• چهارشنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400062418235
  • خبرنگار : 71594

یوسفی: زیارت اربعین نباید مخصوص افرادی باشد که توانایی خرید بلیت هواپیما دارند

یوسفی: زیارت اربعین نباید مخصوص افرادی باشد که توانایی خرید بلیت هواپیما دارند

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: زیارت اربعین از دغدغه‌های زائرین است و نباید تنها مخصوص افرادی باشد که توانایی خرید بلیت هواپیما را دارند.

به گزارش ایسنا، مجتبی یوسفی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فصل برداشت میوه‌های گرمسیری همچون خرما در خوزستان است و زحمت و دسترنج یک ساله مردم در انتظار تصمیم عاجل در خرید تضمینی است تا باعث نشود این محصول هم به سرنوشت سایر محصولات در خوزستان دچار شود، بنابراین انتظار داریم با تعیین قیمت مناسب هر چه سریعتر در مورد خرید تضمینی تصمیم‌گیری شود.

وی عنوان کرد: زیارت اربعین از دغدغه‌های زائرین امسال است و نباید تنها مخصوص افرادی باشد که توانایی خرید بلیت هواپیما را داشته باشند، بنابراین انتظار می‌رود هر چه سریعتر در این زمینه تدبیری اندیشیده شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فصل کشت محصولات کشاورزی است و باید برای تأمین کود و نهاده‌های دامی و سایر موضوعاتی که هم برای پرورش‌دهندگان آبزیان که در حال حاضر در تأمین جو نیز با مشکل مواجه هستند، هر چه سریعتر تدبیری اندیشیده شود.

یوسفی با اشاره به اینکه در آستانه آغاز سال تحصیلی قرار داریم، گفت: لازم است واکسیناسیون معلمان سریع تر تمام شود، همچنین تأمین اینترنت برای روستاها مورد توجه قرار گیرد. ضمن اینکه باید به این نکته هم توجه شود که ما باید در عمل برای خوزستان و تخصیص اعتبارات لازم برای آن تصمیم‌گیری کنیم و فقط نباید آنچه گفته می‌شود تنها در رسانه‌ها درج شده و در خوزستان به اهمیت مشکلات اصلی پرداخته شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۶-۲۵ ۱۷:۰۳

میدونستم نظر رو تایید میکنم . فقط امیدوارم حرف بنده رو خونده باشین با دقت خودتون

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۲۶ ۱۵:۳۳

نماینده اهواز دولت خوب کرد راههای زمینی بست،مردم با بازگشت از سفر زیارتی مرگ و میر زیاد میکنند