• یکشنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۶:۰۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400062820977

استاندار فارس:

نیازمند نقشه راه برای توسعه متوازن ورزش قهرمانی فارس هستیم

نیازمند نقشه راه برای توسعه متوازن ورزش قهرمانی فارس هستیم

ایسنا/فارس استاندار فارس با تاکید بر اینکه نیازمند نقشه راه برای توسعه متوازن ورزش قهرمانی متناسب با نیازهای استان هستیم، گفت: این طرح که توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تهیه شده باید به صورت عملیاتی و با تکمیل زیرساخت‌های ورزشی در دستور کار قرار گیرد.

عنایت‌الله رحیمی یکشنبه ٢٨ شهریور در آیین تجلیل از قهرمانان فارسی پارالمپیک توکیو با بیان اینکه ورزش موجب نشاط و سرزندگی انسان‌ها می‌شود، گفت: قهرمانان پارالمپیک پیام آور صلح، دوستی، نشاط و امید به زندگی هستند.

او افزود: حای قدردانی و سپاس از همه قهرمانان توکیو ۲۰۲ است با اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در میادین بین‌الملی، موجب خرسندی مقام رهبری و شادی ملت ایران شدند.

استاندار فارس با ابراز امیداوری از استمرار این نوع موفقیت‌ها، تاکید کرد: مشکلات قهرمانان المپیک پارالمپیک به صورت عملی مرتفع شود.

رحیمی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان هم برنامه‌های زیرساختی و هم محتوایی خوبی داشت و موجب شد تا قهرمانان با انگیزه بیشتری ورود کنند و قهرمانی‌های گذشته را تکرار و قهرمامانان جدی را به دنیا معرفی کنند.

او گفت: قهرمانان شیرازی از جمله ساره جوانمردی و سمیرا ارم در رشته تیراندازی، مهدی اولاد در پرتاب وزنه و دیسک و علی اصغر جوانمردی در دو میدانی و پرتاب وزنه می‌توانند نقش مهمی در توسعه ورزش استان ایفا کنند.

استاندار فارس با بیان اینکه زیر ساخت‌های ورزشی فارس به ویژه در بخش روستایی و شهری استان طی دو سه سال اخیر رشد قابل توجهی داشته‌اند، گفت: در کلانشهر شیراز نیز با بهره برداری از ورزشگاه پارس اتفاقات خوبی رقم خورد هرچند تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله داریم.

رحیمی اضافه کرد: آیندگان باید بر مبنای یک نقشه راه برای تکمیل پیست دو میدانی و سالن‌های رزمی مجموعه ورزشگاه پارس و هتل‌های ورزشی گام بردارند.

استاندار فارس همچنین خواستار رفع نواقص ورزشگاه شش هزار نفری شیراز شد و گفت: ورزش‌های تیمی فارس نیز همانند تیم فوتبال شهید سپاسی و تیم هندبال شهید شاملی کازرون حرکت رو به رشدی داشتند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha