• سه‌شنبه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۹:۳۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400063022167
  • خبرنگار : 90047

اعزام تیم جوجیتسو برزیلی به مسابقات جهانی ابوظبی

اعزام تیم جوجیتسو برزیلی به مسابقات جهانی ابوظبی

مدیر تیم‌های ملی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی از اعزام تیم جوجیتسو برزیلی برای اولین بار به مسابقات جهانی ابوظبی در آبان ماه خبر داد.

یاشار میردامادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات جهانی جوجیتسو برزیلی از ۲۴ آبان در ابوظبی امارات برگزار می‌شود و تا ۲۸ آبان ادامه خواهد داشت که تیم ایران برای نخستین بار مجوز رسمی از وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در این مسابقات دریافت کرده است. 

وی گفت: برای شناسایی نفرات برتر این رشته هفته گذشته انتخابی تیم ملی برگزار کردیم که اولین اردوی آمادگی این رشته از ۱۷ مهر با حضور ۲۳ نفر در بخش مردان آغاز خواهد شد، در بخش زنان نیز در صورت اعزام و با صلاحدید کادر فنی ۳ نفر به اردوی آمادگی دعوت می شود که در نهایت ۱۵ نفر مرد و ۳ نفر زن در صورت تایید کادر فنی به مسابقات جهانی جوجیتسو برزیلی اعزام خواهند شد.

میردامادی هم‌چنین درباره وضعیت دو رشته سامبو و پنچاک سیلات برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان گفت: برای اعزام ورزشکاران به این دو تورنمنت منتظر تصمیم فدراسیون جهانی هستیم تا ببینیم  مسابقات طبق زمانبدی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی در آبان ماه (سامبو) و آذر (پنچاک سیلات) برگزار می‌شود یا خیر؟

وی اضافه کرد: حتی اگر مسابقات قهرمانی جهان سامبو و پنچاک سیلات نیر برگزار نشود، اردوی تیم‌های ملی این دو رشته برای شرکت در بازی‌های آسیایی داخل سالن (ایندورگیمز) که اواخر اسفند سال جاری در تایلند برگزار می‌شود، از اواسط آذر تشکیل خواهد شد.

مدیر تیم‌های ملی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در پایان پیرامون این پرسش که آیا زمان کافی برای آماده‌سازی ورزشکاران جهت اعزام به مسابقات قهرمانی جهان وجود دارد یا خیر؟ گفت: چون ورزشکاران به طور مرتب توسط کادر فنی به صورت غیرمتمرکز رصد می‌شوند مشکلی وجود ندارد و آماده شرکت در مسابقات جهانی هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha