• یکشنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۵:۴۸
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1400062820964

توانمندسازی تخصصی دانشجویان علوم پزشکی قم در دستورکار جهاد دانشگاهی

توانمندسازی تخصصی دانشجویان علوم پزشکی قم در دستورکار جهاد دانشگاهی

ایسنا/قم روسای دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی قم و جهاد دانشگاهی واحد استان قم در نشستی مسیرهای توانمندسازی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی را طرح و بررسی کردند.

در این نشست که به میزبانی معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان قم برگزار شد دکتر محمد حیدری رئیس جهاد دانشگاهی استان، به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در استان قم پرداخت و گفت: فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی، اشتغال و تجاری سازی و برگزاری دوره‌های مهارتی در مراکز آموزشی از جمله مهمترین فعالیت‌های این نهاد انقلابی هستند.

وی تأکیدات و نگاه ویژه مقام معظم رهبری به جهاد دانشگاهی را مورد توجه قرار داد و افزود: همچنین در زمینه فرهنگی اقدامات بسیار خوبی در جهاد دانشگاهی استان قم انجام شده است و جشنواره‌ها، مسابقات و نشست‌های تخصصی فرهنگی در حوزه‌های مختلف در سطح استان قم و در سطح ملی هر ساله طراحی و اجرا می‌شود.

در ادامه حسینی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم به تعامل سازنده جهاد دانشگاهی با دانشگاه علوم پزشکی قم اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه‌های مهارت‌های زندگی برای دانشجویان در سطح دانشگاه و نیز در خوابگاه‌های دانشجویی به صورت حضوری و مجازی از جمله این فعالیت‌هایی است که در جریان تعامل با این دانشگاه انجام شده است.

حسینی ادامه داد:  همچنین مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی قم آمادگی حمایت از ایده‌های فناورانه دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه را جهت تجاری سازی آنها دارد و نیز در حوزه توانمند سازی و اشتغال پذیر کردن دانشجویان می‌تواند دوره‌های ویژه این دانشجویان طراحی و اجرا کند.

گفتنی است در این نشست روسای دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی قم ضمن قدردانی از خدمات جهادگرانه جهاد دانشگاهی، مطالب و مطالباتی در خصوص همکاری با جهاد دانشگاهی بیان کردند و مقرر شد تفاهم نامه‌های جداگانه‌ای با هریک از دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی منعقد، و برنامه‌های جهادی ویژه دانشجویان هر یک از دانشکده‌ها بصورت تخصصی و مجزا برگزار شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha