• چهارشنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ / ۲۱:۴۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1400062418482
  • منبع : شبکه العالم

پیام سید حسن نصرالله در آستانه ورود تانکرهای حامل سوخت ایران به لبنان

پیام سید حسن نصرالله در آستانه ورود تانکرهای حامل سوخت ایران به لبنان

دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان در آستانه ورود تانکرهای حامل سوخت ایران به لبنان ضمن تشکر از مردم، برای حفظ سلامت آن‌ها و تسهیل روند ورود کاروان‌ حامل سوخت به لبنان خواستار عدم تجمع مردمی شد.

به گزارش ایسنا، سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان، شامگاه امروز (چهارشنبه)، در آستانه ورود تانکرهای حامل سوخت ایران به لبنان پیامی منتشر کرد.

بر اساس گزارش شبکه «المنار»، دبیرکل حزب‌الله در پیام مذکور گفت: «از زمینه‌سازی مردم و رسانه‌ها در منطقه بعلبک الهرمل به منظور استقبال از ورود کاروان تانکرهای حامل سوخت در روز پنجشنبه باخبر شدم. من از میزان همراهی عظیم و صادقانه مردم شریف‌مان با این گام باخبرم».

سید حسن نصرالله ادامه داد: «ابتدا، از آن‌ها به خاطر این همراهی و این استقبال که از ده‌ها سال پیش تاکنون ادامه داشته تشکر می‌کنم. ثانیا از آن‌ها و از برادران مسئول حزب‌الله در منطقه می‌خواهم که حین عبور کاروان به منظور حفظ سلامت همه و راحتی آن‌ها و برای تسهیل روند انتقال در بهترین حالت ممکن هیچ گونه تجمع مردمی صورت ندهند».

دبیرکل حزب‌الله در سخنرانی دو شب پیش خود (۲۲ شهریور) اعلام کرد که اولین کشتی حامل فرآورده‌های نفتی، شامگاه یکشنبه هفته جاری، وارد بندرگاه بانیاس سوریه شده و روند انتقال سوخت روز پنجشنبه (فردا) به لبنان آغاز خواهد شد.

به گفته «احمد ریا» مسئول رسانه‌ای حزب‌الله در البقاع، ایستگاه اول تانکرها میان شهرهای «العین» و «اللبوه» است.

او همچنین خبر داده بود که ایستگاه آخر تانکرها در ورودی بعلبک جنوبی در میدان «دورس» است و مراسم استقبال مردمی در ساعت ۱۵ (به وقت محلی/ ۱۶:۳۰ به وقت تهران) با حضور وزرا، نمایندگان منطقه، رؤسای شهرداری‌ها و غیره برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۶-۲۴ ۲۳:۲۷

ماایرانیان همینکه میبینیم ملت لبنان خوشحالم که ازنظرسوخت از ایران درآرامش بسرمیبرندخوشحالیم انشاالله که این دوستی پایدار بماند

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۲۵ ۰۰:۱۵

لبنان لبنان به فکر مردم باشید بد به فکر لبنان سوریه عراق

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۲۵ ۰۱:۵۷

این قدرت ایران است صدایه مارا از قلب فتنه می‌شنوید قلب فتنه پاره شد به دست شهید جاج قاسم سلیمانی

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۲۵ ۰۲:۱۸

خداوند کاپیتان وخدمه کشتی ایرانی را از بلایا وحوادث ناگوار حفظ کندو به سید حسن نصرالله عمر با برکت وسلامتی دهد و نابودی دشمنان دین خدا را هرچه زودتر برساند. آمین یارب العالمین

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۲۵ ۱۲:۰۱

نخورید ونیاشامید که این سوخت مجانی فقط سوزاندنیست

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۲۶ ۰۰:۵۲

الحمد لله. بار دیگر امریکا و اسراییل رو سیاه شدند و غیر از نظاره گر بودن هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۲۷ ۰۰:۴۸

الحمدالله رب العالمین خدایا شکرت برای این اقتدار،اقتدار اسلام ،اقتدار ایران سوختی که ب لبنان صادر شد برد برد بود تا کور شود چشم دشمنان اسلام ناو ایرانی که اقیانوس ها رو در نوردید.. و ایران عضو دائم شورای شانگهای... و ب فضل خدا پیروزی‌ای بزرگ در راه است... تا کور شود هر آنکه نتواند دید

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۲۷ ۰۲:۲۴

این همه گشایش به فضل پروردگار و جانفشانیهای حاج قاسم عزیز حاصل شده ،خدایا شکرت