• سه‌شنبه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1400063022644

آغاز نام‌نویسی ترم پاییز مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی خراسان شمالی

آغاز نام‌نویسی ترم پاییز مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی خراسان شمالی از آغاز نام‌نویسی ترم پاییز مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان خبر داد.

حسن خوش‌صفا، با اشاره به اینکه بیش از ۳۰ عنوان دوره آموزشی تخصصی کوتاه مدت برای ترم پاییز در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: دوره‌ها در پنج گروه آموزشی علوم پزشکی، علوم انسانی، کشاورزی، کامپیوتر و فنی و مهندسی ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: این دوره‌های تخصصی، مهارتی و با رویکرد ایجاد اشتغال و با ارایه مدرک معتبر و قابل ترجمه جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان شمالی، وی با اشاره به عناوین دوره‌های ترم پاییز، دوره‌های آموزشی ارز دیجیتال، تربیت مربی ابتدایی، اتوکد، CCNP، برنامه‌نویسی وب، مایکروسافت، Network، فتوشاپ، Sql Server، CCNA CISCO، توسعه اپلیکیشن اندروید، اصول عیب‌یابی و مونتاژ کامپیوترهای شخصی را از جمله آنها دانست.

خوش صفا ادامه داد: تربیت مربی کلاس‌های آمادگی دوران بارداری، تربیت نیروی پذیرش در آزمایشگاه تشخیص طبی، تربیت پرستار کودک در منزل، مراقبت از سالمند، پرورش زنبور عسل، نوغانداری، دوره جامع و کاربردی منشی‌گری پزشکی، فوریت پزشکی، تکنسین داروخانه، دستیار کناردندانپزشک، طب سنتی، TTC،  و... نیز در ترم پاییز ارائه می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت مشاهده دوره‌های آموزشی به سایت معاونت آموزشی و کارآفرینی ؛ http://khs.jde.ir/fa و  ثبت‌نام آنلاین به سامانه http://jdrouyesh.ir  مراجعه و جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۵۸-۳۲۲۸۵۷۳۹-۳۲۷۲۸۷۵۰   و ۰۹۰۱۱۰۲۷۹۸۶ تماس حاصل نمایند.

حوزه آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی گسترده‌ترین و پیشرفته‌ترین شبکه آموزشی در سراسر کشور است که طراحی، تدوین و تصویب بیش از ۷۰۰ عنوان دوره در ۷ گروه آموزشی تخصصی از جمله اقدامات در این زمینه است.

بکارگیری فن‌آوری‌های آموزشی روز و برخورداری از سامانه یکپارچه آموزش‌های مجازی، تولید بسته‌های‌آموزشی تخصصی استاندارد در گروه‌های آموزشی مختلف، بومی‌سازی ‌مدل ‌آموزش‌های ‌بین‌المللی در ایران جایگزین شرکت‌های خارجی، ارائه فعالیت‌های آموزشی دانش‌محور، مهارت محور، پژوهش‌محور، شغل محور و محصول محور، ارتباط با مراکز آموزش‌های بین‌المللی عالی و تخصصی پیشرفته و صدور گواهی مشترک از قابلیت‌های این حوزه است.

1

1

1

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha