بانک های عامل معرفی شدند.

وی با اشاره به برپایی کارگروه رفع موانع استان افزود: در راستای رفع موانع تولید استان، در این جلسه مشکلات برخی واحد تولیدی بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha