• دوشنبه / ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400062921755
  • خبرنگار : 50223

برگزاری ۱۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس توسط سپاه ناحیه بویراحمد

برگزاری ۱۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس توسط سپاه ناحیه بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ناحیه شهرستان بویراحمد از برگزاری ۱۰۰ برنامه طی هفته دفاع مقدس توسط سپاه ناحیه بویراحمد خبر داد.

سرهنگ حسین انوری در جمع خبرنگاران افزود: شاخص‌ترین برنامه هفته دفاع مقدس همایش تجلیل از  پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس است که فردا ۳۰ شهریور  در سالن حکیم جرجانی با حضور جمعی از رزمندگان و پیشکسوتان برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه در این همایش از ۵۰۰ نفر از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل می‌شود، اظهار کرد: این برنامه از ساعت ۷ صبح با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار و فرمانده سپاه آغاز و ساعت ۹:۳۰ رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانسی سخنرانی خواهد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ناحیه شهرستان بویراحمد با اشاره به برنامه‌های روز ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس و شرایط بیماری کرونا تصریح کرد: رژه هفته دفاع مقدس ساعت ۹:۳۰ دقیقه به صورت خودرویی از میدان انقلاب به سمت بلوار شهید سلیمانی_ بلوار شهید مطهری_میدان  نیروی انتظامی و میدان هفت تیر برگزار می‌شود.

انوری ادامه داد: در دومین روز از هفته دفاع مقدس که به نام شهدا، ایثارگران و سربازان نام‌گذاری شده که در ساعت ۸:۳۰ دقیقه با حضور خانواده شهدا مزار مطهر شهدا عطرافشانی می‌شود.

وی سرکشی از خانواده شهدا را دومین برنامه هفته دفاع مقدس دانست و عنوان کرد: در همین روز همایش روز سرباز در گلزار مطهر شهدا برگزار خواهد شد و از سربازان نمونه تجلیل می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بویراحمد از حضور سپاهیان در نماز جمعه خبر داد و تاکید کرد: در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس یادواره شهدای دانش‌آموزان برگزار و دانش‌آموزان نخبه شناسایی می‌شوند.

انوری با بیان اینکه پیاده‌روی بسیج اصناف به سمت تپه نور الشهدا و برگزاری نشست‌های بصیرتی دیگر برنامه‌های مطرح شده توسط بسیج ناحیه مقاومت بویراحمد است، ادامه داد: در هفته دفاع مقدس یادواره شهدای حوزه، پایگاه و محله را خواهیم داشت، همچنین گلزار شهدا در لوداب و چیتاب عطرافشانی می‌شود.

وی از برپایی موکب هیات رزمندگان و پخت غذا و چای خبر داد و تصریح کرد: این موکب از سوم تا ششم مهر دایر و خدمات‌رسانی صورت می‌گیرد. همچنین در روز اربعین از میدان جهاد به سمت میدان امام حسین برنامه پیاده‌روی برگزار و زیارت اربعین قرائت می‌شود.

به گزارش ایسنا، فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بویراحمد بیان کرد: ۷۴ باب ساختمان مددجویی کمیته امداد توسط ناحیه بویراحمد در حال احداث است که ۶۵ خانه تکمیل شده همچنین پنج باب خانه در سی‌سخت زلزله زده به ناحیه بویراحمد واگذار شده که پیشرفت خوبی داشته و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha