• جمعه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۴:۱۵
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1400062518949
  • خبرنگار : 71638

چرا فدراسیون والیبال مشکل غذایی تیم ملی را حل نکرد؟

چرا فدراسیون والیبال مشکل غذایی تیم ملی را حل نکرد؟

کمبود وعده های غذایی یکی از مشکلاتی بود که والیبالیست های ایران در مسابقات آسیایی با آن مواجه شدند. سوال این است که چرا فدراسیون والیبال این مشکل را حل نکرد؟ موضوعی که به دغدغه اصلی ملی‌پوشان و کادرفنی در مرحله گروهی تبدیل شده بود.

به گزارش ایسنا، بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۱ شهریورماه به میزبانی ژاپن درحال پیگیری است که تیم ملی والیبال ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در گروه B قرار داشت و با تیم‌های پاکستان، تایلند و هنگ‌کنگ بازی کرد. تیم ملی والیبال ایران در دور گروهی این مسابقات توانست در هر سه بازی به پیروزی ۳ بر صفر دست پیدا کند و حریفانش را با قاطعیت شکست دهد. 

تیم ملی والیبال ایران که با ترکیب بازیکنان جوان و با تجربه در این مسابقات شرکت می‌کند در دور گروهی عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت. تنها مشکلی که بازیکنان و سرمربی تیم ملی والیبال در دور گروهی با آن مواجه شده بودند کمبود وعده های غذایی بود؛ مشکلی که تا پایان دور مقدماتی حل نشد!

باتوجه به اظهار نظر فدراسیون والیبال و داورزنی در خصوص صاحب نفوذ بودن در والیبال آسیا، سوال این است که چرا فدراسیون والیبال مشکل بلندقامتان ایران را به صورت شفاف با کنفدراسیون آسیا و کشور ژاپن مطرح و حل نکرد؟

اگر واقعا ایران در والیبال آسیا صاحب کرسی و نفوذ است چرا باید این مشکل ساده تمرکز تیم ملی والیبال را از بین ببرد و تا پایان دور مقدماتی این مشکل وجود داشته باشد؟

داورزنی که به جای تغییرات در کادر اجرایی و حتی مدیریتی فدراسیون والیبال به تازگی تصمیم گرفته برای غلبه بر حاشیه‌ها دست به تغییرات در اداره روابط عمومی فدراسیون بزند، به نظر به دنبال تغییر در تولیدات و خروجی و خوراک رسانه ایی والیبال است تا افکار عمومی را در نتیجه برخی خبرها و گفت‌وگوها، شاید از برخی ایرادات سیستمی و مدیریتی والیبال دور کند. شاید که اگر مدیران فدراسیون به جای تمرکز روی این موضوعات، کمی روی حل مشکلات بخش های مدیریتی و اجرایی وقت می‌گذاشتند مشکلات کمتری برای تیم ملی والیبال وجود داشت.

قطعا تنها نتایج خوب بلندقامتان ایران در عرصه های بین المللی می تواند افکار عمومی را راضی نگه داشته و حال والیبال دوستان را خوب کند. هرچند بنظر می‌رسد فدراسیون با این رویکرد معتقد است انتشار برخی اخبار می‌تواند رفع نیاز برخی مشکلات را بکند، آن هم بدون توجه به نقش و جایگاه مدیریتی فدراسیون در رفع و حل این مشکلات.

شاید اگر فدراسیون والبیال به جای طرح و بزرگنمایی مشکلات پیش پا افتاده مانند کمبود وعده های غذایی ملی پوشان با کنفدراسیون والیبال آسیا و مقامات اجرایی مسابقات در کشور ژاپن رایزنی های لازم را انجام می‌داد، نیاز به این همه بزرگنمایی درباره خورد و خوراک بازیکنان در جریان مسابقات نبود.

قطعا این نوع اخبار می‌تواند تمرکز تیم ملی والیبال ایران را بهم ریخته و دود این ناشی از این مسائل نیز به چشم والیبال ایران برود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۶-۲۶ ۱۱:۳۸

روابطچی!

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۲۶ ۲۲:۱۴

الهی چرا غذا ندارن بمیرم برات میثم جانم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۱ ۲۲:۱۴

روابط عمومی والیبال فکر میکنه وزیر ورزشه کلا مدعیه😂