• شنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400062719930
  • منبع : نمایندگی همدان

۴۸ درصد ملایری‌ها دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند

 ۴۸ درصد ملایری‌ها دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند

ایسنا/همدان معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر از لغو محدودیت سنی واکسیناسیون در شهرستان ملایر بر اساس دستور ویژه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و موافقت ستاد مقابله با کرونا استان همدان خبر داد و گفت: ۴۸ درصد جمعیت شهرستان ملایر تاکنون دُز اول واکسن را دریافت کرده و واکسینه شده‌اند.

قدرت‌الله ولدی روز شنبه ۲۷ شهریور در جمع خبرنگاران به لغو محدودیت در تزریق واکسن برای افراد ۱۸ سال به بالا در سطح شهر و روستاهای شهرستان ملایر اشاره و اظهار کرد: ملایر ظرفیت بالایی در واکسیناسیون دارد و هیچ محدودیتی از نظر مکان، تجهیزات و نیروی انسانی برای تزریق واکسن در مراکز فعلی و یا ایجاد مراکز جدید واکسیناسیون در سطح شهرستان نداریم.

ولدی ادامه داد: نگاه مثبت دکتر عین‌الهی وزیر بهداشت و درمان در برداشتن محدودیت سنی واکسیناسیون در استان همدان طی سفر اخیر وی به این استان و همچنین اقدام جهادی رئیس جمهوری در واردات واکسن و سرعت بخشیدن به واکسیناسیون در سطح کشور و همچنین حمایت از تولید واکسن داخلی ستودنی است.

وی خواستار همراهی بیشتر مردم در تکمیل چرخه واکسیناسیون در سطح شهرستان شد و گفت: تا شب گذشته ۱۴۷ هزار دُز واکسن به افراد واجد شرایط واکسن در شهرستان ملایر تزریق شده است که از این میزان ۹۵ هزار نفر دُز اول و ۵۲ هزار و ۵۰۰ نفر هر  دو دُز را دریافت کرده‌اند که حدود ۴۸ درصد جمعیت شهرستان ملایر تاکنون دُز اول واکسن را دریافت کرده و واکسینه شده‌اند.

فرماندار ویژه ملایر به  ۲۰۰ هزار نفر واجد شرایط برای تزریق واکسن در شهرستان اشاره کرد و افزود: افراد ۱۸ سال به بالا بدون هیچ محدودیت سنی می‌توانند در ۱۱ مرکز فعال واکسیناسیون این شهرستان برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه ملایر از نظر تعداد مراکز فعال واکسیناسیون و درصد تزریق واکسن در سطح استان در رتبه نخست قرار دارد، مطرح کرد: هم اکنون مشکلی در تزریق واکسیناسیون و تأمین واکسن در سطح شهرستان وجود ندارد و استقبال گروه‌های ۴۰ سال به بالا برای تزریق واکسن باید شتاب گیرد.

معاون استاندار همدان در پایان یادآور شد: هر چه به سمت تکمیل واکسیناسیون پیش می‌رویم، بر اساس پروتکل‌های کشوری ارائه خدمات منوط به دارا بودن کارت واکسن است و چنانچه افرادی واکسن نزده باشند، با محدودیت خدمات مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha