• چهارشنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۵:۰۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400062418300
  • خبرنگار : 50223

استمداد آبداران کهگیلویه و بویراحمد از رئیسی،

آبداران کهگیلویه و بویراحمد "آه ندارند با ناله سودا کنند"

آبداران کهگیلویه و بویراحمد "آه ندارند با ناله سودا کنند"
عکس خبر تزئینی است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد جمعی از آبداران شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد برای چندمین بار بعلت نگرفتن حقوق بعد از حدود ۹ ماه در جلوی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند.

یکی از این آبداران در این زمینه به خبرنگار ایسنا گفت: از سال ۸۰ تاکنون در مجموعه آب و فاضلاب خدمت می کنم با این وضع و شرایط در هیچ جای دیگر بکار گرفته نمی شوم آیا پس از حدود ۲۱ سال خدمت کردن، حق زندگی نداریم؟

وی افزود: همه دستگاه‌ها نیروهای شرکتی و پیمانکاری دارند و آنها را سر و سامان داده اند تنها ما آبداران شرکت آب و فاضلاب بلاتکلیف هستیم و علاوه بر این، مطالبات و حقوق‌مان پرداخت نمی شود و بیمه هم نداریم.

وی اظهارکرد: وعده های مسئولان برای رفع مشکلات آبداران استان کهگیلویه و بویراحمد تا کنون محقق نشده است. آبداران آه ندارند با ناله سودا کنند از مسئوبلان و متولیان امر خواهشمندیم فکری اساسی برای رفع مشکلات ما کنند.

به گزارش ایسنا، یکی دیگر از آبداران تصریح کرد: ۹ ماه حقوق دریافت نکرده ایم البته مزایا هم طلب داریم و دفترچه بیمه درمانی هم نداریم و در این شرایط کرونایی با مشکلات جدی مواجهیم.

وی عنوان کرد: از روی ناچاری برای چندمین بار جلوی استانداری تجمع کرده ایم تا بلکه کسی صدای ما را بشنود و مشکلات ما را یک بار برای همیشه حل کند. از آقای رئیسی استمداد می طلبیم با توجه به اینکه هر چه داد زدیم کسی صدای ما را نمی شنود، به داد آبداران استان کهگیلویه و بویراحمد برسند.

این آبدار تاکید کرد: با توجه به اینکه در آستانه مهرماه و بازگشایی مدارس هستیم با جیب خالی و این وضعیتی که داریم، چطور فرزندانمان را به مدرسه بفرستیم.

"اسفندیار برخه"، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: آبداران از قبل مطالباتی دارند که دنبال گرفتن مطالبات خود هستند.

وی افزود: تاکنون حتی یک ریال اعتبار عمرانی برای تعمیر و نگهداری به شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده نشد که بتوانیم حقوق و مطالبات آبداران استان را پرداخت کنیم.

برخه تصریح کرد: بخشی از حقوق و مزایای آبداران پرداخت شده اما همچنان مطالباتی دارند که باید در این زمینه فکری شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: متاسفانه این نیروها از قبل تحت پوشش آب و فاضلاب استان بودند که پس از ادغام شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، آبداران به پیمانکار واگذار شدند.

برخه با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون حتی یک ریال برای پرداخت حقوق آبداران به شرکت آب و فاضلاب پرداخت نشده است، تاکید کرد: در صورت تامین اعتبار از سوی اداره کل اقتصاد و دارایی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مطالبات آبداران استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت می شود.

وی در خصوص تبدیل وضعیت آبداران ادامه داد: تبدیل وضعیت آبداران کشوری هست و باید بصورت سراسری حل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha