• دوشنبه / ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۷:۱۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400062921877
  • خبرنگار : 50224

یک مسئول:

۱۱۰ درصد تسهیلات بانکی کهگیلویه و بویراحمد به جوانان داده شد

۱۱۰ درصد تسهیلات بانکی کهگیلویه و بویراحمد به جوانان داده شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس اداره امور شعب بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۱.۵ برابری تسهیلات ازدواج جوانان شهرستان کهگیلویه خبر داد و گفت: این استان تنها استانی است که مازاد بر مصرف یعنی ۱۱۰درصد تسهیلات بانکی به جوانان پرداخت کرده است.

دارا کریمی نژاد در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در محل مرکز رشد دهدشت برگزار شده، نسل جوان را سرمایه‌های کشور عنوان و اظهار کرد: جوانان این مرز و بوم همانند جوانان جبهه و جنگ با کمترین امکاناتی که در اختیار دارند، شدن‌ها را معنا می‌کنند.

وی اهمیت دادن به سه واژه امید، جوان و علم در راستای گام دوم انقلاب را باعث توسعه کشور و حل بسیاری از مشکلات عنوان کرد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه با توجه به فعالیت‌های خوب مرکز رشد دهدشت(پارک علم و فناوری) خواستار تعیین تکلیف خانه جوان به این مرکز توسط استانداری و اداره ورزش و جوانان تا هفته آینده شد.

کریمی‌نژاد خواستار همکاری دستگاه‌های عضو این ستاد با مرکز علم و فناوری شد و بیان کرد: هر اداره باید گزارشات خود را به این مرکز ارسال کند.

وی خواستار همکاری بانک‌ها و راه‌اندازی میز خدمت مختص به جوانان جهت امیدآفرینی در حوزه اشتغالزایی شد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه یکی از شاخصه‌های مدیر توسعه یافته را اهمیت دادن و کمک کردن به جوانان آن منطقه عنوان و اظهار کرد: اگر ایرانی توسعه یافته و عزتمند می‌خواهیم باید ببینیم چقدر در حوزه علم و فناوری به جوانان توجه کرده‌ایم.

وی از ضمانت بانکی وام‌های ازدواج به عنوان یک سیم‌خاردار برای جوانان نام برد و گفت: آنقدر در ضمانت بانکی سخت می‌گیرند که جوان از خیر وام خود میگذرد.

کریمی نژاد خواستار تسهیل‌گری وام ازدواج جوانان از مدیران بانک‌ها شد.

منصور دانش‌آموز، رییس اداره امور شعب بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی است که مازاد بر مصرف یعنی ۱۱۰درصد تسهیلات به جوانان پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه در خصوص تسهیلات به جوانان از هیچ تلاشی دریغ نکردیم افزود: مناطق محروم را با نگاه ویژه‌تر می‌بینیم و در همین راستا تسهیلات داده شده به شهرستان کهگیلویه نسبت به شهرستان‌های بویراحمد و گچساران بیشتر است.

دانش‌آموز از ۱.۵ برابری افزایش تسهیلات به شهرستان کهگیلویه خبر داد و اظهارکرد: ضمانت تسهیلات تا سقف ۷۰ میلیون تومان، یک ضامن معتبر کافی است.

هم چنین شهریار جمالی، مسئول مرکز رشد دهدشت به تشریح برخی فعالیت‌های این مرکز پرداخت و بیان کرد: ۱۱ ایده دیگر برای عملی شدن در نظر داریم که اجرایی خواهند شد.

به گزارش ایسنا، وی یکی از اهداف موسسه پارک علم و فناوری را حمایت از جوانان عنوان و تصریح کرد: در همین راستا خواهان مطالبه خانه جوان از فرماندار شهرستان هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha