• سه‌شنبه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ / ۲۰:۰۲
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400063022856
  • خبرنگار : 50188

شرکت ملی صنایع مس تجهیزات بیمارستان انار را تأمین می کند

شرکت ملی صنایع مس تجهیزات بیمارستان انار را تأمین می کند

ایسنا/کرمان نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: تجهیزات بیمارستان انار توسط شرکت ملی صنایع مس ایران تأمین می شود.

حجت الاسلام«حسین جلالی» امروز ۳۰ شهریورماه با اشاره به برگزاری جلسه بررسی مشکلات گلشن انار، امین شهر و دهستان بیاض اظهار کرد: مشکلات این مناطق درخصوص آب شرب، افت ولتاژ، جابه جایی تیرهای برق و ترانس برق بوده و مسائل مربوط به اراضی ملی و حوزه مسکن و شهرسازی مطرح شد که طی بازدید میدانی با حضور معاون شرکت توزیع نیروی برق شمال استان و معاون شرکت آبفا از منطقه، نسبت به حل مسائل و مشکلات این مناطق تصمیم گیری شد.

وی با اشاره به بازدید مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس و مدیر مجتمع مس سرچشمه از بیمارستان انار، تصریح کرد: طی این بازدید قرار شد تجهیزات بیمارستان انار توسط شرکت مس تأمین شود و در خصوص ایجاد پارک بانوان و زمین چمن فوتبال قول مساعد دادند.

جلالی بیان کرد: همچنین طی بازدیدی که از قلعه بیاض و کاروانسرای بیاض صورت گرفت، نسبت به کمک به گردشگری در این  منطقه قول همکاری داده شد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری جلسه شورای اداری بخش کشکوئیه نیز گفت: مسائل مربوط به بنیاد مسکن، واحدهای مسکونی مهر که روی قنات قرار گرفته بودند و طرح هادی مطرح شد که موضوع واحدهای مسکونی باید از طریق وزارتخانه پیگیری شود و در خصوص طرح هادی و توسعه طرح هادی، سهمیه قیر و آسفالت تصمیمات خوبی اتخاد شد.

وی درخصوص مسئله آبفا و آب منطقه ای گفت: دو حلقه چاه آب شرب در شریف آباد و کشکوئیه باید مسدود می شد و مجوز حفر چاه جدید صادر شود که انجام و قرار شد در اولین فرصت حفاری صورت گیرد؛ همچنین جا به جایی و انتقال چاه تلمبه های کشاورزی که از نظر کیفیت آب و خاک وضعیت خوبی ندارند، با توافق آب منطقه ای انجام شود.

جلالی با اشاره به موضوع شهرک صنعتی و راههای روستایی تصریح کرد: با توجه به اینکه قیمت ها در شهرک صنعتی بالاست سرمایه گذاران مایل به سرمایه گذاری در آن نیستند که ما اعلام کردیم در صورت حضور سرمایه گذار تسهیلگری کنیم تا شهرک فعال شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha