• چهارشنبه / ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۷:۳۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400063123733
  • خبرنگار : 71438

فوتسال ایران، متضررترین تیم از کمک داور ویدئویی

فوتسال ایران، متضررترین تیم از کمک داور ویدئویی

تیم ملی فوتسال ایران در هر سه دیدار مرحله گروهی جام جهانی فوتسال از کمک داور ویدئویی ضربه خورده است.

به گزارش ایسنا، در مسابقات مرحله گروهی جام جهانی فوتسال از تکنولوژی کمک داور ویدئویی استفاده شد که در برخی بازی ها تصمیمات داوران بحث برانگیز و جنجالی هم شد اما این تکنولوژی بیش از همه به ضرر ایران بود.

تیم فوتسال ما تنها تیمی است که در تمامی بازی های مرحله گروهی از تکنولوژی کمک داور ویدئویی برای آنها استفاده شده و در هر سه بازی نیز از این بابت متضرر شده است.

در بازی اول ایران با صربستان، با این تکنولوژی داوران برخورد دست حمید احمدی به صورت بازیکن صرب را عمدی تشخیص داده و او را با کارت قرمز جریمه کردند.

در بازی دوم هم خروج اشتباه علیرضا صمیمی از دروازه و دفع توپ بیرون از محوطه جریمه به کمک این تکنولوژی با کارت قرمز همراه شد.

در بازی با آرژانتین هم ایران در ثانیه های پایانی موفق به گشودن دروازه حریف قدرتمند خود شد تا بازنده نباشد اما کمک داور ویدئویی تشخیص داد که بازیکن ایران دردیوار دفاعی آرژانتین دخالت کرده و گل ایران مردود است تا در سومین بازی خود هم از این بابت متضرر شویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۱ ۰۱:۱۲

تمام تصمیمات درست بود اینکه دیگه گله گی نداره

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۱ ۱۹:۴۷

کشتی که نبود با دست جلو دیوار دفاعی رو گرفت

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۱ ۰۷:۲۶

من هم بازی رو دیدم متوجه نشدم دلیل مردود اعلام شدن گل ایران چی بود در کار دفاعی تیم حریف دخالت کرده رو متوجه نمیشم ،اگه دوستان توضیح بدن ممنون میشم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۱ ۰۹:۴۵

این واقعیت فوتبال و فوتسال مدرن است. دوران بازیهای علی اصغری گذشته خیلی وقته اما هنوز مادر باد گذشته خوابیده این.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۱ ۱۰:۲۴

لعنت بر ما که اینقدر بدشانسیم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۱ ۱۳:۳۳

درمجموع دوست ندارن ایران برنده باشه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۱ ۱۳:۳۶

هیچ کدوم ارتصمیماتشون درست نبود

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۳:۵۱

گل مساوی به آرژانتین نه اینکه تنها صحیح بود بلکه یکی از نادرترین وزیباترین گلها ی فوتسالی جهان بود.وآرژانتین هم انچنان تیمی نبود که ایران راببرد واین رادربازیهای بعدی وحذف آرژانتین خواهیم دید.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۱ ۱۹:۲۵

مورد1و2درست بودفقط گل 2مادرمقابل آرژانتین اشتباه داوری بود،بله حق ما رامیخورن که شکی نیست وقتی ماورزش راباسیاست قاطی میکنیم وازسیلست غلط واشتباه خود پافشاری میکنیم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۱ ۲۰:۵۱

چون ایران با بردن تیمهای رنک یک جهان خودش رو از اینی که هست بالاتر میکشه نمیخوان این اتفاق بیفته و به هر بهانه ای میخوون جلوشو بگیرن

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۱ ۲۳:۲۷

به هر حال یه فشارهایی خارج از میدان به تیم داوری میاد

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۰۶:۵۳

چون گل دوم ومساوی ایران فوق العاده سریع وزیبا بود داور درتصمیم گیری یک لحظه دچار خرفتی شد.امید واریم این داور خرفت دیگر برای بازیهای ایران سوت نزند.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۳:۰۵

خب اینا که اشتباه نبوده هرکی اشتباه بکنه باید جریمه بشه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۴:۲۴

واقعا ایران زخم خود از این کمک داور های ویدئویی. ولی به نظر خروج صمیمی از دروازه کارت قرمز داشت ، ولی دو تصمیم دیگه غلط بود

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۱:۵۵

باعرض سلام دراین دوره ازمسابقات فوتسال جام جهانی تیم ملی کشورمان ایران تمامی حریفان خودرادست کم گفته ویک بازی ضیعف ازخودبه نمایش گذاشته است

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۴:۰۲

تقصیر انزوای بیش از حده..تو تمان تورنمنت ها باید حق ما صایع بشه..داور کره ای تبعه امریکا چرا باید انقدر راحت یکطرفه قضاوت کنه اونم تو یه تورنمنت جهانی که بالاترین سطح و کلاس رو داره؟؟!!..جالبتر اینکه هیچ نقد و بررسی هم در موردش صورت نمیگیره..به کجا و چه سمتی داریم میریم..؟!؟..چقدر خوبیم ما..