• چهارشنبه / ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۲۳:۵۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400063123904
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل خبر داد:

مشارکت هلال احمر در واکسیناسیون ۹۴ هزار نفر در اردبیل

مشارکت هلال احمر در واکسیناسیون ۹۴ هزار نفر در اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: اعضای جمعیت هلال احمر استان اردبیل با حضور در مراکز تجمیعی واکسیناسیون به بیش از ۹۴ هزار و ۴۲ نفر ارائه خدمات کردند.

عزت‌الله ضربی ۳۱ شهریورماه در جریان بازدید از مراکز تجمیعی واکسیناسیون در اردبیل اظهار کرد: با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کاهش مرگ و میرها و همچنین قطع زنجیره انتقال و تسریع فرآیند واکسیناسیون شهروندان اعضای این جمعیت در ۱۴ مرکز تجمیعی واکسیناسیون به ارائه خدمات پرداختند.

وی تصریح کرد: این اعضا در ارائه خدمات تب‌سنجی در ورودی‌ها، ثبت و صدور کارت و واکسیناسیون همکاری‌های لازم را با دانشگاه علوم پزشکی انجام دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت:‌ در این مراکز که در هفت شهرستان استان اردبیل برپا شده با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، نیروهای جمعیت هلال احمر سعی کردند تا خدمات رایگان و عام‌المنفعه را برای همشهریان در کنترل بیماری کرونا انجام دهند.

ضربی افزود: روزانه به طور میانگین ۶۹ نفر از اعضای این جمعیت در مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا با دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل همکاری و مشارکت فعال داشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر استان از ابتدای شیوع ویروس منهوس کرونا همیشه برای ریشه‌کنی این بیماری فعالیتی جدی داشته و این همکاری‌ها با تمام توان ادامه دارد.

ضربی اضافه کرد: از ظرفیت آگاه‌سازی و آموزش نیز برای ارائه خدمات آموزشی به شهروندان در فراهم کردن بسترهای رفتاری مناسب اقدامات جدی انجام شده تا پیشگیری‌ها به صورت صحیح و درست در مقابله با این بیماری به انجام برسد.

وی بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا در طرح‌های اجرایی دانشگاه علوم پزشکی در پیشگیری از ویروس کرونا با تصمیم ستاد ملی و استانی کرونا جمعیت هلال احمر با تمام توان ورود پیدا کرده و خدمات گسترده‌ای را با هدف رفع دغدغه‌های مردم انجام دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل توزیع ماسک، مواد ضد عفونی‌کننده و ارائه سایر خدمات در حوزه پیشگیری و آگاه‌سازی کرونا را از دیگر اقدامات مجموعه هلال احمر در ۱۹ ماه گذشته از شیوع این ویروس منحوس اعلام کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha