• شنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400062719614
  • خبرنگار : 30054

راهنمای تعویض تاچ ال سی دی شیائومی ردمی نوت ۸ پرو

راهنمای تعویض تاچ ال سی دی شیائومی ردمی نوت ۸ پرو

یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین گوشی‌های برند شیائومی در سال ۲۰۱۹، به طور قطع گوشی نوت ۸ پرو نام دارد که همچنان نیز به‌عنوان یک میان‌رده محبوب شناخته می‌شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام موبایل کمک، این گوشی در ماه اوت سال ۲۰۱۹ برای اولین بار عرضه شد و توانست با مشخصات خوب خود از جمله تراشه Mediatek Helio G۹۰T (دوازده نانومتری) با هشت هسته پردازنده و نیز پردازنده گرافیکی Mali-G۷۶MC۴، دوربین ۴ گانه ۶۴+۸+۲+۲ و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خود، مورد استقبال کاربران قرار گیرد.
تاچ ال سی دی Note ۸ Pro، بخشی از صفحه نمایش LCD این گوشی است که به فشار خارجی حساس بوده و از آن برای تعامل کاربران با گوشی نوت ۸ پرو استفاده می‌شود. این قطعه که همراه lcd ارائه می‌شود، یک قطعه کاملاً حساس و نازک است که به همین علت، معمولاً با ضربات فیزیکی و مشکلات سخت‌افزاری شدید، به‌راحتی کارایی خود را از دست می‌دهد. در ادامه می‌خواهیم کمی بیشتر راجع به این مشکل بپردازیم؛ بنابراین با ما همراه باشید تا راجع به قیمت تاچ ال سی دی شیائومی ردمی نوت ۸ پرو و مشخصات آن صحبت کنیم.

مشخصات تاچ ال سی دی نوت ۸ پرو

به طور خلاصه در مورد مشخصات تاچ ال سی دی نوت ۸ پرو می‌توان به نکات مختلفی اشاره نمود که از آن جمله باید گفت:

  • شیائومی در این گوشی از پنل‌های صفحه نمایش IPS LCD استفاده کرده است که باتوجه‌به رزولوشن آن، کیفیت خوبی را به کاربر ارائه می‌کند.
  • پنل‌های صفحه نمایش این گوشی در ابعاد ۶.۵۳ اینچ ارائه می‌شود که از رزولوشن ۲۳۴۰*۱۰۸۰ بهره می‌برد. 
  • نسبت نمایشگر در این گوشی به‌صورت ۱۹.۵:۹ است که توانسته است تا ۸۴.۹ درصد از کل بدنه را در برگرفته و جلوی گوشی را بپوشاند.
  • کیفیت تصاویر نمایش داده‌شده در این صفحه نمایش به‌خوبی شارپ هستند و تصاویر به‌صورت دندانه‌دار نمایش داده نمی‌شود.
  • همچنین در مورد روشنایی پنل صفحه نمایش گوشی Note ۸ Pro با توجه به تست‌های انجام شده می‌توان گفت با توجه به ادعای ارزیابی شده شیائومی، سطح حداکثر روشنایی این گوشی ۵۰۰ نیت حداکثر می‌باشد.
  • این نمایشگر و صفحه نمایش گوشی نوت ۸ پرو از استاندارد HDR بهره می‌برد که و کاربران می‌توانند با فعال کردن تنظیم خودکار روشنایی صفحه نمایش، در زیر نور آفتاب نیز از دید خوبی برخوردار باشند.

با توجه به این مشخصات، بایستی قیمت تاچ ال سی دی Note ۸ Pro را جزو قطعات گران‌ قیمت گوشی موبایل در نظر گرفت اما با این حال، از آنجایی که شیائومی معمولا نرخ سود محصولات خود را پایین نگه می‌دارد، این قطعه با هزینه نسبتا مناسبی نسبت به محصولات مشابه در سایر برندها عرضه شده است.

قیمت تاچ ال سی دی شیائومی ردمی نوت ۸ پرو

اگر قصد تهیه و خرید تاچ ال سی دی نوت ۸ پرو را دارید، می‌توانید از فروشگاه اینترنتی موبایل کمک اقدام کنید. همان‌طور که می‌دانید، تاچ‌ ال ‌سی دی لایه‌ای نازک است که به‌راحتی آسیب می‌بیند. به همین خاطر در غالب مواردی که به تعمیرات صفحه نمایش گوشی‌ ختم می‌شود، ما شاهد تعویض این قطعه هستیم که کاربران بایستی با هزینه‌کردن قیمت تاچ ال سی دی شیائومی ردمی نوت ۸ پرو، این قطعه را تهیه کرده و آن را برای تعویض به یک تکنسین ماهر ارجاع دهند.
قیمت تاچ ال سی دی شیائومی ردمی نوت ۸ پرو در نسخه‌های اورجینال در حدود ۷۰۰ هزار تومان الی ۱ میلیون تومان می‌باشد. همچنین لازم به ذکر است که با توجه به وجود نمونه‌های های‌کپی یا چینی در بازار، قیمت تاچ ال سی دی شیائومی ردمی نوت ۸ پرو می‌تواند در نرخ‌های کمتری نیز در دسترس کاربران قرار گیرد که توصیه ما عدم استفاده از این نمونه‌ها به دلیل کیفیت و استانداردهای پایین آن نسبت به صفحه نمایش اصلی گوشی است. 
اگر قصد اطلاع از قیمت تاچ ال سی دی شیائومی ردمی نوت ۸ پرو، می‌توانید با پشتیبانی وب‌سایت موبایل کمک تماس گرفته و هزینه را به صورت آنلاین جویا شوید.

خرید و قیمت تاچ ال سی دی شیائومی ردمی نوت ۸ پرو در موبایل کمک

برای خرید و اطلاع از قیمت تاچ ال سی دی شیائومی ردمی نوت ۸ پرو، به وب سایت "موبایل کمک" مراجعه نموده و از قسمت صفحه محصول، قیمت این قطعه را به صورت آنلاین مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که هزینه درج شده در صفحه محصول، علاوه بر قیمت تاچ ال سی دی شیائومی ردمی نوت ۸ پرو، شامل هزینه اجرت تعمیر نیز می‌باشد که کاربران می‌توانند پس از تماس با پشتیبانی، درخواست خود را برای تعمیر ال سی دی ارائه کنند. 
همچنین کاربرانی که در شهر تهران ساکن هستند، می‌توانند کلیه خدمات تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گوشی‌های موبایل را همراه با پیک رایگان جهت دریافت و ارسال گوشی دریافت کنند. همچنین این دسته از کاربران به دلیل انجام تعمیرات تعویض تاچ ال سی دی گوشی نوت ۸ پرو در طی تنها ۱ ساعت، می‌توانند گوشی خود را در کمترین فاصله زمانی دریافت نمایند.

انتهای رپرتاژ آگهی