• چهارشنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۰
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1400062418118
  • خبرنگار : 50022

شاخصه‌های انتصاب مدیران البرز در سه سال اخیر چه بوده است؟

شاخصه‌های انتصاب مدیران البرز در سه سال اخیر چه بوده است؟

ایسنا/البرز مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز گفت: بومی گزینی و بهره برداری از ظرفیت پویا و توانمند بدنه استانداری یکی از مواردی بود که به جد در چند سال اخیر در انتصابات مد نظر قرار گرفت و در این میان از پتانسیل ارزشمند بانوان استان به خوبی استفاده شد.

محمدرضا جهانشاهلو مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری البرز در یاداشتی برای ایسنا، نوشت:

توسعه، روندی مداوم و فرایندی پویاست، مهمترین مسئله در تعریف توسعه، نوع دید و نگرش آن به انسان است.در نظریات جدید توسعه، از قبیل توسعه انسانی، توسعه مشارکتی و ارتباطی، انسان به عنوان یک موجود متفکر که توانایی ایجاد تغییر در محیط زندگی و فعالیت خود را دارد، محور توسعه قلمداد می شود.

حال با توجه به چنین مولفه مهمی می‌توان دریافت که شهبازی استاندار البرز در انتصابات خود با حساسیت ویژه‌ای وارد عمل شده و با کنکاش در فعالیت کارشناسان و مسئولان استان، افراد شایسته را برای تصدی پست‌های مختلف به کار گرفته است.

بر این اساس جوان گرایی با تکیه بر ارتقا سطح دانش علمی و تخصصی و ارائه مدارک علمی و پژوهشی، مهمترین مشخصه مدیران منصوب شده در این دوره محسوب می‌شود.

بومی گزینی و بهره برداری از ظرفیت پویا و توانمند بدنه استانداری یکی از مواردی بود که به جد مد نظر قرار گرفت و در این میان از پتانسیل ارزشمند بانوان استان به خوبی استفاده شد.

همچنین در این راستا جایگاه خانواده شهدا و ایثارگران که حق بزرگی بر گردن مردم این مرز و بوم دارند نیز محفوظ و محترم ماند و در چارچوب قانون به حقوق آنها رسیدگی شد.

از سوی دیگر نمی توان از عملکرد سه ساله استاندار البرز چشم پوشی کرد چراکه حتی این امر از دیدگاه منتقدان نیز مطرح می‌شود و در نظر سنجی‌های عمومی حجم اقدامات و دستاوردهای مطرح شده قابل تامل است.

استاندار البرز از ابتدای حضورشان به وضوح اعلام کردند که البرز استانی با ظرفیت‌های کم نظیری است که از ابتدای تاسیس مجالی برای شکوفایی نداشته به همین دلیل بسیاری از زیرساخت‌ها متناسب با جمعیت رشد نداشته و این امر موجبات عدم رضایت و عدم تحقق مطالبات فراوان مردم را فراهم کرده است، بنابراین مجموعه مسئولان استان باید بسیج شوند تا با همدلی به قطار توسعه استان شتاب دهیم.

با این اوصاف، البرز در این مسیر به مدیران و مسئولانی نیاز دارد که بتوانند همپا و هم قدم با این سیر شتابان حرکت کنند از سوی دیگر اراده، تعصب و تمایل قلبی به رشد و آبادانی ایران کوچک را در وجود داشته باشند.

حال با توجه به اینکه عزل و نصب مدیران زیر مجموعه، حق مسلم هر مدیری است، استاندار البرز با ترسیم افقی بر مبنای آبادانی استان نسبت به استفاده از این حق طبیعی اقدام کرده اند و در این میان افراد شایسته ای نیز از ادوار قبلی بر اساس کارآمدی و توانمندی ابقا شدند.

مجموعه این اقدامات و برنامه‌ها دستاوردهای بزرگی را رقم زد و موجبات تحقق بسیاری از مطالبات دیرینه مردم استان را فراهم کرد.

نقد منصفانه و با اتکا به مستندات می‌تواند اعتماد مخاطبان را نیز جلب کند از این رو بهتر است با پرهیز از تهییج مقطعی افکار عمومی، با احترام به مخاطبان، صادقانه اطلاع رسانی کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha