• یکشنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400062820779

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی:

بسیج دانشجویی بازوی توانمند دانشگاه در رسیدن به اهداف خود است

بسیج دانشجویی بازوی توانمند دانشگاه در رسیدن به اهداف خود است

ایسنا/خراسان رضوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: هر گاه مجموعه بسیج دانشجویی بسیج اساتید و بسیج کارکنان پای کار آمدند، آن کارها اثربخشی بیشتر و بهتری خواهد داشت و نمود اجتماعی آن هم در جامعه پررنگتر خواهد بود.

دکتر محسن مرادی در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با بیان اینکه یکی از کارکردها و وظایف اصلی دانشگاه که در سال‌های اخیر مورد توجه مسئولان بوده، کارکرد تربیتی و فرهنگی دانشگاه است، اظهار کرد: در این مسیر دانشگاه نیازمند بازوان توانمندی است که این بازوان می‌تواند رسیدن به اهداف را تسریع کرده و اثربخشی فعالیت‌ها را نیز افزایش دهد. بسیج دانشجویی در سابقه چندین ساله فعالیت‌های خویش برگ‌های زرینی را در عملکرد فرهنگی و تربیتی دانشگاه بر جای گذارده و موجب ارتقای برند فرهنگی و مذهبی دانشگاه آزاد اسلامی شده است.

وی افزود: اعتقاد دارم اگر دانشگاه در زمینه فرهنگی بتواند فعالیتی فاخر و ماندگار انجام دهد، قطعا دستیابی به رسالت‌های دانشگاه امکان‌پذیرتر خواهد بود و اقبال عمومی به دانشگاه افزایش می‌یابد. تجربه نشان داده موسسات آموزشی که در زمینه فرهنگی سرمایه‌گذاری می‌کنند، جذب دانش‌آموز و دانشجوی بیشتری دارند؛ نمونه بارز این موسسات مدارس امام رضا(ع) و مدارس سماست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: از همه اعضای بسیج‌ دانشجویی خاضعانه کمک می‌خواهم که در اعتلای نام دانشگاه و فرهنگ‌سازی جامعه هدف آن به ما کمک کنند. طبیعتا فرایندها و ساختارهای دانشگاه باید به گونه‌ای بهبود پیدا کند که این کمک‌ها تسهیل شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، رضا سمرقندی به عنوان فرمانده جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد معرفی و از زحمات محمدرضا نوروزی فرمانده سابق این پایگاه قدردانی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha