• شنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۷:۱۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400062720192
  • منبع : نمایندگی همدان

فرماندار تاکید کرد:

برای حضور در ادارات همراه داشتن کارت واکسیناسیون الزامی شود

برای حضور در ادارات همراه داشتن کارت واکسیناسیون الزامی شود

ایسنا/همدان فرماندار نهاوند گفت: برای حضور در ادارات و ارائه خدمات به جامعه هدف باید همراه داشتن کارت واکسیناسیون الزامی شود.

مراد ناصری شنبه ۲۷ شهریور در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونای شهرستان نهاوند که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: به‌دلیل حذف محدودیت سنی واکسن کرونا، ادارات و دستگاه‌های شهرستان باید ارائه خدمات‌شان به جامعه هدف را مشروط به داشتن کارت واکسن کرده و این حوزه را مدیریت کنند.

وی تصریح کرد: اگر دستگاه‌ها با نسخه‌ گذشته روال کار را ادامه دهند به طور قطع پیک ششم کرونا را بحرانی‌تر از گذشته تجربه خواهیم کرد بنابراین باید با شرایط موجود برنامه‌ریزی  و اقدام کرد.

وی با بیان این‌که در پیک‌های گذشته کسی مقصر نبود ولی اگر اکنون پای کار نیاییم همه باید پاسخگو باشیم، افزود: اداراتی که از جامعه هدف جمعیتی بالایی برخوردارند با تمام امکانات برای واکسیناسیون همگانی بسیج شوند. 

به گفته ناصری آموزش و پرورش شهرستان باید از طریق ۲۵هزار دانش‌آموز خود، خانواده‌هایشان را موظف و تشویق به واکسیناسیون کنند تا از انتشار بیشتر ویروس جلوگیری شود.

فرماندار نهاوند تأکید کرد: دستگاه‌ها باید گزارش اقدامات خود را در حوزه‌ی مقابله با کرونا به ستاد ارائه دهند و همه دستگاه‌های شهرستان مکلفند، تمام امکانات خود از صفرتا صد را در اختیار ستاد کرونا قرار دهند. 

وی خاطرنشان کرد: برای حضور در سالن‌های ورزشی از مربی تا مراجعه کننده باید ارائه کارت واکسیناسیون الزامی باشد و اداره ورزش و جوانان در این راستا نظارت صددرصدی داشته باشد.

ناصری در ادامه اضافه کرد: با نظارت اداره صمت، هرچه سریعتر برای واکسیناسیون جامعه هدف(کسبه و بازاریان) اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی در خاتمه گفت: همچنین در صورت بازگشایی سراب‌ها و مراکز تفریحی، ارائه کارت واکسن برای حضور الزامی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha