• یکشنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400062820700
  • خبرنگار : 50071

یک عضو ستاد مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

۳۰۰ هزار دوز واکسن سینوفارم تحویل دانشگاه علوم پزشکی مشهد شد

۳۰۰ هزار دوز واکسن سینوفارم تحویل دانشگاه علوم پزشکی مشهد شد

ایسنا/خراسان رضوی عضو کمیته بهداشت ستاد مدیریت اجرایی مبارزه با کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: محموله جدید واکسن کرونا به میزان ۳۰۰ هزار دوز واکسن سینوفارم تحویل دانشگاه علوم پزشکی مشهد شد.

محمدجعفر صادقی اظهار کرد: این واکسن‌ها بلافاصله در اختیار مراکز واکسیناسیون مشهد و شهرستان‌های تابعه جهت تزریق به گروه‌های هدف قرار گرفته است.

وی در خصوص تعداد تزریق واکسن کرونا در استان گفت: از ابتدای شروع واکسیناسیون کرونا در گروه‌های هدف تاکنون ۲ میلیون و ۲۳۰ هزار و ۱۸۹ دوز تزریق شده که از این تعداد یک میلیون و ۵۴۴ هزار و ۹۰۵ مورد دوز اول و ۶۸۵ هزار و ۲۸۴ مورد دوز دوم بوده است.

عضو کمیته بهداشت ستاد مدیریت اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد اضافه کرد: همچنین تعداد ۸۰ هزار دوز واکسن برکت برای افراد در انتظار نوبت دوم این واکسن به زودی دریافت می‌شود و در چرخه تزریق قرار می‌گیرد.

صادقی با بیان اینکه مشکل این روزها در نبود و کمبود واکسن نیست بلکه بیشتر در مراجعات مردم به مراکز واکسیناسیون کرونا بوده است، خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهیم که بدون توجه به نوع واکسن در دسترس‌ترین واکسن را بهترین واکسن بدانند و با در دست داشتن مدرک معتبر که نشان‌ دهنده واجد شرایط بودنشان به لحاظ سنی است، به نزدیکترین مرکز واکسیناسیون مراجعه کنند و منتظر رسیدن یک واکسن خاص نباشند.

به گزارش وبدا، وی با ذکر این نکته که به تازگی مرکز واکسیناسیون تجمیعی در محل بازار بزرگ ملل دایر شده است، تاکید کرد: در حال حاضر مراکز واکسیناسیون ثابت، تجمیعی و خودرویی زیادی فعال است و مشکلی بابت کمبود مراکز واکسیناسیون وجود ندارد. تنها دغدغه ما خالی بودن این مراکز و میزان کم مراجعات مردم به این مکان‌ها جهت دریافت واکسن کروناست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha