• دوشنبه / ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400062921455
  • منبع : نمایندگی سمنان

عضو هیات علمی و استادیار دانشگاه سمنان معاون وزیر میراث فرهنگی شد

عضو هیات علمی و استادیار دانشگاه سمنان معاون وزیر میراث فرهنگی شد

ایسنا/سمنان دکتر علی‌اصغر شالبافیان حسین آبادی عضو هیات علمی دانشگاه سمنان به عنوان معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب شد .

دکتر علی‌اصغر شالبافیان استادیار گروه آموزشی مدیریت جهانگردی دانشکده گردشگری دانشگاه سمنان و از اعضای هئیت علمی این دانشگاه ست.

عضویت در هیئت‌مدیره انجمن علمی گردشگری ایران، همکاری با مرکز پژوهش‌ها و کمیسیون‌های مختلف مجلس در حوزه‌های گردشگری، میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی، معاونت هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی و عضویت در هیئت مدیره گروه هتل‌های هما از سوابق دکتر علی‌اصغر شالبافیان است.

 تألیف و ترجمه چهار کتاب، تدوین بیش از ۳۰ مقاله علمی منتشرشده در داخل و خارج از کشور از جمله فعالیت‌های علمی این عضو هئیت علمی دانشگاه سمنان است .

دکتر شالبافیان، فارغ التحصیل مدیریت بیمه اکو در مقطع کارشناسی، رتبه نخست مدیریت بازاریابی گردشگری در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه علامه طباطبایی و مدیریت استراتژیک از دانشگاه تهران است.

مشارکت در تدوین لایحه اهداف و وظایف وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، بخش احکام سند راهبردی گردشگری، آیین نامه ایجاد، اصلاح، تکمیل و درجه‌بندی تاسیسات گردشگری، برخی بندهای قانون برنامه ششم توسعه در حوزه گردشگری، طرح تنقیح قوانین و مقررات گردشگری، طرح تبدیل سازمان میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به وزارتخانه و مشاور قوانین و مقررات معاونت گردشگری و مشاور سرمایه‌گذاری و اقتصادی صندوق احیاء و بهره برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی، کارشناس گردشگری سلامت معاونت گردشگری در دهه ۸۰ و عضویت در کمیته‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از جمله سوابق دکتر شالبافیان در همکاری با این وزارتخانه است.
به گزارش ایسنا در حکم سیدعزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خطاب به علی‌اصغر شالبافیان آمده است:

نظر به شایستگی‌های فردی و تجربیات موفق شما در پژوهش‌های تخصصی، مشارکت در فرآیندهای قانون‌گذاری و مدیریت‌های اجرایی حوزه‌های مختلف گردشگری، جناب‌عالی را به سمت «معاون گردشگری» وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی منصوب می‌نمایم.

تعاملات در سطوح مختلف دولت، حاکمیت و بخش خصوصی جهت حداکثرسازی هماهنگی بین‌بخشی و رفع مداخلات بین‌دستگاهی به‌منظور رشد فزاینده و توسعه گردشگری، تدوین بسته‌های متنوع سفر متناسب با همه دهک‌های درآمدی گردشگر داخلی و خارجی، توجه جدی به بازاریابی دیجیتال جهت جذب گردشگر خارجی و هم‌افزایی با رسانه‌ها جهت افزایش تقاضای سفر داخلی، تشکیل میزهای تخصصی متناسب با انواع مرسوم گردشگری، ایجاد جاذبه‌های مکمل در مجاورت ظرفیت‌های گردشگری موجود با کمک بخش خصوصی، تکمیل و ساماندهی نظام جامع آماری گردشگری، ایجاد داشبورد برخط و اتاق وضعیت گردشگری و سرگرمی، همکاری در ایجاد سامانهٔ شفافیت وزارتخانه و حمایت از استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای فعال در فضای مجازی ازجمله مأموریت‌های شما می‌باشد.

از خداوند متعال توفیقات جنابعالی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و مکتب نورانی امام خمینی (ره) و عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را خواهانم.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha