• سه‌شنبه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400063022607
  • خبرنگار : 30054

بالابر ویلچر چیست؟

بالابر ویلچر چیست؟

از بالابر ویلچر برای جابجایی راحت‌تر معلولان و افراد مسن استفاده می شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام خاوران صنعت، انواع مختلفی از بالابرهای ویلچر وجود دارد که می توانند در ساختمان‌های مسکونی یا مکان های عمومی استفاده شوند. بالابر ویلچر انواع مختلف دارد از جمله:

بالابر ویلچر اتوبوس

  این بالابر در جلوی اتوبوس نصب شده است تا افراد دارای معلولیت بتوانند به راحتی با ویلچرهای خود در اتوبوس تردد کنند. 

بالابر خودرو معلولین

 ساختار و ظاهر این بالابر به صورت جعبه ای است ، بنابراین بالابر در داخل جعبه قرار می گیرد و افراد دارای معلولیت می توانند مانند افراد دیگر سوار خودرو شوند.

ویژگی ها و مزایای بالابر ویلچر 

بالابرهای ویلچر ارزان‌تر و راحت تر نصب می شوند. مزایای دیگر بالابرهای ویلچر عبارتند از: این بالابر با برق تک فاز کار می کند و نیازی به جریان سه فاز ندارد. می توان از آن در مکان های عمومی استفاده کرد ، به عنوان مثال  بالابر ویلچر هنگام حرکت ارتعاشی ندارد و به راحتی حرکت می کند.

خرید بالابر ویلچر

 برای خرید انواع بالابر ویلچر و رفع مشکلات جابجایی معلولین و سالمندان ، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و بالابر ویلچر مورد نظر خود را درخواست کنید. همچنین می توانید برای خرید انواع بالابر از جمله بالابر مسکونی ، بالابر صنعتی ، بالابر کارگاهی و ... با ما تماس بگیرید.

 شرکت خاوران صنعت در زمینه تولید و فروش انواع بالابر از جمله بالابر ویلچر ، بالابر صنعتی ، بالابر مسکونی ، بالابر کارگاهی و بالابر مغازه فعالیت می کند.

منبع : http://www.khavaran-sanat.ir/i-20071/%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%A8%D8%B1-%D9%88%DB%8C%D9%84%DA%86%D8%B1

بالابر صنعتی

بالابر برای جابجایی افراد و اشیاء در بین طبقات مورد استفاد قرار می گیرد. از نظر کاربرد بالابرهای متعددی از جمله بالابر صنعتی، بالابر مسکونی، بالابر ویلچر، بالابر مغازه، بالابر وینچی و.… ساخته می شود که همان طور که گفته شد همه ی بالابر ها برای جابجایی افراد و اشیاء به کار گرفته می شوند.بالابر ها نسبت به بالابر قیمت پایین تری دارند و در مکان های بزرگ کارایی دارند.به طور کلی بالابر ها را می توان به دسته تقسیم بندی کرد:

بالابر ثابت

بالابر متحرک

بالابر صنعتی: این بالابر یکی از پرکاربردترین بالابر ها محسوب می شود و در کارگاه های صنعتی، کارخانه ها و محیط های صنعتی کارایی دارد. در محیط های صنعتی برای جابجایی وسایل و بارهای سنگین از بالابر صنعتی استفاده می شود. یکی دیگر از کاربردهای بالابر های صنعتی در محیط های کارگاهی و کارخانه ها جابجایی افراد و دسترسی به مکان های مرتفع می باشد. بالابرهای صنعتی مانند بالابرهای دیگر در دو مدل ثابت و متحرک تولید می شوند.

بالابر صنعتی وینچی

 بالابر صنعتی وینچی نسبت به بالابر هیدرولیکی دارای قدرت کمتری است ، بنابراین این بالابر اغلب در جاهایی که به قدرت کمتری نیاز است استفاده می شود.

بالابر صنعتی سیار 

بالابر صنعتی سیار به طور گسترده‌ای در محیط های صنعتی و کارخانه ای استفاده می شود. بالابر صنعتی سیار به گونه ای طراحی شده است که چرخ را می توان در زیر آن نصب و جابجا کرد. بالابر صنعتی سیار را می توان در ارتفاع های مختلف سفارش داد. حداکثر ارتفاع قابل سفارش 2 متر است از جمله بالابرهای صنعتی سیار می توان به لیفتراک صنعتی اشاره کرد.

بالابر صنعتی نفربر 

برخی از فعالیت‌ها در ارتفاع انجام می شود که برای آنها بالابر صنعتی نفربر ضروری است ، بالابر صنعتی نفربر متعلق به دسته بالابرهای متحرک است و در ارتفاعات مختلف قابل سفارش است.

بالابرهای کابین دار صنعتی

اکثر بالابرهای کابین‌دار به صورت هیدرولیک ساخته می شوند و برای کار در ارتفاع استفاده می شوند ، علاوه بر زیبایی ، وجود کابین ایمنی کار را افزایش می دهد.

بالابر صنعتی ثابت

نصب بالابر صنعتی ثابت روی دیوار برای جابجایی بارها، جابجایی افراد بین طبقات کارگاه و ... مورد استفاده قرار می گیرد. بالابرهای صنعتی ثابت به عنوان بالابرهای صنعتی ساختمانی نیز شناخته می شوند.

منبع : http://www.khavaran-sanat.ir/i-20068/%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%A8%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C

بالابرهای برقی

بالابرهای برقی بسته به میزان انرژی مورد نیاز به دو دسته بالابرهای تک فاز و سه فاز تقسیم می شوند. بالابرهای برقی به طور گسترده ای در محیط های صنعتی و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند. بالابرهای برقی تک فاز را می توان در ساختمان‌ها استفاده کرد و در کارخانه ها و کارگاه ها چون مصرف برق سه فاز است، بالابرهای برقی سه فاز در نقاط مختلف محیط صنعتی استفاده می شود.

انتهای رپرتاژ آگهی