• سه‌شنبه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۶:۴۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400062921863
  • خبرنگار : 71552

پاسخ مربی تیم ملی به اعزام نشدن تیراندازان به مسابقات سلاح‌های بادی آسیا

پاسخ مربی تیم ملی به اعزام نشدن تیراندازان به مسابقات سلاح‌های بادی آسیا

محسن نصر اصفهانی گفت: می‌توانستیم در مسابقات سلاح‌های بادی آسیا ورزشکاران را محک بزنیم اما هنوز تیمی تشکیل نشده و قطعا ما هم نفراتی نداشتیم تا در این مسابقات شرکت کنیم.

محسن نصر اصفهانی که هدایت تیم ملی تپانچه را در بازی‌های المپیک بر عهده داشت در گفتگو با ایسنا در خصوص غیبت تیراندازان در مسابقات سلاح‌های بادی آسیا اظهار کرد: بعد از المپیک به علت کرونا هنوز تیمی تشکیل نشده است تا بخواهیم به این مسابقات تیمی اعزام کنیم.

نصر اصفهانی در پاسخ به این سوال که آیا کرونا بهانه نیست؟ چون شرایط مشخصی هم در فدراسیون وجود ندارد گفت: این برداشت شما است. من نمی دانم!

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که تیم ملی در همین شرایط کرونا به بازی‌های المپیک اعزام شد، ورزشکاران واکسینه شده‌اند، پس می‌توانستند به این مسابقات هم اعزام شوند، گفت: ما در کل در اردوهای تیم ملی تنها دو المپیین و دو ورزشکار رزرو داشتیم. برای تشکیل تیم ملی باید مسابقه کشوری برگزار شود و نفرات برتر مشخص شوند تا تیم ملی برای اعزام داشته باشیم. 

نصر اصفهانی گفت: شرایط پیش نیامد تا اردویی تشکیل و تیراندازان به این مسابقات اعزام شوند. این مسابقات سلاح‌های بادی آسیا است که در قزاقستان برگزار می‌شود. مسابقات به هر حال آسیایی است و می‌توانستیم در این مسابقات ورزشکاران را محک بزنیم اما چون تیمی تشکیل نشده و قطعا ما نفراتی هم نداشتیم تا در این مسابقات شرکت کنیم.

وی در خصوص مسابقات بعدی پیش روی تیم ملی و مشخص شدن کادر فنی تیم‌های ملی گفت: مسابقات تیراندازی جام ریاست در لهستان مسابقات بعدی است. فعلا کادر مربیگیری هیچ کدام از تیم‌های تفنگ و تپانچه مشخص نشده است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۶-۳۰ ۱۱:۱۲

عذر بدتر از گناه. مسابقات سلاحهای بادی هر ساله برگزار میشه. به جز 2020 که کنسل شد و 2019 و 2018 هم شرکت نکردید. این یعنی بی برنامگی و بی مسئولیتی. یکسال زمان دارید و از 2017 به بعد تیمی اعزام نشده. مدیریت بسیار ضعیف دادگر.

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۳۰ ۱۱:۵۶

قزاق تایلند و ازبک مدال درو کردن. شما هم بشین کرونا رو بهانه کن. دادگر تیراندازی ایرانو نابود کرد.

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۳۰ ۱۲:۴۵

فدراسیون صاحب ندارد امیدوارم آقای وزیر هر چه زودتر سرپرست بگذارد تا این فدراسیون حرکت کند

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۳۰ ۲۳:۲۰

مسابقات اگه در رشته اسکیت بود و تیم ایران شانس مدال داشت حتما اعزام می شد ولی در تفنگ و تپانچه که حتما شانس مدال داریم چند دوره اعزام نداشتیم اخه چرا؟؟؟؟