• پنجشنبه / ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۱:۲۵
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 1400062518547
  • خبرنگار : 71021

ضرغامی با فرمانده کل ارتش دیدار کرد

ضرغامی با فرمانده کل ارتش دیدار کرد

عزت‌الله ضرغامی ـ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ـ با امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی ـ فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ـ دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، ضرغامی ویدئویی از این دیدار را که در ارگ آزادی ـ محل کارش ـ انجام شده، در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرده و درباره آن توئیت کرده است: «میزبان امیر سرلشکر موسوی، فرمانده ارتش و سایر فرماندهان ارتش بودم. می‌گفتند ارتش آماده همه گونه همکاری در حوزه ماموریتی ما است.

توریسم دریایی به طور جدی بحث شد. سواحل مکران و جزایر خلیج فارس محل جلسه بعدی من و امیر (حبیب‌الله) سیاری خواهد بود.»

ضرغامی توسعه گردشگری دریایی را از جمله اولویت‌هایش عنوان کرده است. او به تازگی در دیدارش با تعدادی از نمایندگان استان‌های شمالی در مجلس گفته است: ۴۰۰ کیلومتر ساحل در شمال و ۱۱۰۰ کیلومتر در جنوب داریم که با جزایر آن به ۲۴۰۰ کیلومتر می‌رسد، با وجود این ظرفیت‌ها گردشگری دریایی ما صفر است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همچنین اظهار کرده است: برای ساحل‌سازی، ساخت اسکله‌ها و بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها برنامه جدی دارم. در حال شناسایی ظرفیت‌های وزارتخانه هستم و همچنین این موضوع را با صنوف پیگیرم که بخش خصوصی به این عرصه ورود جدی کند. برای خرید کشتی‌های گردشگری از کشورهای منطقه و بهره‌برداری از ظرفیت تفریحی آن‌ها به‌صورت جدی ورود خواهم کرد.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۶-۲۵ ۰۵:۳۹

ارتش نیرویی صادق مخلص و وطن پرست می‌باشد حالا که دولت مردان با ارتش فعالیت میکنند پس نیتشان خیر هست فقط خدا کنه ارتش اهداف مقاصد بد قرار نگیرد ارتش فدای ملت

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۲۵ ۰۶:۳۸

خیلی خوبه امیدوارم این طرح ها با فضل خدا عملیاتی بشه اما ای کاش در بحث کشتی های تفریحی یک قرارداد هدفمند با صنایع کشتی سازی کشورمان توسط وزارت گردشگری بسته شود تا هم مشاغل بیشتری فعال شوند و از هم از خروج بی مورد ارض کشور جلوگیری شود چرا که حفظ منابع مالی مان بسیار مهم است . سپاس

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۲۵ ۱۰:۱۵

درود به ارتش پاک

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۲۵ ۱۵:۲۴

ارتش واقعا فدای ملت است

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۲۵ ۲۲:۲۴

ارتش نیرویی بی ادعا و به دور از ریا و در خدمت وطن و ملت در سایه فرماندهی کل قوا می باشد . ان شالله معیشت این اقشار محجوب و مایه آسایش و اقتدار ملی بیش از پیش مد نظر قرار گیرد.