• دوشنبه / ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400062921429
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

یک فعال سیاسی اصلاح طلب:

استاندار آینده اصفهان از تمام تفکرات و سلایق برای حل مشکلات بهره ببرد

استاندار آینده اصفهان از تمام تفکرات و سلایق برای حل مشکلات بهره ببرد

ایسنا/اصفهان یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: مسائل و مشکلات استان زمانی حل می‌شود که تمام تفکرها و سلایق بتوانند در آن نقش داشته باشند و استاندار آینده نباید جناحی عمل کند.

حیدر علی حجتی در گفت‌وگو با ایسنا درباره مهم‌ترین مشکلات پیش روی استاندار آینده اصفهان، اظهار کرد: معتقدم مسئله آب اصفهان مهم‌ترین مشکلی است که استاندار آینده باید روی آن دغدغه داشته باشد و با هم‌افزایی با نمایندگان مجلس در این باره تدابیر خاصی را بیندیشند. کمبود آب در کل کشور وجود دارد و تنها مختص به اصفهان نیست، اما به هر حال این مشکل بر روی تمام جنبه‌های زندگی مردم تأثیرگذار است.

وی افزود: مشکل آلودگی هوا و محیط‌زیست از دیگر مشکلاتی است که استاندار باید به آن توجه ویژه کند که البته این مشکل با معضل کمبود آب در ارتباط است. مشکلات زیست محیطی، خشکی تالاب‌ها و بحران ریزگردها از جمله مواردی هستند که استاندار آینده باید برای حل این مشکلات چاره اندیشی کند. با آمدن فصل سرما و زمستان، پدیده وارونگی هوا رخ می‌دهد و آلودگی تشدید می‌شود.

این عضو هیات رئیسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان، تصریح کرد: باید توجه داشته باشند که در نیروگاه‌ها از سوخت مازوت استفاده نشود که در غیر این صورت در شش ماهه دوم سال آلودگی هوا تشدید می‌شود.

حجتی ادامه داد: معتقدم استاندار جدید باید روی مسائل فرهنگی شهر و توجه به میراث فرهنگی آن برنامه ویژه داشته باشد چراکه سرمایه‌های میراثی قابل توجهی در اصفهان وجود دارد و نباید از رونق صنعت گردشگری غافل شویم.

وی درباره ویژگی‌هایی که استاندار اصفهان باید داشته باشد، گفت: استاندار باید فردی باشد که جناحی و گروهی عمل نکند و به شکل فراگیر از تمام متخصصان استان بهره ببرد و با آنان تشکیل جلسه دهد. همچنین زنده کردن کارآیی احزاب از جمله کارهایی است که استاندار اصفهان باید به آن توجه خاص کند و در کل یک دید کلان برای حل مشکلات داشته باشد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب، افزود: مسائل و مشکلات استان زمانی حل می‌شود که تمام تفکرها و سلایق بتوانند در آن نقش داشته باشند. ۴ سال زمان زیادی برای یک استاندار است و اگر از همان اول با برنامه حرکت کند و ریل‌گذاری مناسبی برای اجرای برنامه‌های خود داشته باشد بسیاری از مشکلات حل خواهد شد، اما اگر به شکل آزمون‌وخطا عمل کنند تازه بر مشکلات افزوده می‌شود. اگر با برنامه حرکت کنند اعتماد مردم هم جلب خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha