• پنجشنبه / ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۸:۰۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400062518952
  • خبرنگار : 50182

معاون استانداری کرمانشاه:

امیدواریم تا 2 هفته دیگر تمام جمعیت هدف کرمانشاه علیه کرونا واکسینه شوند

امیدواریم تا 2 هفته دیگر تمام جمعیت هدف کرمانشاه علیه کرونا واکسینه شوند

ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه با بیان اینکه ظرفیت تزریق روزانه 100 هزار دوز واکسن در استان فراهم است ابراز امیدواری کرد با تامین واکسن، ظرف دو هفته آینده تمام جمعیت هدف استان دوز اول واکسن را دریافت کنند.

افشین کریمی در جلسه امروز (25 شهریور) ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد با اشاره به فداکاری های بسیار کادر بهداشت ودرمان استان در مقابله با کرونا، گفت: در این بین مسئولین و مردم استان هم همکاری خوبی داشتند و امیدواریم با انجام واکسیناسیون بتوانیم در ماه های آتی شرایط بهتری را درزمینه این بیماری تجربه کنیم.

کریمی به طولانی شدن شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: این زمان‌بر شدن شیوع بیماری و از طرفی مشکلات معیشتی، مردم را خسته کرده و موجب شده برخی نسبت به رعایت پروتکل ها دلسرد شوند و امیدواریم با اتمام واکسیناسیون این محدودیت‌ها تا حدی مرتفع شود.

 معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه به خستگی کادر بهداشت و درمان هم اشاره کرد و افزود: این انتظار هست که با پرداخت معوقات و مطالبات این قشر، توان این نیروها برای ادامه مسیر مبارزه تقویت شود.

کریمی در ادامه با اشاره به تزریق روزانه 70 هزار دوز واکسن کرونا در استان گفت: در حال حاضر نیمی از این ظرفیت استفاده می شود و امیدواریم با تامین واکسن و مشارکت مردم بتوانیم این ظرفیت را پر کرده و حتی به تزریق روزانه 100 هزار دوز واکسن برسیم.

وی افزود: اگر روند واکسیناسیون شدت گرفته و از تمام ظرفیت استفاده شود امیدوار هستیم ظرف دو هفته آینده تمام جمعیت هدف استان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کنند.

روانسر و ثلاث باباجانی نیازمند ساخت بیمارستان هستند

آرش زره تن لهونی نماینده پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر هم در این جلسه با تاکید بر لزوم حمایت از کادر بهداشت و درمان، گفت: در زمینه تجهیزات و امکانات درمانی هم نیازمند حمایت هستیم و نیاز است حمایت ویژه ای در خصوص تامین تخت های بیمارستانی و بخصوص تخت های ویژه از استان صورت گیرد.

وی با انتقاد از نبود بیمارستان در دو شهرستان روانسر و ثلاث باباجانی، گفت: در ثلاث باباجانی از زمان زلزله تاکنون یک بیمارستان موقت داریم و نیاز است یک بیمارستان اصلی دراین شهرستان احداث شود.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه افزود: متاسفانه روانسر بیمارستان موقت هم ندارد و امیدواریم با مساعدت وزیر بهداشت این دو شهرستان صاحب بیمارستان شوند.

لهونی با تاکید بر لزوم راه اندازی یک پایگاه هوایی فوریت های پزشکی در اورامانات هم گفت: این منطقه صعب العبور است و اگر بخواهیم بیماران و مجروحان را به مرکز استان منتقل کنیم زمان زیادی از دست می رود و نیاز است که یک پایگاه هوایی فوریت ها در منطقه راه اندازی شود.

این نماینده مجلس در پایان با تاکید بر لزوم بکارگیری و استخدام نیروهای موقت و طرح و ... گفت: نیروهایی که در طرح بوده و در شرایط شیوع کرونا همکاری داشته اند انتظار این است که همگی جذب شده و بکارگیری شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha