• پنجشنبه / ۱ مهر ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400070100130
  • خبرنگار : 50224

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران کهگیلویه و بویراحمد:

کارت سبز سند مالکیت وسایل نقلیه محسوب نمی‌شود

کارت سبز سند مالکیت وسایل نقلیه محسوب نمی‌شود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس کانون سردفتران و دفتریاران استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به حذف تائیدیه نقل و انتقال جهت تسریع در فرآیند ثبت اسناد قطعی خودروها در دفاتر اسناد رسمی گفت: تاییدیه نقل و انتقال سوای از کارت سبز است و حذف آن توسط معاونت امور اسناد سازمان ثبت صرفا جهت تسهیل در ثبت نقل و انتقال رسمی خودروها در دفاتر اسناد رسمی بوده و برابر با ماده ۲۹ ثبت رسمی اسناد اتومبیل کماکان الزامی و از صلاحیت های ذاتی دفاتر اسناد رسمی بوده و کارت سبز هرگز سند مالکیت وسایل نقلیه محسوب نمیشود.

محمدرضا بزمیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: برابر با ماده ۲۹ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، دارندگان وسایل نقلیه موتوری موظفند قبل از ثبت اسناد وسایل خویش در دفترخانه ها، به مراکز تعویض پلاک جهت تایید اصالت خودرو و فک پلاک قدیم و نصب پلاک جدید مراجعه کنند.

وی افزود: متاسفانه عده ای اعم از افراد حقیقی وحقوقی نسبت به صراحت ماده قانونی فوق ایجاد تردید ها و تشکیک های غیر قانونی می‌کنند که نتیجه ای جز تضییع حقوق دولتی، ایجاد مشکلات حقوقی، خلل در صحت بیع و عقود ناقله، فرار مالیاتی، کمک به قاچاق خودرو و... نداشته و نخواهد داشت.

بزمیان تصریح کرد: از جمله اقدامات تخریبی و تضیعفی نسبت به جریان صحیح ثبت نقل وانتقالات خودروها، میتوان به اقدام اخیر مراکز تعویض پلاک دال بر عدم صدور برگه تاییدیه نقل وانتقال جهت ارائه آن توسط متعاملین به دفاتر اسناد رسمی و ثبت رسمی نقل و انتقال خودروهای خویش، نام برد که این اقدام باعث ایجاد صعوبت و مشکلاتی برای مردم شده بود.

وی افزود: بر این اساس معاونت امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، در جهت مانع زدایی و تسهیل در فرآیند ثبت رسمی نقل و انتقال خودروها با استناد به ماده ۲۹ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مصوب سال ۱۳۸۹ مجلس، که هیج اشاره ای به لزوم دریافت برگ تاییدیه نقل و انتقال ننموده، اقدام به صدور بخشنامه ای کرده است که مطابق با آن دفاتر اسناد رسمی در جهت تسریع در ثبت اسناد قطعی خودروها، می توانند بدون وجود فیزیکی برگه تاییدیه نقل و انتقال اقدام به ثبت رسمی اسناد خودروهای مردم و سرعت بخشی به انجام مراحل ثبتی این اسناد نمایند.

وی بیان کرد: برخی جریانی رسانه ای که کما فی السابق سعی در انحراف اذهان مردم از مسیر قانونی به طرف حذف اسناد قطعی خودروها دارند، اقدام به تفسیر نادرست و نامعقولی از بخشنامه مذکور کرده و در فضای مجازی اعلام نمودند که سازمان ثبت اسناد و املاک، کارت سبز را بعنوان سند پذیرفته است و با این تفسیر ناصواب و خلاف واقع سعی در جوسازی و انحراف افکار مردم را داشته و دارند که به سمع و نظر مردم گرامی می رساند که تاییدیه نقل و انتقال سوای از کارت سبز است و حذف آن توسط معاونت امور اسناد سازمان ثبت صرفا جهت تسهیل در ثبت نقل و انتقال رسمی خودروها در دفاتر اسناد رسمی بوده و برابر با ماده ۲۹ فوق الذکر ثبت رسمی اسناد اتومبیل کماکان الزامی و از صلاحیت های ذاتی دفاتر اسناد رسمی بوده و کارت سبز هرگز سند مالکیت وسایل نقلیه محسوب نمیشود.

بزمیان با بیان اینکه کارت سبز صرفا مالکیت افراد بر پلاکها را محرز می‌کند ولاغیر گفت: فصل الخطاب قانون بوده و قانون نیز مصوب مجلس شورای اسلامی است و طبق قانون اساسی تفسیر آن نیز از حقوق و تکالیف مجلس است ولاغیر. تاکنون نیز ماده قانونی مذکور به قوت خود باقی و هیچگونه تفسیری که برخلاف صلاحیت ذاتی دفاتر اسناد رسمی باشد نیز، صورت نگرفت‌.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۱ ۱۹:۱۲

خان ایبخشه خانعلی نیبخشه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۰۸:۴۵

یک عمر پول مفت خوردن.حالا زورشون اومده. یک تایید امضا ۷۰ تومن پول میگیرن که هیچ زحمتی براشون نداره. مملکت همه یاد گرفتن پول مفت خوردن که همه این هزینه ها اگر حذف بشه باعث کاهش قیمت در خیلی جاها میشه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۰:۰۸

دعوا سرپول مردمه ثبت حاضر نیست پول مفتی راکه ازمردم میگرفت ازدست بدهد ماه گذشته بابت انتقال سند یک سمند مدل۹۷مبلغ ۱۸۰۰۰۰۰تومان ثبت ازمن پول گرفت بابت چی؟ درحالی که برگ سبز حدود۱۰۰۰۰۰تومان هزینه دارد برای همین که ثبت کوتاه نمیاد اما دیگه کار تمومه....

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۱:۳۱

مگه تو از رئیس قوه قضائیه، دیوان عدالت اداری، دادستان کل کشور، وزیر دادگستری... بیشتر می فهمی و بالاتری که حرف هیچکدام از این اشخاص غیر از خودت را قبول نداری؟ کی میخوای سیر بشی؟

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۱:۴۰

عجب ول کن نیستن اگه یکی از همین سردفترا تحت عنوان تخلف از اجرای حکم دیوان تحت تعقیب قرار بگیره مشکل حل وقضیه ختم به خیر میشه مگه میشه روی رای دیوان چونه زد بس کنید دیگه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۴:۱۱

بزمیان آهسته بران برگ سندشما بدرد خودرو نمی‌خورد این همه سند خودرو صادرکرداید یکخودرو تاحالا دیده‌اند سند زده‌اند مال زمانی بوده کهخودرو انگشت شماربوده

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۴:۲۳

اقای محترم خودتون می دونیدکه مشکل اینجاقانون نیست،بلکه منافع یک عده است که داره به خطرمیفته وشما هم که ذی نفعیدداریددفاع می کنید،اقایانی که فرمودن مشکلی نیست مطمئن باشن ازشمابهترقانون رومیفهمن

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۴:۳۲

تو دلت برا حقوق حقه ی دولت نمی سوزه چون این حقوق رو خود مرکز شماره گذاری هم میتونه بگیره. شماها فقط خودتونو جر میدین واسه اون پول مفتی که از من و امثال من بدبخت به جیب میزنید.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۴:۳۶

دفتر داران هم مثل پزشکان و ... به فکر جیب خودشون هستند و طبیعی هست که شرایط اقتصادی مردم براشون مهم نیست.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۴:۴۰

ای بابا دیگه حال مردم بهم خورد ثبت میخوادیه پول اضافی بگیره راهنمایی یه پول میخوادشهرداری یه پول میخواد بسه دیگه بابا تکلیف مردم راروشن کنید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۴:۴۷

سردفتران و دفتریاران همشون کلاهبردارن

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۴:۴۹

رئیس محترم سردفتران، مردم پول مفت ندارند بریزن تو کیسه شماها پس بساط گدایی را جای دیگه پهن کنید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۵:۰۰

تو دیگه چی میگی؟ همینجا اگه شاکی تو بشن دادستان چوب تو آستینت میکنه... آخه تو بالاتری یا دادستان کل کشور...؟ یه چیزی مینویسی که بگی منم هستم؟ اینهمه عقده؟

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۵:۰۰

نانی که سر سفره می بری باید حلال باشه. پول مردم بیچاره الهی تو گلوتون گیر میکنه. دولت قانون وضع کرده شما میزنید زیرش؟؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۵:۰۱

دفاتر فقط به فکر جیب خودشان هستند چه ضرورت دارد سند سبز که سند معتبر هست را کنار بزاریم و پول کلان به دفتر دارها برای یک برگ کاغذ بدهیم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۵:۰۴

خیلی ناراحت هستین که نمیتونین مردم کشورتون رو سرکیسه کنین .

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۵:۰۸

دادستان کل کشور مهمه سخنش یا دفتر داری از کهکیلویه.؟؟؟!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۵:۱۱

واسه. پرکردن کیسه خودشون الکی میگه فرا قانون

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۵:۱۱

زور بهش اومده نمیتونه پول زور بگیره

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۵:۱۲

شما ملت را بخاطر پول به بازی گرفته اید اگه داستان اینطورباشد ریگ اعتباری روی حرف های شماها نخواهد بود

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۵:۲۱

دفتر خونه ها کاسبی راه انداختن

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۵:۳۳

بهتر میدونم خود نمایندگان محترم مجلس برای اثبات حسن نیت و عملی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به اصلاح قوانین، کلا قانون مورد ادعای کانون سردفتران رو ملغی کنند تا انقدر مایه ملال خاطر مردم و سو استفاده برخی افراد دنیادوست نشه...

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۵:۳۷

فقط بخاطرپولل

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۵:۳۷

خخخخخخخخخخ

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۵:۳۹

سلام مردم مگه مسخره دست شماهان هرکی یه نظریه میده چیزی که کمی مردم در رفاه باشه یه سریا برا منافع خودشان میزنن بسه دیگه ....هرچی دادستان محترم گفته همونه کمی به فکر این ملت باشین مگه ملت بازیچه هستن هرکی یه نظریه بده

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۵:۳۹

سلام. مسئولان محترم. بخدا این مردم گناه دارن... شماها با هم نمیسازین.. مردم چکار کنند.. تمنا میکنم از دادستان محترم کشور. ترابخدا تکلیف مردم را روشن کنند.. برگ سبز سند هست یا خیر... اگر هست پس این حرفها دیگه چیه.... ممنونم و سپاسگزارم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۵:۴۰

جمع کنید این بروکراسی بیخود را.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۵:۴۰

جمع کنید این بروکراسی بیخود را.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۵:۴۱

آخه مگه میشه؟ مردم یه دونه یخچال می‌خرن باید سند بزنن؟؟؟؟ این چه تفسیری هس که میکنی، خودرو یه نقلیه منقول و قابل نقل به هر مکانی هست، یه روز هست یه روز نیست! زمین یا ساختمان نیست که جاش ثابت باشه ونیاز به سند داشته باشه! شماها واقعا اینو نمی‌فهمین!!

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۵:۴۴

آقا سرکیسه کردن دیگه تموم شد طبق اعلام رسمی دادستان کل کشور و کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس و وزارت کشور برگ سبز ناجا وکارت مالکیت خودرو سند رسمی تلقی می‌شود و در کلیه مراجع قضایی و انتظامی معتبر میباشد

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۵:۴۷

مچقدر دلتون میسوزه هی می خواهید مردم گول بزنید پول مفت به جیب بزنید ولی مردم آگاه‌تر شده دیگر فریب نمی خورند

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۵:۵۴

این فقط برای سر کیسه کردن مردم است جه مشکلی برای مردم پیش اومده ما که ندیدیم اگه راست میگین و دلتون برای مردم میسوزه کوتاه بیاین تا مردم کمتر هزینه کنن.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۵:۵۷

فقط برگ سبز

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۵:۵۹

خیلی مسخرس واقعاً جای تاسف داره برای این مملکت نمینونن تصمیم گیری کنن.خاک توسرتون

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۵:۵۹

هرطوردوست داره فکرکنه اون بسکوییت که برا مردم عددی حساب نمیشه بگه تابترکه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۶:۰۱

تصویب شده یه کار درست انجام دادن اونم اینه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۶:۰۲

چون دزدیشون کم میشه بهشون فشار میاد

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۶:۰۳

چرت نگو اگه یه کار درست انجام داده باشن اونم همینه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۶:۰۶

بگو لطف کن کمتر حرف بزن تو از دادستان کل بهتر میدانی فقط برا جیب مبارک میگی مردم را وسوسه نکن این ماشین چیه که باید هیجده سند براش بزنی برگ سبز به سرش هم زیاد ای مردم به دفترخانه نروید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۶:۱۱

یعنی هر کی بلند شد یه حرفی میزنه یکی میگه برگه سبز قابل قبوله یکی میاد میگه قابل قبول نیست زندگی ما افتاده دست یه مشت آدم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۶:۱۶

اراجیف میگه دیوان عدالت اداری پلیس همه اعلام کردن برگ سبز اکتفا می‌کنه هرکه بفکر خویشه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۶:۱۷

دادستان محترم اعلام کردن برگ سبز نشانه مالکیت خودرو میباشد. یه موقع ماشین میره پارکینگ میگن برو برگ سبز بیار خلافی بریز بیا ماشینو ببر. حالا آقای دادستان دستور دادن شما چرا بال بال می‌زنید پولای نجومی میزدید به جیب الان دکونتون تعطیل شده دارید اینجوری میگید من که برام برگ سبز کافیه که مشخص باشه که مالک وسیله نقلیه هستم از جناب آقای اژه‌ای هم تشکر میکنم از این که مردم پول اضافی ندن تو این شرایط کنونی کشور.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۶:۲۰

دیوان حکم داده تموم شده

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۶:۲۲

شما فقط تو فکر جیب خودتون هستید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۶:۲۵

آخرش ما ملت بدبخت به حرف کی گوش بدیم یه نفر صاحب دستور باشه نه صدنفر

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۶:۳۳

با سلام مگه شما با دولت خصومت دارین که هرچی میگه برعکس خبر رسانی میکنین

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۶:۴۰

این روزا هرکس یه فرمایشی میده که سری توسرادربیاره

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۶:۴۱

ناراحتید از جیب مردم فاصله گرفتید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۶:۴۵

فقط ب خاطر اینکه اقایون دفتردار اسناد میخوان جیبشونو با پول مردم پر کنن میگن برگ سبز سند مالکیت حساب نمیشه.ولا غیر

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۶:۵۲

آقا یه دوچرخه خریدم فاکتور خرید هم دارم میشه لطفاً آدرس بدید .بیام ثبتش کنم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۶:۵۷

یعنی اینا هنوز به فکر جیب خودشونند،همانطور که یکدفعه مثل علف هرز دفاتر اسناد رسمی رشد کردن،حالا هم وقتش رسیده که شاهد خزان دفاتر اسناد رسمی باشیم،کم جیب مردم خالی کردن،

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۶:۵۹

این مردک فقط فکر پول مفتی هست که قبل از این به حرام دریافت میکرده.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۰۰

برگ سبز نشانه مالکیت است . اونایی که میگن نیست فقط برای پوله .

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۰۰

بله اینها فقط دنبال چاره برای پول در آوردن دفترخانه ها هستن دیگه وضعیت مردم به خرجشون نمیره

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۰۲

واقعا مسخره هست ی مشتی مفت خور سر دفتر که برای پر کردن جیب خود و خالی کردن جیب مردم دنبال رانت خواری هستن ، واقعا چی از جون مردم میخوان

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۰۴

پول مفت خورها

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۰۶

برای یک بار شده فقط فقط یک کار برای مردم انجام بدین فقط فقط دروغ بحق صاحب زمان پایه دزد ظلم ریشه کن بشه به حول و وقوه خدا نابود بشین که مرد حرف از دهانش در میاد

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۰۸

رییس کانون چکاره مملکته؟!

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۰۸

سردفتر ها عادت کردن به مفت خوری مگرنه خودرویی که از سوی پلیس ونیروی انتظامی تایید وثبت میشه دلیلی نداره که شخص بخواد پول اضافی بده.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۰۸

بالاخره هست یا نه ..اخه این چه وضعی هر ساعت یه چیزی میگید.. زشت نیست برا یه دولت یه قانون درست و حسابی نمیتونه وضع کنه و اجرا بشه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۰۹

بخاطر پول چه دست و پایی دارن میزنن، ما مردم سند نمیزنیم، پولتون حلال نیست از جیب مردم دارین میدزدین

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۱۱

کل مجلس و قوه قضاییه و شورای نگهبان و دیوان عدالت اداری و پلیس میگند کارت سبز سند مالکیت خودروست. فقط دفترخانه ها تفسیرشون از برگه سبز چیز دیگه ای است

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۱۲

با سلام گول همچنین افراد را نخورید کارت سبز سند خودرو می باشد تمام

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۱۴

تا کی میخواهید این مردم رو بدوشید و ازشون بدزدید. اون موقع که سند میزدن برگ سبز و کارت ماشین عوض نمیشد الان که همه مدارک ماشین تغییر میکنه چی رو میخواهید سند بزنید؟. برگ سبز ماشینی رو که مراکز تعویض پلاک تحویل میگیرند رو می خواهید به نام یه نفر دیگه سند بزنید و میلیونی پول بگیرید ؟

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۱۵

اگر سند محسوب نمیشود چرا چاپ میکنید و میدین دست مردم کاغذ رو هم حروم میکنید بهتر هستش که قانون رو اصلاح بفرمایید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۱۶

دفتر داران به تکاپو افتادند به هر طریقی که هست جلوی این قضیه بایستند و سند در محضر رو معتبر نشان بدن ، در صورتی که کارت سبز در همه ارگانها اعتبار داره و نیاز به سند نیست پس خودتون رو خسته نکنین ، کارهای شما مصداق این افرادی است که واکسن تقلبی به مردم فروختند ، چیزی که نه سود داره و نه ضرر ، فقط پول الکی بابت این کار از مردم گرفته میشه ، خود من کامیون و سواری دارم و سند نزدم با همین برگ سبز هم چندین ساله دارم خرید و فروش و کارهامون انجام میدم و اصلا پول مفت به محضردار نمیدم،

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۱۷

دزدی در روز روشن ، اگر در مملکت قانون حکمفرما باشد این فرد را بایستی محاکمه کنند چرا که در روز روشن از زدن جیب مردم حمایت می کند.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۲۰

دکانتون تخته شده متاسفم دیگه کسی به این حرفها بها نمیده

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۲۱

شما فقط به جیب مردم چشم دارید قانون راهنمایی که یه چیز دیگه می گوید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۲۱

مملکتی که قانون ندارد همینه آقایان مجلس شورای اسلامی لطفا تکلیف مردم رامشخص کنید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۲۲

دفاتر اسناد به هر نحوی شده میخواد جیب خودش رو با طمع و ولع از مردم تهیدست پر کنه، وگرنه چه نیازی به دخالت انها برای نقل و انتقال مالکیت خودرو است؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۲۲

پس اگر راست میگویید یک مقدار هزینه ی سرسام آور نقل و انتقال سند در دفاتر ثبت را کاهش بدهید چه خبره بابت یک برگه ی پرینت که ازش بعنوان سند یاد می کنید با توجه به قیمت خودرود بعضا تا ۱۰ میلیون تومان و در پایین ترین مبلغ تا ۴ میلیون تومان از مردم می گیرید مگر چه کار شاقی در دفاتر ثبت انجام می دهید تمام کار و فک پلاک در پلیس رهگشا و راهور انجام می شود ...خیلی دیگه بخواهید پول نقل و انتقال بگیرید در حد ۵۰۰ هزار تومان و نه ببشتر اما من یکی دیگه فقط به پلیس رهگشا و راهور استناد می کنم و سند خودروی خودم و بقیه دوستان را به دفاتر نمیاورم تمام

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۲۲

کی قانون گذار کی مجری کی تصمیم گیرنده هست؟ هرکس براخودش یه قدرته.خدابه دادمون برسه که نمیخواد هیچ وقت برسه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۲۲

برو باباجعلی است اعلام شد فقط سند سبز انتظامی سند مالکیت است. تمام.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۲۴

دفاتر اسناد رسمی جیب مردم را خالی میکردن دادستان محترم کشور خوب سرپوزی به دفاتر اسناد رسمی زد هرکاری که میخواهید انجام بدید احتیاجی به سند نیست برگ سبز خودرو لازم است

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۲۵

شماها به فکره جیبه خودتون هستید نه به فکر مردم، شما مفت خورا ناراحت اون پولی هستید که از جیبتون میره اونوقت مردمو بهونه کردید، اگه به فکر مردم بودید هزینه نقل و انتقال ماشین اینقدر زیاد نبود.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۲۶

سلام همان کارت سبز کافی است مردم را این قد دور نزنید خواهشا

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۲۶

عادت دارین به اینکه مردم رو اذیت کنید و پول ازشون اخاذی کنید. اگر برگ سبز سند مالکیت نیست چرا تو معاملات همه دنبال برگ سبز هستن. ماشینتو دزد ببره با برگ سبز باید پیگیری بشه و... مالیات و عوارض و...تو تعویض پلاک گرفته میشه شما غصه اونو نخور

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۲۶

انشالله دستتون از پول ها ناحق کوتاه می‌شود

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۱۰:۱۷

سلام متاسفانه این قبیل افراددر جامعه هستند که بخاطر نفع شخصی بدنبال راهی برای اهداف خودشون با خالی کردن جیب مردم باشند. بهتره سند مالکیت برای خودرو از سوی خودرو سازان ویا دستگاههای زیربط حذف وهمان برگه سبز و یک برگه فروش صادر بشه تا دیگر سندی وجود نداشته باشه برای آینده توسط این افراد سودجومشکل ساز بشه .

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۲۸

باید ببخشید دیگه که از درآمد هنگفت تنظیم سند خودرو افتادین 😅🙏

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۲۹

هر که راست خودش دستور میده مردم رو مسخره کردین دادستان میاد از طریق رسانه میگه قبول هست سر دفتر میگه نیست اخه تکلیف مردم رو روشن کنید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۱۰:۲۰

کاسبیه محضرداران خراب شده

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۳۰

جمع کن خودتو...فقط بلدین از جیب مردم بکشین بالا...چاه نفت پیدا کردین شما...هر جا کم.میارین درجا دس تو جیب مردم میکنید...بالاتر از شما گفتن ک برگ سبز کافیه ... برو سر دفترا با خودت حتما ای کار واسه خودتون انجام بدین...

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۳۰

چرا اجازه نمی دهید در معاملات مردم سهولت و راحتی باشد با حذف سند قطعی جیب مردم خالی تر نمیشود و از کلاه بر داری بعضی از دلال ها و واسطه بسرعت جلوگیری می‌کند چرا باید خرج محضر ها از حبیب مردم باشد

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۳۰

خخخخخخخ باشه تو راست میگی شماها فکر مردم هستید نه جیب خودتون

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۳۰

ایران ما متاسفانه سالیان ساله که درگیر افراد پول دوست همچون همین مسئول عزیزمون است خداوند انشالله راهکاری جلوی راه‌مون بزاره تا از شر همچین آدمهایی راحت بشیم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۳۲

آخه مردک...دادستان کل کشور حرف آخر رو زد حالا تو چرا میخوای روی حرف دادستان حرف بزنی چرا مردم رو گول میزنی و فقط فکر سرکیسه کردن مردمی خودتو جر بده ...درود بر حاج آقا منتظری دادستان محترم کل کشور که به فکر مردم بود و ما رو از دست این دزدان سرگردنه نجات داد

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۳۵

شما زور خودتون میزنین یه چیزی از مردم بدبخت بگیرید بزنین تو جیب. کلاه برداری هم تو روز روشن

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۳۵

دفتر خانه ها که اعلام میکنن ما چیزی گیرمون نمیاد پس چرا این همه داد و بیداد راه انداختن بابت یه وکالت پنچ دقیقه آیی چند صد هزارتومان پول میگیرن چه قدر قشنگ داد مسلمانی میزنند

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۳۶

برگ سبزسنداست

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۳۷

مسخره کردین مردم رو کارت سبز که شناسنامه ماشین هست فقط ثابت میکنه شما مالک پلاک خودرو هستید؟کاش کمی به مشکلات رسیدگی میکردید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۴۲

دادستان محترم برگ سبز را سند رسمی اعلام میکند تا از هزینه های بیهوده برای مالکین جلوگیری شود چند روز بعد جنابعالی اومدی میگی نه کارت سبز سند نیست وباید مردم برن دفتر خونه برای ثبت یه سند پراید لکنتی دومیلیون به دفتر خونه بدن یهو بفرماید برگ سبز سند هست ولی باید به دفترخونه باج بدید خوبه دیگه اگر اینجوری ماهم بریم یه دفتر خونه باز کنیم بسه کنید مردم در فقرو فلاکت زندگی میکنن سالی چند میلیون برای بیمه شخص ثالث چند ملیون عوارض خرج محظر شماره گذاری وووو

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۴۴

فقط فکر جیب خودتونید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۴۵

نگران از دست رفتن منافع خودشون هستن مالک پلاک مالک خودرو هست

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۴۷

هیچ ماست بندی نمیگه ماست من ماست نیست! رییس کانون سردفتران هم سردفتر است و از سند خودرو منفعت دارد چرا بگوید سند سبز سند نسیت؟؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۵۲

فقط حرف نزن

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۷:۵۶

همه چی و گفت . جز درامد هنگفت و غیر عادی که از این طربق گیر دفاتر میاد . غیر از این بود که انقدر حرص نمیزنن . اینا شدن دایه مهربانتر از مادر . نیرو انتطامی میگه ما برگه سبز و قبول داریم اونوقت اینا . خلاصه باید به طریقی جیب مردم و خالی کنن . هی هم بحث قانون میکنه . قانون بالاخره یه جا اشتباه شده . حالا میخوان درستش کنن .

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۸:۰۰

این آقا فکر جیب خودشه وگرنه مجلس تصویب کرده این موضوع را

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۸:۰۳

محمدرضا بزمیان واقعا تا چقدر میخواهید این ملت رو بدوشید و غارت کنید، کارت سبز عالی، ففط برو یه فکر دیگه کن

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۸:۰۶

خوب میگید تو پیامهامون بی احترامی نکنیم..اخه مگه میشه؟؟؟چرا هر روز یک چیز میگن؟؟؟یعنی مدیریت زیر صفر،بخدا دیوانمون کردن

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۸:۰۸

هرچی توی دفترخونه جیب مردم رو خالی کردید کافیه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۸:۱۰

کارت سبز سند رسمی رسمی میباشد تمام

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۸:۱۳

آقای رئیس سردفترداران استان کهگیلویه و بویراحمد شما فراقانونی عمل میکنی یا جز این مملکت نیستی؟ شایدم جیبت نمی‌ذاره که رای دیوان عدالت اداری رو درک کنی؟

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۸:۱۴

شما سردفترا مفت خورا مردمو بدبخت کردین...واسه چی سند تریلی ۵۰میلیون تومان میگیرید ..مگه چکار میکنید...بابا مردمو ول کنید ..سند پژو ۳میلیون تومان...

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۸:۱۴

پول مفت و دست درازی از جیب ملت مظلوم توسط دفاتر رسمی اسناد قطع شده ، سر دفتران مثل دزدان دریایی خودشان به در و دیوار می زنند.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۸:۱۵

یک ضرب المثل است میگوید شاه میبخشد شیخ اعلی شاه نمیبخشد حالا راجع به سردفترداران صدق میکند قانون گذار میگوید میشه سردفتردار چون منافع دارد میگوید نمیشه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۸:۱۶

که چی این خبر رو میزنید؟ وقتی دادستان کل کشور هم این موضوع رو تائید میکنه چرا باید صحبت های رئیس کانون سر دفتران کهگیلویه و بویراحمد رو بزنید؟ ایشان و همکارانش فقط به فکر جیب خودشون هستند ولاغیر.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۸:۱۹

این صحبت تمرد از قانون هست و به گفته دادستان کل با طرح شکایت مورد تعقیب قانونی و اعمال قانون قرار میگیرد.فرقی هم نمیکند چه کسی این بحث را به راه انداخته سرپیچی از قانون پیامد خوبی ندارد.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۸:۲۰

واقعا جای تاسف است سوء مدیریت تا به این حد در حل یک موضوع ساده ! دفترخانه ها سعی در خالی کردن جیب خالی مردم ! فصل الخطابی در حل این موضوع که تکلیف مردم مشخص شود هرکس ساز خودرا می زند ۰

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۸:۲۲

برگ سبز هویت مالک خودرو است چرا هزینه مجدد برای مردم می‌تراشید . مردم متحد باشید زیر بار زور دفاتر نروید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۸:۲۳

فقط پول مفت میگیرید اصل سند برگ سبز هست که توسط پلیس راهور ماشین موتور و بدنه بازدید میشه تا مشکلی نداشته باشه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۸:۲۴

هیج جای دنیا این قانون مسخره رو نداره. شده تا حالا بری برا کارت خودرو بیمه یا ترخیص پارکینگ بگن سند ماشین بیارین. میگن برگه سبز خودرو نه سند. به جای کم کردن مشکل مردم شدین سوهان روح ملت و منبه درامد برا خودتون از ملت بیچاره.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۸:۲۵

این دفتر داران چقدر خودشونو‌ میکشن تا به هر نحو شده پولی از بابت انتقال سند بجیب بزنن. اصلا به مردم فکر نمیکنن که آن پول را از کجا میارن واقعا برای فکراشون متاسفم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۸:۲۸

این چه وضعیه وقتی دادستان کشور که عنوان مدعی العموم حکم به انجام کاری با استناد به قانون میکند باید لازم الاجرا باشد به نظر من اگر قوه قضائیه با کانون سردفترداران برخورد جدی بکند هیچ کس به خودش اجازه اظهار تفسیر به رای نخواهدکرد

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۸:۲۹

پس چرا بالای برگ سبز نوشته سند مالکیت خودرو آقا دست از سر مردم بردارید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۸:۳۰

پول مفت زیر زبونتون چسبیده به هروسیله ای چنگ می‌زنید از دستش ندید ولی‌ زورالکی می‌زنید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۸:۳۱

تادبوده همین بوده وقتی منافع همه در نظر گرفته نشه باندی که منافعش در خطر باشد مانع تراشی می کند . مردم اصلا یعنی چی

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۸:۳۲

سلام مستندات دادستان کل مقدم بر هر اظهار نظری میباشد و برگ سبز خودرو سند مالکیت میباشد و در کلیه مراجع قابل قبول است این آقایان سردفتران خودشان دارای چندین دفتر اسناد میباشند و نمیخوان حقیقت را قبول کنند چون به نفعشان نیست مردم گول این حرفها را نخورند

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۸:۳۳

این آقا هم فقط فکر جیب خودش هست وگرنه دلش به حال مردم بدبخت نسوخته

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۸:۳۵

نگرانی ثبت اسناد نه بخاطر عدم پرداخت عوارض و مالیات دولته بلکه فقط و فقط نگران مبالغ هنگفت ومفتی هست که از جیب مردم بدبخت نصیبشان میشود وگر نه وقتی صفر تا صد صدور وتعویض پلاک .برگ سبز که سند مالکیت خودرو قید شده میتواند دیون عوارض دولتی را هم وصول کند وفک پلاک و تغییر مالکیت برگ سبز را مشروط به پرداخت دیون عوارض دولتی نمایند به همین راحتی پس جناب بزمیان وامثال ایشان لطف کنند بنام دولت به کام سر دفتران برای ما مردم بیچاره که زیر فشار اقتصادی کمرمان هم شده دلسوزی نفرمایند .

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۸:۳۷

چند روز پیش اعلام شد که برگ سبز همان سند حساب میشه ودیگه لازم نیست به دفترخانه مراجعه شود وهرکدام از دفاتر قبول نکردن به پلیس 110گزارش کنید حالا یه رییس اتحادیه دفاتر اومده میگه نه اخرش معلوم نیست ملت چکارکنن وکی قانون گذاره

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۸:۳۹

مفت خوری حال میده

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۸:۴۰

بس کنید دیگه هرکی پول میده مقاله میزنید دیوان رای داده و دادستان کشور هم رسما اعلام کرده سند دفترخانه اجباری نیست

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۸:۴۱

رییس کانون سردفتران واسه خودشون گفتن

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۸:۴۳

سلام سردفتر ها دارن زور اضافه میزنن، سالهاست مردم رو میچاپن و کلی از قبل مردم بیچاره گردن کلفت کردن حالا هم که دولت ی تعرفه به نفع مردم داده ناراحتن

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۸:۴۵

دفاترثبت فقط به فکرخالی کردن جیب مردم ومنافع خودشان هستنددرصورتیکه دادستان کل کشورودیوان عدالت اداری برگ سبز خودرو راسند مالکیت شناخته اند

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۸:۴۹

سلام، این بحث‌ تکراری و خسته کننده که خوراک جراید شده و هر فرد بظاهر مسئولی یک حرفی میزند دیگر تهوع آور شده و ریشه در بی سر و سامانی در دولت و مجلس علی رغم ۱۰۰۱ سازمان و زیرمجموعه های مفت خور دارد. وگرنه بالاخره قانون باید تعریف کرده باشد حرف آخر را کی باید بزند. سپاس

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۸:۵۲

ما به دستور دادستان کل کشور عمل میکنیم و سند نیروی انتظامی را ملاک عمل قرار میدهیم .

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۸:۵۲

برگ سبز دیگه سند قطعی دادستان دستورش داد دفترخانه ها همش پول مفت میگرفتن وقت ادم‌تلف میکردن برخورد خوبی هم نداشتن خوب شد الان دیگه دم دادستان گرم وجدانن

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۸:۵۳

بر اساس قانون نیروی انتظامی صلاحیت تعیین مالکیت خودرو را دارد

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۸:۵۳

همون سند مالکیت که از طرف پلیس صادر میشه پلاک هم تعویض میشه کافیه واقعا پول اضافی ه بری ثبت

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۸:۵۴

مگه این ممکلت چندتا رئیس میخواد که هر روز یکشون ی تزی میده

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۸:۵۵

نظر دیوان عدالت صحیح هست به فکر غارت جیب مردم نباشید از شما نظر خواستند

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۸:۵۵

نظر دیوان عدالت صحیح هست به فکر غارت جیب مردم نباشید از شما نظر خواستند

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۹:۰۰

ما موندیم دم خروس قبول کنیم یا قسم حضرت ابوالفظل رو

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۹:۰۰

بازم مردم افتادن مابین دوتاارگان، دنیااسباب راحتی شهرونداشون ردیف میکنن مال ماهم شهرداری باعمران نیروانتظامی بااداره ثبت احوال خدایا خودت راحتمون کن

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۹:۰۲

به این آقا باید گفت ، برادر محترم لطفا برای مطرح شدن حرف بی اساس نزنید ، با ۵ دلیل منطقی و قانونی اثبات می کنم که برگ سبز خودرو سند مالکیت محسوب می شود

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۹:۰۵

بشد یا نشد به تو ربطی نداره تو فضول ملت نیستی

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۹:۰۶

مواد نامبرده همه از قوانین تخلفات رانندگی است که به اون استناد کرده، خود راهنمایی و رانندگی میگه برگ سبز همون سنده، شما میگی نه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۹:۱۰

آقای دادستان کل کشور یک مقام کشوری اعلام کردند نیازی به سند زدن نیست شما کی هستی که به خاطر جیب خودتون دفتر اسنادی ها شر و ور تحویل مردم میدید برگ سبز سند رسمیه و هیچ نیازی به پول یامفت دادن به دفاتر اسناد نیست

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۹:۱۱

راست میگه بنده خدا با این کارا نونشون آجر شده و نمیتونن جیب ملت رو خالی کنن باید به هر بهونه ای شده مردم رو به دفترخونه بکشونن در صورتی که سند دفتر خانه به هیچ دردی نمیخوره الان پلاک ها شخصی هستند و خودرو متعلق به صاحب پلاکه پس دفتر خانه رفتن معنا نداره برای کاپتاژ هم برگ سبز کافیه پس بیخودی واسه جیب مردم سفره پهن نکنید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۹:۱۱

سلام وعلیکم . اصلأ چنین چیزی نیست سندی که از کمپانی به دست اولین مشتری میرسه یک باره است .و نقل آن به نام شخص دیگر فقط و فقط بنغع دفترخانه های اسناد است .دوم خیلی از مردم مشکل سند دارن و فقط صاحب پلاک رو میشناسن .چقدر درگیری و شکواییه میشه بخاطر این سند و کاغذ بازیا .همه جای دنیا فقط پلاک هست . ممنون از دولت جدید .من بعنوان یه شهروند به این کارتون افتخار میکنم .

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۹:۱۱

دفترداران با درآمد میلیاردی ماهیانه خون مردم را در شیشه میکنند و پول زور و مفت میگیرند از مردم.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۹:۱۲

سلام خیلی خیلی جالبه جناب آقای رئیس کانون سردفتران یه استان به راحتی اعلام میکند که بعضی ها یعنی جناب دادستان کل کشور ،درک مناسبی ازمسائل حقوقی نداره،هزینه انتقال سند پول شیرین ومفتی است که تحت هیچ شرایطی حاضر به ازدست دادن آن نیستن.جناب دادستان خداپدرت رو بیامرزه که حاضرشدی جلوی این رانت که ازجیب مردم بیچاره میره رو بگیری

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۹:۱۷

یعنی دستور دادستان را کلا بیخیال شدند...مقوله سند برای زمانی بود که پلاکها قدیمی بود و مردم میبایست سند را انتقال بدهند ولی از سال 1383 که پلاکها ملی شد و زمانی که خودرو واگذار میشد پلاک جدید با مشخصات مالک جدید صادر میشد همان‌موقع میبایست سند زدن را تعطیل کنند ولی متاسفانه هفده سال است که خوب پول به جیب می‌زنند و الان اینطوری مخالفت میکنند.منم بودم منافع میلیارد تومانی ام به خطر مافتاد اینجوری مقاومت میکردم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۹:۱۹

داستان تعریف نکن

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۹:۲۶

آقای محترم شما دیگه کاسه داغتر از آش نشو وقتی یه مقام بالا تر از خودت دستوری داده شما بگو چشم شما از جمله کسانی هستی که دستت توی جیب مردم دیگه دخالت نکن

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۹:۲۸

هرچه خوردید بسه برا یه برگ باید میلیونها پول از جیب ملت بدبخت دربیارید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۹:۲۹

اینقدر براتون سخته دیگه هرچقدر خوردید بسه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۹:۳۱

برای انتقال سند دنا ۳۳۵۰ هزار تومان در سال ۹۹ گرفتند برای جه مگر چه لزومی دارد فقط چاپیدن مردم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۹:۳۴

به نظر من مردم نباید جواب سردفترداران روبدن قانون وقتی میگه برگه سبز سند قطعی خودروهست پس دیگه تمامه وبقیه جیب مردم رو زدنه پس به حرف کانون سردفتر داران گوش ندیدن .وسلام

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۹:۳۷

اره حتما باید یه قولنامه بشه یه پولی هم بره تو جیب بعضیها تا سند محسوب بشه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۹:۳۸

سلام درستش همین است .باید نقل و انتقال قطعی انجام بگیرد . .حالا تکلیف مدام است حذف راهنمایی و رانندگی ویا مخصرداران وسردفترداران

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۹:۴۱

اخه این چه مسخره بازیه هر روز یک برنامه برای مردم درست میکنید خودتونم نمیدانید دارید چکار میکنید باز یک نون دونی برای سر دفتران

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۹:۴۲

دلم برا دفاتر اسناد رسمی میسوزه چقد گناه دارن

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۹:۴۳

پولی اضافی نمیدن به دفترخانه تمام شد رفت

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۹:۴۴

با سلام بلاخره نفهمیدیم برگ سبز احراز مالکیت خودرو هست! یا سند محضری ثبتی !

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۹:۴۹

کارت سبز کافیه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۹:۴۹

اگر این برگه سبز همه کاره باشه بهتر محضر داران بنشین خونه پول مفت دیگه به دست شون نمیرسه بهترین کار کردن هزینه اضافه حذف شده

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۹:۵۱

مطلب خنده داره😃

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۹:۵۱

اداره ثبت اسناد حرف مفت میزند اینها قصد سرکیسه کردن مردم را دارند

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۹:۵۶

باسلام به نظر من نیازی به دفترخانه نیست و همان برگ سبز کافی است

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۹:۵۷

خوب بله تو رنج ماشین های معمولی ۲ تا۳ میلیون پول مفت خوابیده

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۰:۰۰

هرچی دادستان بگه همون درسته مگه پول اضافی داریم بریزیم تو حلق شما دفترخانه داران ما دیگه سند قطعی نمی‌زنیم وسلام

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۰:۰۰

ما موندیم حرف کیو گوش کنیم ثبت اسناد یا راهنمایی یا دیوان عدالت.بابا یکی تکلیف همه رو روشن کنه.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۰:۰۴

اگه نیت کاربرای مردم است دادستان محترم اعلام نمود که نیازی به دفتر خانه نیست اگر نیت جیب دفتر خانه داران است که هزار بهانه برای پول گرفتن از مردم می آورند

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۰:۰۵

دیگه نای مردم را بریدین بااین خبرها واظهارات متناقض ،،مگر شما ازدیوان عدالت و دادستان کل کشور باسوادترین ،،

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۰:۰۷

وای خدا دارند ازگرسنگی میمیرندشما رابه خدا برید دفاتر اسناد یه صدقه ای به اینا بدین ای وای ای وای

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۰:۱۶

تا حالا خوب برای پول مردم جیب دوخته بودید نقل و انتقال خودرو به عهده راهنمایی و رانندگی است نه سردفتر داران، بسه دیگه این قدر خون مردم رو شیشه کردید برای بنده ملاک همان برگ سبز است و لاغیر

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۰:۱۹

جالب یک دستگاه پایین دست برای برای قوه قضاییه تعین تکلیف میکنه. به هیچ وجه پول زور به کسی نخواهیم داد حالا مرتب نظر بدین به این مستندات یا به اون مستندات نمیشه. باید از مردم پول بگیریم به خدا .......

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۰:۱۹

با علم به اینکه سند سبز خودرو کفایت می کند با پررویی از ثبت سند در دفترخانه دفاع می کنند ،منفعت یک عده را به منفعت یک ملت ترجیح می دهد مثل مابقی مافیای قدرت و ثروت .باید هر شخصی که بر علیه منافع عموم کاری کرد یا حرفی زد محاکمه و بازخواست شود

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۰:۲۰

پول مفت خوری دیگ تمام شد سند ماشین همون برگ سبز هر جا نیاز باشه فقط برگ سبز معتبر هست هیچ‌ جا سند قطعی نیاز نیست برای ی جمله ثبت با سند برابر است چند میلیون پول مگیرن بابت ی برگ کاغذ

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۰:۲۱

آقای بزمیان مگرتولیدکننده خودروهستندکه این تصمیمومیگیرن تواگه به فکرخالی کردن جیب مردم نیستی ازمردم التماس نکن به دفتراسنادبروندچون دفتراسنادبرای خودرواضافه برسازمانه شما۱درصدهم به نفع مردم بودالتماس وخواهش نمیکردی دست بردار

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۰:۲۱

ما نفهمیدیم دم خروس و قبول کنیم یا قسم حضرت عباس خسته شدیم جمع کنید این حرفا رو...

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۰:۲۱

جیب پرستان بی قید در ایران فراوانن حالا میخاد سردفتر باشه میخاد مافیای سردفتران باشه بهرحال نظر قضایی دیوان عدالت اداری برای همه حکم حاکم است والاغیر و تاکید آن هم دستور اکید دادستان کل کشور پس بس کنید دیگه بزارید مردم نفس بکشن انقدر پولهای مفت نگیرید وقتی بالاترین مقام قضایی برگ سبز قبول داره شما چی میگین آخه؟!!!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۰:۲۳

فقط ب فکر چاپیدن مردم هستید و پر کردن جیب خودتون

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۰:۲۳

کانون اشتباه کردع، کلاهبرداری و جیب بری بصورت آشکار انجام میدن سبیلشون هم حسابی چرب میشه، مردم باید سند نزنن هر گونه استعلام مالکیت درصورت پیش اومدن مشکل قضایی فقط و فقط از پلیس راهور گرفته میشه نه از ثبت اسناد و دفاتر،

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۰:۲۴

دفتردارها دنبال مفت خوری وگرفتن پول مفت از مردم هستن

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۰:۲۸

اصلاً نیازی به دفترخانه نیست وقتی که در یه مرجع قانونی برسی وکارشناسی میشود چه نیازی به دفتر خانه هست فقط جهت خالی کردن جیب مردم ما شتر که نیستیم که از چند جا گردن ما رو بزنن بسه دیگه هرچی پول به جیب زدید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۰:۲۸

چن ساله بخاطر یه سند کشمکش دارین. شما دفتر داران فقط به فکر جیب مبارک خودتون هستین میخوایین مردم جلوی اداره شما یه هفته صف بمونن. خواهشا به فکر مردم باشید نه شخص خود.به فکر آینده کشور وطن و نسل جدید باشید که چگونه درباره عملکرد شما قضاوت خواهد کرد

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۰:۳۲

ایشون اشتباه کردن گفتن.مردم رو کمتر اذیت بدین با کاغذ بازی های بیخودتون.کمتر هزینه بزارین دست مردم.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۰:۳۲

چقدر این هزینه الکی برا دفاتر ثبت اسناد شیرینه که ول کن چاپیدن ملت نیستن،برادر من تو قانون ماده ۲۹ نگفته و اجبار نکرده که حتما باید برا ثبت بریم دفاتر ثبت اسناد پس ملت رو برا چی الکی گمراه میکنید بی وجدانها که از خدا نمیترسید برا چاپیدن ملت قانون هم نقض میکنید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۰:۳۴

ببینید چقدر این سردفتران از انتقال سندخودرو سود می برند که به هیچ وجه از موضع انتقال سند در دفترخانه کوته نیامده و از طرفی هم عنوان می کنن دلسوز مردم هستند و ... هرکی به فکر جیب خودشه مردم له شدن بخدا

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۰:۳۵

خیلی جالبه مگه ایشون فراترازقانون هستند مگرکارخانه به مالک ازطریق دفترخانه سندمیده واقعاعجب گیری کردیم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۰:۴۲

دیوان عدالت درست می گوید یا سردفتر دار شما قضاوت کنید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۰:۴۳

یکبارمیگیدکارت سبزسندخودروهست یکبارمیگیدبرگه سبزسندنیست هیچ معلومه باخودتون چند چندهستید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۰:۴۴

وقتی دادستان رسماً گفته برگ سبز سند رسمی محسوب میشه آدم سرش درد می‌کنه که پول الکی به دفاتر اسناد بده؟!

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۰:۴۵

بلآخره ما نفهمیدیم که این برگ سبز سند است یا نه هر اداره ای چیزی میگه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۰:۴۶

این ها دلشون برای پول گرفتن از مردم تنگ شده محضر دارا

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۰:۵۰

دوباره جو سازی نکنید این قانون توسط سردفتر ها ثبت شده بود توسط دادستان کل کشور حذف شد وبرای متخلفین در دفاتر اسناد هم حتی تعریف جرم و جزای ان مشخص شده است

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۰:۵۶

بسه دیگه کم ندوشیدن این دفتر خانه ها مردم رو

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۰:۵۷

تصمیم گیرنده قانون است یاسردفتران سودجو!!!!؟

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۰:۵۹

چندروزه پول مفت نگرفتن بی پول شدن صداشون درآمد امان از دست مفت خورها

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۱:۰۰

به تحریم ربطی نداره ولی چه جالب

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۱:۰۶

سلام . چیزی که مجلس تصویب کرده برگ سبز خودرو سند مالکیت محسوب می شود.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۱:۰۶

سلام ما اخرش متوجه نشدیم رءیس کیه فکر کنم هر کدومشون که صبح زودتر از خواب بیدار بشند اون دستور صادر میکنه ما ملت واقعا خیلی بد بختیم عین موم تو دست اقایونیم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۱:۰۸

ایشون از رئیس قوه قضائیه که بالاتر نیست

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۱:۰۹

واقعاتا الان سیر نشدید مگه محضر اسناد چکاری بغیر از پول گرفتن انجام میدن؟ آیا اصالت خودرو رو انجام میدن؟ یا اینکه تشخیص میدن که اتاق واسه خودروییه که سند میزنند نه فقط پول اضافه میگیرند و یامفت

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۱:۱۱

دادستان کل کشور اعلام کرد احتیاجی به انتقال در دفتر ثبت ندارد

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۱:۱۲

این کیه که نظر داده دادستان گفته برگ سبز سند محسوب میشه اینا برا کاسبی خودشون میگن

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۱:۱۵

از آنجاییکه بایستی توسط کنترل یعنی ناجا مبنی برجعلی و خلاف بودن و کنترل شماره شاسی و موتور و پلاک اقدامات لازم صورت می‌گیرد و در سامانه ثبت میگردد و کنترل مشخصات خودرو در سامانه ناجا صورت می‌گیرد،برگ سبز سند محسوب می گردد الا اینکه خلاف کارت سبز در سامانه ثابت گردد

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۱:۱۶

درجایی که دادستان کل کشور میگوید برگ سبز سند قطعی حساب میشود رییس کانون دفتر داران چه خری باشد که بخواهد حکم قانونی صادر کند کم مانده پیک های موتوری هم قانون را زیر سوال ببرند چون دیگر امکان بردن افراد از جلو تعویض پلاک به محضر را ندارند

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۱:۲۴

آخه این چه وضعیه دادستان می گه من درست می گم سردفتران هم می گن من درست می گم سردفتران نشونشون قانونا آجر شده دارن این در و آن در می زنند

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۱:۲۹

معلوم نیست حرف کیه و چه خبره همش سر پول دفتر خانه ها یه عده دزد سر گردنه هستند برگ سبز وقتی سندیه که خریدار و فروشنده زیرشو امضا کردن تمام

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۱:۳۰

خدا کسانی که خون مردم به خاطر سود خودشان میمکن انشالله با یزید و‌معاویه محشور کنه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۱:۳۰

مردم رو چی فرض کردن آیا گوشای ما دراز است ؟!

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۱:۳۹

شمابرگ سبز روبعنوان سندمالکیت قبول نمیکنین ماکه بعنوان سند ازش استفاده میکنیم هرجاهم که سند خواستن برگ سبز بعنوان سند قبول کردن

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۱:۴۰

مملکت یک بام و دو هوا همینه یکی میگه کارت سبز خودرو اون یکی میگه نه باید در دفتر خانه ثبت بشه این وسط مردم بیچاره حاج و واج موندن کی راست میگه کی دروغ

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۱:۴۷

این سازمان ثبت نیست که باید برگ سبز را به عنوان‌سند بشناسی بلکه دادگاهها هستند که برگ‌ سبز را بتوانند می شناسند برگ‌ سبز خیلی بهتر از سند همه چیز را توضیح داده اداره ی ثبت فقط پول مفتی جمع میکرد و کسی به این سخن اداره ثبت ارزش قائل نمیشه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۱:۴۷

کارت سبز یا برگ سبز سند مالکیت قطعی هست طبق قانون . ونیازی به سند دیگر زدن در دفاتر اسناد رسمی نیست . نیازی نیست دوباره پول بدید و سند بزنید به دادستانهای و نهادهای زیربط کل کشور به صراحت ابلاغ شده و از اخبار رسانه ملی هم پخش شده . نیاز نیست دوباره به دفاتر رسمی مراجعه کنید برگ سبز سند مالکیت و حجت است

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۱:۵۱

دهنتو ببند. کسی نمیگه لال هستید. دست از سر مردم بردارید.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۱:۵۲

پدر ما رو در اوردید هرکس یه چیزی میگه..یه بار مییگن برگ سبز حکم مالکیت خودروس ونیازی به ثبت اسناد نیست یه بار میگن برگ سبز کافی نیست ....عههههه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۱:۵۲

این آقا چی کاره هست که روی نظر دیوان عالی کشور حرف میزنه عجب

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۱:۵۳

با سلام الان ۴۱ ساله که الکی پول گرفتن و باید پول‌های اضافه رو نیز برگردانن

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۱:۵۴

اینا با خودشونم درگیرند مردم بدبخت خدا ده تو این مملکت از دست این سیاست بازآ چکار باید بکنن خدا میدونه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۱:۵۴

باید مزه قانون به او چشیده شود

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۱:۵۶

یکی نیست که با قاطعیت به مردم اعلام کنه که باید بلاخره سند خودرو را محضری کرد یا همان برگ سبز کافیه ؟هیچ مقام ومسولی که وقانونی نیست که حرف اول واخرو بزنه ؟ خدارو خوش نمیاد اینقدر با اعصاب وروان مردم بازی میکنید این بی نظمی در تصمیم گیری تاکی؟ به جای اینکه دردی از مردم دوا کنن هر روز چند جور حرف میزنن.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۱:۵۷

سند اصلا بدرد نمیخوره برگ سبز همه جا بکار میاد

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۱:۵۷

سند اصلا بدرد نمیخوره برگ سبز همه جا بکار میاد

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۱:۵۷

سند اصلا بدرد نمیخوره برگ سبز همه جا بکار میاد

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۱:۵۸

برگ سبز خودرو سند مالکیت است دفترخانه ها میخان مردم بیچاره رو بچاپن از این عصبی شدن که دیگه نمیتونن پول زور وخون مردم رو بمکن

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۲:۰۰

ایشون که میفرمایند برگ سبز سند مالکیت خودرو نیست حتما در کشور ایران زندگی نمیکنند چون دادستان کل کشور در بخش نامه ایی برگ سبز را مصداق سند مالکیت دانستند و قانون شد.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۲:۰۰

ثبت اسناد گواهی را حذف نکرده ناجا گواهی رو نمیده چون لازم نمیبینه خودرو دوتا سند داشته باشه و همون برگ سبز کافیه بی‌خود دست و پا نزنید نمیخاد دلتون برای حقوق دولتی بسوزه شما فکر جیب خودتونید ما قانون بگه و نگه سند نمیزنیم و نخاهیم زد من تا حالا چنتا خودرو خریدم همگی فقط پلاک انتقال دادم و الانم یه خودرو دارم پنج ساله ،سندش انداختم دور اخه هیجا سند قبول ندارن هرجامیریم میگن برگ سبز بده پس زیاد بخودتون فشار نیارید(جنس ایرانی فشار بهش واردوکنی پاره میشه)😀😀😀

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۲:۰۱

چرا با اعصاب مردم بازی میکنید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۲:۰۶

جناب اقای سردفتر میشه کتابی حرف نزنی و خیلی ساده توضیح بدی اگه خودرو سند نشه چی میشه چه مشکلی پیش میاد و یه نمونه مشکل رو مثال بزنی من ۲۰ساله ۲۰تا ماشین تو عمرم عوض کردم و جز خود دفترخانه هیچ جا ازم سند نخواستن حداقل سه یا چهار مورد از خودروهایی که داشتم براشون مشکلات قانونی توقیفی و مالکیتی پیش اومده و هرجا رفتم فقط برگ سبز خاستن هیچ ارگان دولتی یه بار ازم سند قطعی نخواستن

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۲:۰۸

بنظرم‌ سردفترها‌ نمیخواهند دست‌ از زورگیری‌ بردارند سخن‌ دادستان‌ را هم‌ نمی‌پذیرند

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۲:۱۰

من خودم ماشین فروشم از وقتی که دادستان دستور داده 5تا خودرو تعویض پلاک کردم و هیچ کدوم رو دیگه قطعی نزدم یعنی به نفع مردم هست که چی آخه سند قطعی ماشین کارت داره بیمه داره برگ سبز داره برگ کمپانی داره این وسط دوتا کاغذ اضافه بود که خدا خواست بعد 40سال همه فهمیدن الکیه تمام

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۲:۱۱

یعنی این آقا داره برخلاف دستور دادستان کل کشور صحبت میکنه؟ آقای منتظری فرمودن هر فردی از رای دیوان تمکین نکرد قابل پیگرد قانونی هست

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۲:۱۱

رئیس کانون سردفتران کهکیلویه و بویراحمد، چکاره اند که به خودشون اجازه می دهند، در این خصوص اظهار نظر کنند؟ برو سندت رو بزن اخوی....

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۲:۱۷

سلام آقا تا حالا جایی. رفتین. بکن. سند ماشین بیارین. فقط میگن برگ سبز بیار تازه مگه با سند ماشین یگ ریال وام میدن

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۲:۲۰

آنقدر پول به جیب زدی دل کندن ازجیب مردم سخت است

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۲:۲۰

بفکر جیب همکاران و دفتر داران است نه به فکر مردم.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۲:۲۱

این افرادی که هی میگن باید به دفترخونه مراجعه کنیم.باید به اتهام تشویش اذهان عمومی محاکمه بشن آقا وقتی دادستان کل کشور فرمودن برگه سبزکافیه دیگه تمومش کنید.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۲:۲۲

شما هم سرویس کردید ملت رو.... دفتر خونه ... پلیس راهنمایی ورانندگی... اصلا چه فرقی برا ما داره .. دعوا سر لحاف ملانصرالدین است وبس..

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۲:۲۴

تو را خدا این مغازه داران را بردارید با این کار یک کار اضافه بر دوش مردم تحمیل نکنید . چون اگر با اینا باشد برای دوچرخه و یخچال و تلوزیون ... هم باید به دفترخانه بروند

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۲:۲۵

چرا دست وپا می‌زنید تمام شد نونتون آجر شد

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۲:۲۸

گفت. یه کلام هم از ننه عروس بشنو

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۲:۲۸

برگه سبز براساس گفته دادستان کل کشور معتبر و اصل می باشه، خواهشا دفاتر اسناد کیسه برای مردم ندوزن

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۲:۳۲

توم برای خودت داری زرمیزنی که پول به جیب بزنی

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۲:۳۷

محضر اسناد فقط دکون دستگاه باز کردن من که دیگه تحت هیچ شرایطی سند ماشین نمیزنم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۲:۴۰

زر زیادی زده . دادستان حرف آخر را زد اجباری به ثبت در دفاتر اسناد رسمی نیست

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۲:۴۰

طبق قانون اموال منقول هنگام نقل و انتقال نیاز به ثبت در دفاتر اسناد رسمی ندارند، مالیات هم که در تعویض پلاک روی هزینه ها حساب میشه، پس فرار مالیاتی هم نیست، بیشتر سود دفاتر اسناد رسمی روی همین ثبت اسناد خودرو بوده پس...

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۲:۴۱

تو ایران هیچ قانونی وجود نداره اگه هم باشه تفسیر به رای میشه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۲:۴۱

با جیب مردم برای خودتون درآمد زدایی نکنید کاری مفید انجام دهید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۲:۴۲

اینجوری که میگی نیست . قبلاً با ناز و فیس افاده میکفین امکان ندارد باید هرچند نفری که فک پلاک کردند سند قعطی بخوره . اما الان دیگه صدنفر فک پلاک کنند اگه نفر 100 رو با خواهش و تمنا راضی کردید سند بزنه دیگه نیازی به پشت سری ها نیست و یک سند انتقال داده میشه . تازه اونم اگه کسی بیاد که بعید است .چون باید خیلی ساده باشه و خیلی پول دار که پول مفتی ب شما بده

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۲:۴۲

جالبه یعنی حرفهای دادستان کشور رو قبول ندارید فقط مردم رو سردرگم میکنید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۲:۴۳

چقدر میخوای پول زور از ملت بیچاره بگیرید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۲:۴۴

عجبا واعجبا !!این مفت خورها دست بردار نیستندها ،یکی تو اون بالاها پیدا نمیشه در این سردفترا رو تخته کنه ؟چندساله خون مردم و مکیدن بس تون نیست ؟

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۲:۵۵

مگه چقدر پول براتون داشت که نمیتونید ازش دل بکنید.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۳:۰۱

مردم دیگر پول مفت بشما مفخورها نخواهند پرداخت از حرام خوری دستبردارید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۳:۰۳

شمابه فکر پول مفتی که به جیبتان میرفت هستید نه مردم .اینقدر گستاخ شده آید که حتی دستور دادستان کل کشور را هم قبول ندارید. دیگه هرچه مفت خوری کردین بس تونه. مردم دیگه به شما پول زور نخواهند داد.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۳:۰۹

مفت خوری به مذاقش ساخته

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۳:۱۱

این قضیه توسط راهنمایی ورانندگی محترم به نفع مردم تمام شد.دیگه این دست وپا زدن شمابراچیست؟

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۳:۱۱

پول چه میکنه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۳:۱۶

تا کجا میخوان این مسخره بازیارو ادامه بدن فقطمیخوان مردومو بچاپن

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۳:۲۰

دیگه تمام شدودیگه این حرفهابه گوش مردم بدهکارنیست وپول مفت ندارندکه بریزندتوجیب دفترداران وغیرو...

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۳:۲۰

اشتباه می‌کنه ملت پول مفت ندارن جیب اینارو پر کنن

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۳:۲۱

هیچ گونه رحمی به مردم نمیکنن این دولت ها فقط دست توی جیب مردم مگر یک ماشین قراضه چه سودی داره که بابت انتقالش جیب دفتر خانه ها رو پر میکنید یعنی توی این دولت هم کسی دلش به مردم نمی‌سوزد همش ادعا..

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۳:۲۳

ول کن بابا برگه سبزم زیادیه تو نگران سر دفترا هستی

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۳:۲۳

بنظر من فصل الخطاب در مورد رسمیت سند وسایل نقلیه نظر دادستان کل کشور است که فرمودند که سند محضری الزام آور نیست وخلاف قانون است

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۳:۲۳

این قانون از طرف دیوان لغو شده توسط دادستان کل کشور هم تاییدش اعلام شده، یعنی تو این کشور یکی پیدا نمیشه چندتا دفتر خانه رو لغو امتیاز کنه و رئیس کانون سردفترها رو برکنار کنه تا دیگه خلاف رویه قانونی عمل نکنن و با این وقاحت رو دزدیاشون اصرار نداشته باشن؟

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۳:۲۹

درسته سند قطعی در دفاتر اسناد رسمی تحقق میابد اما برگ سبز خودرو میتواند نشان دهنده مالکیت خودرو باشد وهمین برگ سبز خودرو قابل ارایه در دادگاها جهت اثبات مالکیت میتواند باشد بنابراین اگر مردم بپزیرند که برگ سبز همان مالکیت خودرو هست دیگر نیازی به حضور در دفاتر اسناد رسمی و پرداخت هزینه های گزاف نخواهد بود

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۳:۳۲

تو رسانه اعلام کردین نه فضای مجازی

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۳:۳۲

پس بخشنامه دادستان کل کشک دفاتر اسناد فقط پول می‌خواهند یک شماره حساب اعلام کنید درمرکز تعویض پلاک مقداری هم برای شما منطورکنندوقت مردم را نگیرید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۳:۳۳

چرا هر روزی یه حرفی میزنن الان ما باید چکار کنیم که قطعی نزدیم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۳:۳۴

مثل اینکه واقعا مملکت بی در پیکره که دادستان کل یک دستور میده ویک سردفتر بی همه چیز ردش میکنه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۳:۳۶

وقتی خودروصفرکیلومتردریافت میکنین شمارودفترخونه میبرن مگه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۳:۳۷

جون مادرتون معلوم هست چیکار میکنیدشل کن سفت کن در اوردین یعنی این رییس سردفتر داران داره قانون زیر پا میگذارد

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۳:۳۷

الان من ماشین خریدم 250میلیون.باید 5میلیون بدم سند بزنم.فقط تعویض پلاک و برگه سبز خوردو سند اصلی ماشین هستش.هیچکی به دفتر خانه واسه ی سند زدن نمیره

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۳:۳۹

عزیزم حرص نخور خدا از طریق دیگه‌ای روزی شما رو هم میرسونه چرا دوست داری پول زوز بگیری و اینقدر آسمون ریسمون بهم میبافی مقام قضایی و دادستان کل که همه شکایت‌ها و ... پیش اون میره گفته نیازی نیست؛ حالا شما میای چی میگی؟!

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۳:۴۲

مجلس تایید کرده. ریس پلیس راهور هم تایید کرد. ملت هم قبول داره .شماها پول اضافی ازمردم میگیرین .از این به بعد هم یه فکری به حال خودتون بکنین دنبال باششین جایی اگه چوپانی باشه برین دنبالش خدا یار و یاور شماها باد

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۳:۴۲

برگ سبزهمان برگ قطعی وسندهست دبه نکنید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۳:۴۲

اره بزارید پول مفت بگیرن سردفترا

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۳:۴۶

برو بابا دادستان کشور دستور داده،،، تو چی میگی

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۳:۵۰

اظهار نظر یک میرزا بنویس توی ثبت ملاک نیست اینها یک عمر پول مفت از مردم میگرفتن الان زورشان میاد . اگر راست میگن یک قیمت خیلی پایین برای تمامی ماشینها بگذارند و سند بزنند . یک عمر مفت خوردند از مردم بنظر من باید پول قبل هم برگردونند.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۳:۵۱

شما به فکر خالی کردن جیب مردم و پر کردن آخور خودتون هستید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۳:۵۱

پس بنشینید ومنتظر ما باشید که برای ان برگ A4 شما بیاییم وپولی که با زحمت ودوندگی دست آوردیم برای آن برگ بی ارزش بدهیم به شما!!

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۳:۵۲

اگه نقل وانتقال خودرو نباشه همه دفاتر ورشکست میشن نه(:

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۳:۵۳

کارت سبز یعنی چی؟؟؟این دفتر خونه ای ها به هر شیوه و کلکی میخوان خون مردمو تو شیشه کنن .

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۳:۵۵

تکلیف ملت و روشن کنید اول تو اخبار اعلام میکنن برگ سبز معادل سند هست و نیازی به ثبت در دفتر اسناد رسمی نیست الان اعلام میکنید مثل قبل هست و برگ سبز معادل سند نیست🤔😑 خواهشا روشن کنید مردم و چی به چیه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۳:۵۹

بیا برو جمش کن عمو .

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۰:۰۱

دست از سرمردم برنمیدارید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۰:۰۲

خاک بر سر هر کسی که منافع کل ملت سربلند ایران رو فدای یک گروه منفعت طلب کنه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۰:۰۲

دقیقا کارت سبز سند خودرو میباشد .وقتی پلاک یک شخصی رو خودرو نصب گردید یعنی مالکیت خودرو بصاحب پلاک جدید انتقال یافته.رئیس سردفترداران هیچگونه اختیاری دراین خصوص نداره .قبلامیرفتیم محضر سند میزدیم که بتوانیم تغییر پلاک انجام بدیم حالاکه دادستانی اچازه داده بدون محضر اینکارانجام بشه بقیه حرفها اضافی هست

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۰:۰۲

برگ سبز کافیه دفتر خونه فقط پول مفت میگیره همین و بس شماها معلوم نیست چندتا دفتر خونه دارید که فقط به فکر جیب خودتون هستید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۰:۰۳

مردم رو مسخره کردین

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۰:۰۴

نمی خواد تو از حقوق دولت دفاع کنی ما سند نزنیم قاچاق خودرو زیاد میشه خودت به خودت کمی بخند

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۰:۰۷

طبق نظر سازمان عدالت اداری که نظارت بر قوانین دارد . و تایید قوه قضائیه و تایید مجلس شورای اسلامی . تایید نیروی انتظامی و راهنمایی رانندگی .برگ سبز صادره از راهنمایی و رانندگی بصورت قانونی سند خودرو هست و (دفاتر اسناد رسمی فقط بخاطر منافع مالی و دروغ پراکنی میکنند چون الان دیگر نمی توانند پول اضافه و نابحق بگیرند ) و الان قانون لازم اجرا هست و فقط برگ سبز سند اصلی خودرو هست که توسط نیروی انتظامی صادر می شود و در مراکز قضایی فقط برگ سند سبز مورد تأیید هست .

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۰:۰۸

تکلیف مارو مشخص کنید بلاخره برگ سبز سند مالکیت محسوب میشه یانه یه بار میگین میشه یه بار میگین نمیشه.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۰:۱۱

اقا مقامات باالاترازایشان اعلام کردند که برگ سبز سنده و ما ماشین خریدیم وتموم شد رفت دیگه پول به محضرنمیدیم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۰:۱۲

اینا شب میخوابن صب ک بیدارن میشن تصمیم میگیرن چیکار باید بکنن این ملتو ب تمسخر گرفتین واقعا این زندگی نکبتی تا کی اخه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۰:۱۲

برادر عزیز لطف شما ذینفعان حق دارید بگوید برگ سبز سند مالکیت نیست........سلام بر اژه ای درود بر رئیسی که این بار بیخود و هزینه گزاف را از دوش مردم برداشتند .حالا شما سودجویان خودکشی کنید چون جیره شما از دفاتر قطع شده

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۰:۱۴

تاحالا خون مردم را تو شیشه می‌کردید وپولهای بی حساب و کتاب می‌گرفتین از حالا به بعد کور خوندید حکم دیوان عدالت رانمیتوان نقض کرد

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۰:۱۴

یعنی‌‌دستورات‌دادستان‌وروئسای‌ناجا‌وراهنمایی‌ورانندگی‌ومسئولان‌شماره‌گذاری‌همش‌پشم😂🤣😂🤣😂🤣

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۰:۱۵

والا به خدا تا کی میخواهید دست تو جیب مردم بکنید رییس کانون سر دفتران فکر خودش و دفتر خونه هاش هست به فکر مردم نیس آخه خیلی سخته به این راحتی بخوان دل بکنند نمی‌دونید چه پولی گیرشون میاد از این سند قطعی ووکالت فروش ماشین ضمنا بنده نه نمایشگاه دارم نه کارم خرید و فروش خودرو هست من بنگاه معاملاتی نام دارم ولی هر وقت رفتم دفتر خونه باید کلی منتظر میموندم تا سند ماشین ها زده بشه چون سودش خیلی از نام بیشتر هست در کل بیاین به بارم شده قبول کنیم برگ سبز سند مالکیت خودرو هست وقتی که هر مشکلی برای ماشینمون اعم از سرقت، نقل و انتقال ترخیص پارکینگ پیش میاد فقط و فقط برگ سبز هست که کارمونو حل می‌کنه یا علی

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۰:۲۲

کسی توقع نداردکانون سردفتران غیرازاین حرقی بزند خودتون خسته نکنیدمردم اگاه شدن وبه شماهاپول مفت نمی دهند دیگه سکوت کنید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۰:۲۴

پس گفته دادستان کل کشور چی که گفت به فراتر نروید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۰:۲۵

کسی دیگه نیازی به سندزدن نداره همون برگ سبز تمام هست

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۰:۲۸

جمع کنیدهرچه جیب مردموزدیدبست است

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۰:۲۹

قانون میگه قبل از ثبت دفتر خانه باید برگ سبز صادر بشه یعنی دفتر خونه قبل از تعویض پلاک و صدور برگ سبز به نام خریدار حق صدور سند محضری ندارد. از بیان قانون هیچ الزامی بر تنظیم سند بدست نمیاد. این آقایان یا در چنین سمتی سواد درک قانون رو ندارند یا......

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۰:۳۰

باید نقل و انتقال خودرو مانند املاک صرفا با استعلام از راهور بصورت سیستمی توسط دفاتردر دفترخانه صورت بگیرد چرا باید دایم پلاک عوض شود مگر این شماره با آن شماره چه فرق میکند مگر روی پلاک عکس مالک حک شده!!با این تحریمها دایم پلاک عوض شود و به زباله دان ریخته شود چرا باید اول پلاک گرفت سپس سند زد کجای دنیا چنین است

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۰:۳۳

سلام.مردم بد بخت رو هر عنوانی میخواهند سرکیسه کنن دفاتر اسناد رسمی.تعویض پلاک وبرگ سبز برای مالک کفایت میکند.شما دلسوز مردم نباش.بفکر جیب خودتون هستید.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۰:۳۶

یه سوال مگه وقتی ماشین صفر از کمپانی میگیرید سند قطعی دفترخانه ای داره؟ مگه نیازه که براش سند قطعی بگیرید؟ مگه خودروساز برای ما سند قطعی تنظیم میکنه؟ آیا خودرو صفر کمپانی در صورت عدم تنظیم سند رسمی دفترخانه به مشکلی بر میخوره؟ بابا جمع کنید این مسخره بازیا رو. خود ماها دوست داریم سرمون کلاه بذارن و پول اضافه بدیم. مردم این عرف بیخود و چرت رو از ذهنتون پاک کنید. فقط سند سبز کافیه ولاغیر

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۰:۳۸

یک بوم دو هوا دادستان و راهور چیز دیگه ای میگن حالا ایشان هم‌ جدیدا حرف دیگه ای میگه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۰:۳۹

سلام.خدارو شکر دیگه باخیال راحت میریم دفترخونه.یه مقدارپول میدیم ولی خیالمون ازبابت سندراحته.دیگه اسیر حقه و کلک نمایشگاه دارها و دلال ها و بیسوادی تعویض پلاک نمیشیم.هزینه انتقال سندخودرو خیلی کم شده توی دفترخونه ها کسی خبری داره؟

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۰:۳۹

طبق گفته جناب منتظری دادستان کل کشور فصل الخطاب بوده ورای دیوان عدالت اداری حکمیت دارد وکارت سبز سند مالکیت خودرو محسوب می‌شود تمام تمام تمام......لطفا به این جیب برگهای مردم در روز روشن پایان دهید آقایان سردفتردار

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۰:۵۱

انگار پول مفت گرفتن از این مردم برای شما شده عادت، مگه هر وسیله نقلیه چند تا سند میخواد وقتی کارت سبز هست این چرت و پرت سند محضری چیه دیگه؟

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۰:۵۳

با سلام حالا که بعداز چند سال مثل تمام کشورها اتومبیل فقط زیر نظر پلیس با یک برگ دادوستد میشه و مردم یه نفس تازه کشیدن خواهشا سردفتران و ریبس کانون از این پول های بیخودی و سرکسیه کردن مردم دست بکشید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۰:۵۴

حق داری برادر،من هم بودم برام سخت بود گذشتن از این همه پول

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۰:۵۵

کدام نظریه در این مملکت به نفع مردم بوده و تصویب شده است چند سال پیش ۱۵سال میشه این قانون دوبار ه آمد و دوباره همان شد که دفتر خانه ها می خواستند چون اکثر دفتر خانه ها قاضی نایب هستند که قدرت دارند اینجا بدبخت به فروشنده و خریدار پول بنگاه از دوطرفه پول شمار گذاری شهرداری یکطرف پول دفترخانه وداراییهم وکپی یک طرف فروش ماشین سه طرف ازش می خورند ماشین ۶میلبونی. شده. ۱۷۰میلیون این تعرفها هم باید بالا بره و گواه سلامت بدنه وموتور یک هزینه وگاز سوز بودن هم یک هزینه دیگر

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۰:۵۸

دست از سرما بردارید خواهشآ

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۰:۵۹

همون ماده و قانونی که میگی باطلش کردن کم به فکر پر کردن جیب خودتون با پول مفت باشین الان این کار درسته برگه سبز همون باید سند باشه تموم کنین

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۱:۰۱

همش جنگ قدرت و کسب مال نامشروع و آزار مردم است.هر روز یک بازی جدید .

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۱:۰۱

باسلام چرا سردفترداران با این وضعیت سخت معیشتی واقتصادی با مردم وبا دادستان محترم کشور وبا راهور محترم کشور وبا ریس عدالت اداری همکاری نمیکنند سردفترداران چرا گلوی مردم فشار میاورن بخدا سخت هست باهزینه اضافی برای سند منقول هزینه هنگفتی بگیرند مگر تلویزیون ویخجال و....باید سند زد خودرو هم باید سند بزنیم از ریاست جمهوری واز ریس مجلس واز دادستان محترم کشور درخاست عاجزانه با مردم همکاری وبرای همیشه جواب سردفترداران را بدهند وبا مردم همکاری کنند #برگ_سبز_سندمالکیت_هست ((یاحق))

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۱:۰۳

مردم را سر دو راهی گذاشتن هی شل کن سفت کن در آوردن، آقا جان حرف آخر رو کی میزنه همان رو بگید، مگه میشه یک کشور و چند قانون گذار، یک بام و دو هوا

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۱:۲۸

بابا جمع کنید این بساط را کاری که در مراکز تعویض پلاک انجام میشود هیچ وقت در دفترخانه ها انجام نمی شود ودر قانون مدنی نیز خیچ کجا اعلام نشده اموال منقول ثبت شود وسند صادر شود پس اگر اینطوری است بی زحمت برای فروش خانه مردم یخچال وتلویزیون وفرش و...سند صادر شود انصافا اشتهای دفترخانه سیری نمی پذیرد فقط می خواهند ملت را سر کیسه کنند

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۱:۲۹

پس روی برگ سبز نزنید سند مالکیت وسیله نقلیه . بزنید پشم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۱:۳۶

بابا دیگه نمی‌تونید نون مفت بخورید؟ التماس تفکر

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۱:۵۰

به تمام مقدسات قسم اگه مشکلی پیش بیاد شما فکر کلاه برداری خودت هستی نه فکر مردم والله برای ماشین هر بلایی بیاد با برگ سبز رفع و رجوع میشه اصلا نیازی نیست ثبت اسناد بی خود بی جهت بریم منم خریدم نمیرم مسخره کردین خودتون و بچاپ شدین کسی جلوتون رو نمیگیره شما جیب مارو نزن دلسوزیت رو نخواستیم به سلامت

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۱:۵۰

فقط و فقط دودش تو چشم مردم بی پناه میره،آخه چه معنی داره واسه انتقال یه ماشین دو جا بخایی پول بدی؟ای کاش و ای کاااش یکجا و یکبار تصمیمی به نفع مردم گرفته میشد،،ولی ما چشممان آب نمیخوره که بخواهند منفعتی برای مردم بیچاره داشته باشند،،،فقط پول گرفتن به هر بهانه یی

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۱:۵۷

چند ساله هر روز یک حرف می زنید یکی میگه می خواهد ویکی فرداش میگه نمی خواهد و مردم سر کار گذاشتید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۲:۰۱

چه جوری دستور ایشان از دستور دادستان و قوه قضایه کل کشور هم بالا تر هست که فرمودن برگه سبز سند مالکیت خودرو هست و نیازی به محضر نیست حالا چون پولی به جیبشان دیگه نمی رود میان میگن سند اصلی برگه محضری هست والا مردم گیج شدن از ترفند هرروزه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۲:۰۱

این آقا به نفع خودش صحبت کرده و حرفش درست نیست

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۲:۱۷

اینا هم فقط نگران جیب خودشون هستند

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۲:۱۸

برگ سبز همان سنداست برک نقل و انتقالات راتعویض پلاک حذف نموده که مردم شریف به مراکزثبت اسنادنوروند. واین کارثبت اسناد غیرقانونی هست. یه که باربرای همیشه تمام سندبی سند

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۲:۱۹

دست گلتون درد نکنه. تکلیف ما رو مشخص نمیکنید، لااقل تکلیف خودتون رو معلوم کنید خبرشو به ما هم بدین

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۲:۲۷

شما فقط می خواهید جیب خوتان را پر کنید از این همه دزدی خسته نشدید برگ سبز بهترین گزینه برای مالکیت است چون به هر اروگان دولتی یا بانگ که بخوای بروید برگه سبز را می خواهند.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۳:۰۶

اولا کارت سبز نیست برگ سبز هست. شما نمیتونید با کلمه کارت از ارزش برگ سبز چیزی کم کنید دوما حکم دیوان عدالت و حکم دادستان کل کشور چی میشه یعنی کشک. خجالت بکشید یک عمره دارین از مردم پول مفت میگیرین اتو کشیده صفا میکنید. بعد سالی یک قدم مثبت برای مردم گذاشته شده

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۳:۲۱

رییس سازمان ثبت چی شده فکر مانع زدایی افتاده ، دیده منافعش تو خطره دیگه تاییدیه پلیس رو نمیخواد ، خیلی رو دارید به خدا ... چرا قبلا مانع زدایی نمی کرد که مردم راحت باشن ... همین موضوع نشون میده این قشر چه نوع افرادی هستن ،،منتهی یه دید عمیق میخواد که ببینن این افراد تو این چندوقت چه جوری خودشون علیه خودشون ضدتبلیغ کردن

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۳:۳۴

بس کنید، قانون گفته سند سبز سند اتومبیل است، تمام، الباقی جز هزینه های اضافی برای این مردم و وقت اضافی چیزه دیگری نیست،

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۳:۴۴

واسه ما کارت سبز همه چی هست، شما هم الکی زور به خودتون نیارین

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۴:۰۱

ریس کانون سر دفتر داران کهگیلویه یا اطلاع نداره. یا خودش و دفتر داران را میخواد راضی کنه، دیوان عدالت. برگ سبز را سند رسمی خودرو اعلام کرد تمام، گرچه اگر کسی دوست داشته باشه میتونه یه پول اضافه به دفتر ثبت اسناد بده و یه سند اضافه بگیره،

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۴:۱۴

فقط دارن زور میزنن پول مردم رو بگیرن...رو چ حساب باید ۲میلیون پول بگیرن واسه ثبت سند؟؟؟؟دستشون از گرفتن پول زور کوتاه شده دارن خزعبلات میبافن

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۴:۳۰

این آدم فقط به فکر جیب خودشان و هم کیانشان هستند. بشما چه ربطی دارد

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۴:۳۵

اگر شما خود را جدا از قانون جدید نمی‌دید خوب بود، شما تافته جدا بافته هستید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۴:۴۳

خدایا اینا از سر مردم چه می خواهند.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۴:۵۸

جناب محترم دادستان نوروزی یعنی حرفش الکی مردی حساب همین کارت سبز کافی فقط فقط این دفتر خانه بخاطر جیب خودش دارن مردم فریب میدن تا این ماشین گرفتن کی گفتن سند دفتر خانه رو بیار مردم ایران خیالتون راحت فقط برگ سبز

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۵:۰۴

دفتر داران از هر چیز باید پول بخورند.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۵:۰۶

جناب محترم دادستان نوروزی یعنی حرفش الکی مردی حساب همین کارت سبز کافی فقط فقط این دفتر خانه بخاطر جیب خودش دارن مردم فریب میدن تا این ماشین گرفتن کی گفتن سند دفتر خانه رو بیار مردم ایران خیالتون راحت فقط برگ سبز ماشینمو دزدیدن بخدا قسم هر کجا رفتم گفتن سند ماشینو برگ سبز نشون دادم گفتن کافی زمانی پیدا شده بیمه و برگ سبز نشون دادم تموم بس چرا اداره آگاهی دادگاه وووو نگفتم سند دفتررحونه رو بیا توجه توجه اگر سند دفترخانه لازم چرا بس ماشین صفر گرفتن فقط برگ کمپانی و برگ سبز میدن

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۵:۱۴

بس است حیا کنید کمتر دست تو جیب خالی مردم کنید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۵:۲۰

طمع دفترداران جهت پول حرام خوردن

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۵:۲۸

برو روزیتو خدا جای دیگه ای فراهم کنه برای من برگ سبز سند رسمی محسوب میشه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۵:۳۰

باز بی پول شدین

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۵:۴۷

خدا اذشون نگذره هیچ وقت به فکر مردم نبودین برای پوله همش

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۵:۵۷

😁😁😁

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۶:۰۳

کسی دیگه پول تو جیب شما نمیریزه .زور نزنید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۶:۱۱

خیلی ناراحت هستند چون برای یه کاغذ که حتی خودشان هم تا برگ سبز خودرو نباشد قبول ندارند میلیونها پول می‌گرفتند پول نفت از ملت می‌گرفتند الان راهش بسته شده خدا به داد مردم برسه چند سال از مردم پول میلیونی می گرفتند بابت هیچی

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۶:۱۷

به پول مفت خوردن عادت کردن محضرها برگ سبز سندمالکیت خودرو بقیه اش چرت

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۶:۲۹

کل کشور میگن سند رسمی لازم نیست تو میگی لازمه؟ چون پولش از جیب تو حذف شده

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۶:۳۳

سلام.تا حالا این دفاتر اسناد خون ملت را خوردند ومتاسفانه حق مردم را خوردند حرامشان باد احسنت بر قوه قضائیه بخصوص دادستان کشور که قاطعانه با این چپاول.گران برخورد کردند

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۶:۳۸

والا معلوم نیست ایران هرکی صبح زود بیدار شه یه ماده و قانونی واسه مردم بدبخت بیچاره درست میکنه از طرفی مسئولین محترم انتظار دارن مردم به آنها اعتماد کنن مردم این مسایل رو میبینن نسبت به نظام و سران مملکتی بی اعتماد میشن والسلام

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۶:۴۲

ببین روش نوشته سند مالکیت خودرو

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۷:۰۰

به درک !!! معلوم نیست چقدر از این راه میخورید که ول کن ماجرا نیستید و به هر دری میزنید. بخدا تا زنده باشم چه ماشین بخرم و چه بفروشم ستد محضری ننیزنم تا پولم توی حیب شما های مفت خور نره!!

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۷:۰۴

حرف مفت هستش یک سند بیشتر نداریم آنهم برگ سبز انتظامی

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۷:۰۹

پلیس راهنمایی ورانندگی ناجا برگ سبز رو سند مالکیت دونسته . شما چه کاره هستین که میخواین با کاغذ بازی مردم رو سرکیسه کنین و یه پول گنده ای هم به شما مفت خورا برسه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۷:۱۱

مردم مسخره شمانیستن که یکروزمیگین سندسبزیکروزمیگین دفترخانه ،مردم دوست ندارن پول مفت به دفترخانه بدن ،اخه چرا بخاطر پرکردن جیب خودتون به ضرر مردم کار میکنید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۷:۱۳

فقط می خواهین پول بچابین

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۷:۲۰

نمیدونه قرن تغییر کرده عصر عصر تکنولوژی هست .بنده خدا هنوز توی زمان بنام کردن سند تلفن همراه توی دفتر خونه ها مونده ..!!!!بنده خدا رو کسی بیدار کنه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۷:۲۲

وقتی دادستان اعلام می کند برگ سبز حکم سند خودرو را دارد و نیازی به مراجعه به دفتر اسناد رسمی نیست تکلیف همه مشخص شد .همان برگ سبز کافی است مراجعه به دفاتر اسناد هزینه تراشی است.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۷:۲۵

شلم شولبا

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۷:۲۹

شما اینقدر به فکر حق و حقوق مردم نباش ،به فکر جیب خودت باش برگه سبز اسمش سند مالکیت خودروس

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۷:۳۰

به مفت خوری عادت کردین اگه زیر مجموعه قوه ای هستین که به شما اجازه داده این مدت مفت خوری کنی امروز هم بهت گفته مفت خوری تعطیل شما هم وظیفه ات اطاعت هست

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۷:۳۱

آقای محترم تمکین نکردن شما از دستور دیوان عدالت و مجلس شورای اسلامی خود ظلم به مردم است

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۷:۳۱

نظر دادستان مهم است نه نظر جنابعالی

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۷:۳۵

سلام وقتی دادستان کل کشور اعلام میکند که برگ سبز سند خودرو می باشد.شما هر چه بگوید برای خودتان است . شما هنوز سیر نشده اید بابا ول کنید مردم را تا کی

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۷:۴۲

اگه قانون بشه که دفاتر اسناد رسمی باید رایگان برای مردم سند بزنن .باز هم این همه سینه چاک میدید برای حفظ حقوق مالکین .اخه به شما چه مربوطه مردم میخواهند با برگ سبز مالکیت را انتقال دهند .بگید فقط بخاطر پولشه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۷:۵۵

سلام‌.شما بدنبال سود ومنفعت خودتان هستید.نیازی به ثبت در دفاتر اسناد رسمی نیست.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۷:۵۹

سلام خواهشن یه دفع برای همیشه این مسله را حل کنیدثبت حرف خودش رامیزند دادستان حرف خودش نیروی انتظامی حرف خودشو این وسط مردم بدبخت ماندند چکار کنند باتشکر

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۸:۰۳

چند ساله که از مردم میکشید وکوفت میکنید بستون نیست. خجالت داره. ما سند نمیزنیم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۸:۰۳

واقعا جای تاسف دارد که در مملکت هر روز تعبیر وتفسیر قانون داریم و قانون گذاران در مجلس تصمیم نهایی را نمیگیرند

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۸:۰۷

یعنی دادستان کل کشور و رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی الکی اعلام کردن که نیاز به ثبت سند در محضر نیست دیگه مگه میشه مگه داریم آقا همگی تون یه جلسه بذارید به یک اجماع کلی در این خصوص برسید یه ساز بزنید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۸:۰۹

یبار میگین لازم نیست الان باز میگین لازمه دوومن فقط فضای مجازی اعلان نکردین حتی تو تلویزیون تو اخبار هم اعلام کردین که لازم نیست الان دارین میگین یع مشت شایعه مجازی بوده فقط با این کاراتون اسمتون رو انسان نمیشه گذاشت....... 🤔

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۸:۱۳

این دفاتر اسناد پدر مردم را در آوردن به خدا.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۸:۲۱

شما خودتو از وسط به دو نیم هم کنی تمامه ملت برگ سبز قبول دارن

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۸:۲۱

پس حکم دیوان ودستور قوه قضائیه کشک است وشما به فکر خالی کردن جیب ملت هستبید وبرای خرید یخچال و قالی هم باید دفتر خانه بیاییم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۸:۲۶

خدایی خبرهای اینچنینی که خیانت به مردم محسوب میشه را چاپ نکنید مردم پول اضافی ندارن بدن سردفتر ها حکم حکم قوه قضائیه است وبس کمتر هم خودتون وهم مردم رامسخره کنید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۸:۲۷

با سلام، این فقط میخواد از سرردفترها ی امیاز بگیره ، جناب چیزی که قانون تصویب کرده ،سردفتر دار غلط میکنه قانون تصویب کنه، مردم گول اینا رو نخورند ،اگه برگ سبز صاحیت مالکیت نداره چرا توش نوشته از مالک فلانی ب فلانی انتقال شد ..برید بساطتون جمع کنید ی دو کلمه رو کاغذ مینویسید چهارصد تا یکمیلیون میگیرید ،جناب بزمیان

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۸:۳۰

متاسفم برای تمام تصمیم گیرندگان که نتوانستند تکلیف مردم را روشن کنند هر کسی ساز خودش را میزند

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۱۷:۲۲

احسنت..درود گُل گفتی....

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۸:۵۰

مالکیت خودرو با برگ سبزی که در دست صاحب آن است دلیل کافی برای تشخیص مالکیت خود رو است و ثبت آن در دفترخانه صرفا برای سر کیسه کردن مردم و میلیاردر کردن دفتر خانه هاست

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۸:۵۱

کارت سبز سند مالکیت هست چون وقتی خودرو از کارخانه می خریم ونیروی انتظامی پلاک می کند اگرما نفروشیم همان کارت سبز سند خودرو است

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۸:۵۷

تمومه دیگه مردم به دفاتر شما نمیان حالا تو خودتو بکش هرکی بره سند بزنه واقعا دیگه احمقه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۸:۵۷

فقط به فکر جیب خودشونن

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۹:۰۱

بالاخره مانفهمیدیم کارت سبز سندقطعی هست یانه هرروز یکی یه حرفی میزنه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۹:۰۱

درود ،،اینا فقط دنبال پول هستن ،وگرنه اگه نیروی انتظامی خودرو رو رویت میکنه کارشناسی میکنه و تعویض پلاک انجام میده چه لزوم به دفاتر هست ،،تو این وضعیت اقتصادی بد چرا اینا فقط به فکر مال اندوختن خودشون هستن ،،خدا شاهده هرکی دفتر خانه داره با درامدش زندگیهای لاکچری میکنن

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۹:۰۳

دفتر اسناد فقط به خاطر جیب خودشان قبول نمیکنند.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۹:۰۴

آخه وقتی دادستان کل گفته دفتر خونه رفتن برای خودرو لازم نیست تو چی میگی به درد نخور تو به فکر جیب خودتی نه اموال مردم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۹:۱۰

خودشون هم نمی دونند میخوان چکار کنن یکی تائید میکنه یکی رد میکنه باعث تعجبه.وجالبتر اینکه تصمیمگیران ما خود مانده اند چکار کنند..تو خود بخوان......

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۹:۱۳

کاش‌ دیگر دفتر داران ثبت واسناد دست از سر مردم بر دارند و از خدا بترسند.....به کجا چنین شتابان....

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۹:۱۵

اگر بعد از رای دادستانی تو دهن شما محضر دارها زده بودند این داستان ادامه پیدا نمیکرد کم جیب مردم را خالی میکردید که حالا جلوی حکوم قانونی می ایستید باید جلوی جیب برهایی که جلوی قانون میایستند را گرفت تا دیگه حرف مفت نزنند.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۹:۱۹

سلام دادستان محترم کل اعلام کرد برگ سبز سند رسمی خودرو هست ، و بخاطره پولی هنگفتی که از شما حذف میشه دست و پا نزنید مرجع قوه قضائیه هست نه هر رئیس پیش پا افتاده کانون سر دفتران، اگر هم مشکلی دارید با دادستان کل مطرح و حل کنید نه با مردم .

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۹:۲۲

چرا به خاطر منفعت دفاتر اسناد رسمی برگه سبز نیروی انتظامی سند رسمی خودرو است با سند دفتر خانه هیچ کاری انجام نمیشه به جز دادن هزینه الکی

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۹:۴۰

خبرگزاری محترم چه سودی در اینگونه تیتر زدن نصیب شما میشود. ا

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۹:۴۰

ملت چرا باید حقوق یک ماهشون رو به خاطر یک برگ بدن فقط دست میکنن توی جیب ملت

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۹:۴۵

آقا جان مردم گناه دارن دفاتر اسناد رسمی تا جیب مردم خالی نکنید ول کن ماجرا نیستید آقا مگر نه اینکه میری تعویض پلاک هم پلاک وهم برگ سبز به نام نفر جدید صادر میشه این خودش نشون میده مالک ماشین کیه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۹:۴۶

اینا همش بحث پوله پول.دوست من یه داستر بنام زد ۱۵ میلیون بابت سند قطعی پرداخت کرد.خودم کوییک بنام زدم ۳میلیون و خرده ای بابت سند محضری پرداخت کردم در صورتی که اگر فقط همون برگ سبز بعنوان سند اطلاق میشد کمتر از ۳۰۰ هزار تومن خرج داشت. چرا هزینه ها رو کم نمیکنید تا مردم راحت تر بتونن کاری انجام بدن. دادستان کل کشور که گفته برگ سبز یعنی همون سند چرا بازم مشکل ایجاد میکنید. برای یه کاغذ پاره محضری چقدر باید پول مفت بدیم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۹:۵۳

دادستان کل تصویبش کرد و دیگه تمام تو که سر دفتر یه دهات از کهکیلویه ای. جم کن بابا چیزی به تو یکی نمیرسه مواظب باش مالکان خودرو تو محلتون یوقت کار دستت ندن مملکت مال مردمه و هرچی مردم بگن و رازی باشن تو که کاره ای نیستی

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۰۹:۵۵

اگه سند سبز سناريست شما برو برای خودت سند بزن پول مفت بده به بعضی ها. کارت سبز سند هست گول این افراد رانخوریدش

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۱۰:۰۱

سلام متأسفانه مقصر خود مردم هستن حالا که میگن برگ سبز خب مردمم استقبال کنن و باهم توافق کنن خریدار و فروشنده نرن دفترخانه های دزد حمایت مردم هم لازمه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۱۰:۰۱

سلام من پیشنهاد میکنم علاوه بر خودرو که مسالش حل شده سند مالکیت ملک رو هم شهرداری بعهده بگیره چون تمام هویت ملک نزد کارشناسان شهرداری میباشد.وثبت کارخاصی انجام نمیده داخل شهرداری میشه استعلام و سند زد.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۱۰:۰۲

زالو صفت به کی میگن!!؟

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۱۰:۰۳

آقا بسه دیگه اینقدر پول مفت ازمردم گر فتین. سندخودروهمان برگ سبز کافی والاغیر

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۱۰:۰۴

سلام. آقا شما دلت برا حقوق دولتی سوخته یا جیب گشاد خودتون دولت اگه خواست میتونه تو مرکز شماره گذاری حق خودش رو بگیره شما خودت رو عذاب نده آقا مردم دیگه فهمیدن دفترخونه تو این مورد رفت کنار بازم خودتون رو به زحمت نندازید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۱۰:۰۷

ولش کنید بنده خدا تازه از خواب بیدار شده خبر نداشته به دل نگیرید خودش حرفش اصلاح میکنه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۱۰:۱۱

همه باید همت کنند و از رفتن به دفترخانه ها خوداری کنند، این یه همت همگانی می طلبد، اگه تا الان قانون بوده، حالا همان قانون میگه نه.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۱۰:۱۳

محسوب میشه یانمیشه دیگه کسی سندنمیزنه سنداموال منقول براخودت مردم باهم کنارمیان اگ شمامفت خورابذارین

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۱۰:۱۶

گفته ثبت نکردن سند خودرو ناثواب هست؟؟ برو کنار باد بیاد عمو . وگرنه میگم عمو جان بیاد سر وقتت

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۱۰:۲۰

بنده یه سوال از شما دلسوزان مردم میپرسم وسلام آیا ماشین صفر از کمپانی میگیری یه سردفتردارهم اونجا دم در نشسته سند میزنه یا همون برگه سبزو کمپانیه که حکم سندو داره ؟ بعد مش غضنفر شما که خیلی بفکر مردم همیشه در سختی وهمیشه در صف وکف وسقف هستید حداقل وقت مردمو نگیرید برید با نیرو انتظامی یه توافق پنجاه پنجاه امضا کنید حداقل اینقدر از این دفتر به محضر ندوییم پاهامون تاول زد تا این پولو برسونیم خدمتتون آقای ماده 29

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۱۰:۲۱

بابا بیخیال رییس کل سر دفتران تو تهران ساکت شده اینکه عددی نیس که از ته کهکولیه پاشده یه زری زده اگه دولت چوب تو استینشون کنه دیگه زر نمیزنن

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۱۰:۲۲

خدا پدرشو بیامرزه هرکی این قانون رو گذاشت ۳ روز پیش رفتیمتعویض پلاک کردیم خریدارو خودم از همون تعویض پلاک خداحافظی کردیم رفتیم ...دفترخونه عادت به پول مفت خوردن داره سر همینه زورش میاد قید پولو بزنه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۱۰:۳۴

وقتی دادستان کل میگه نیازی به انتقال سند تومحضرنیست چه لزومی داره این اراجیف رو بگید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۱۰:۵۸

سلام متاسفانه بر خلاف خیلی از کشور ها مسئولین ما بیشتر به فکر جیب خودشون هستند تا رفاه مردم این پول مفتی (یاحرامی )که سردفتر ها میگیرند واقعا الکیه هرجا تا حالا لازم شده فقط همون برگ سبز بوده

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۱۰:۳۹

رییس کانون دفترداران استان کجا؟؟؟؟ نشنیدم..اصلا چی کاره هستن ایشون تو همون استان خودشون از همشهریای خودشون پول بگیرن

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۱۰:۴۳

واقعا پول از جیب مردم زدن شده روال قانونی شما دست بردارید از جیب ملت همان چیزی که دادستان محترم کشور گفت ولا غیر.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۱۱:۰۹

بنظرم اگه رسانه ها هی صحبت های این سردفتران مفت خور را هی توی رسانشون ننویسند و حرفای اونا رو منعکس نکنند خیلی مشکلات حل میشه.همه میدونن سردفتر دارن بسادگی از این موضوع کوتاه نمیان حداقل رسانه ها بفکر مردم باشند اگر واقعا با مردم هستند حرفای اونا رو منعکس نکنند وبایکوت خبریشون بکنند همه چی حل میشه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۱۱:۱۶

واقعا جای تاسف هستش که این همه مال مردم خور در این عرصه جولان و تاختوتازمیکنن

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۱۲:۵۴

دعوا سر نان است. آقاجان شما تصویب کنید کاسه برنجی جام چهل کلید بگذارند پشت چراغ قرمز هر راننده چیزی بیندازد تویش. توی این کشور هر مجموعه ای برای خودش شده یک دولت

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۱۸:۳۰

چرا مجلس ورود نمی کنه تا با یک قانون، یکبار برا همیشه تکلیف رو روشن کنه ؟ معلوم نیست بین دستگاه ها چه خبره؟

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۱۹:۲۷

برگ سبز همون سنده اینا دزدن میخان جیب مردمو خالی کنن بعدشم خود ما مردم خراب هستیم حقمونه هر چی سرمون بیاد

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۱۹:۴۸

عجب مملکت شیر تو شیری شده

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۱۹:۵۴

من امروز پراید مو فروختم ولی سند نزدم هر دو طرف راضی بودیم حالا هر کی هر چی میخواد بگه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۵ ۱۰:۴۵

دم شما گرم....درود... اگه همه ملت این کارو بکنن دیگه مشکلی نیست.....دفتر دارا هم هیچی نمیتونند بکنن سند فقط برگ سبز

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۲۳:۳۸

برادر من کوتاه بیا.. دست از جیب ملت در بیارین... ملت گرفتارن..

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۴ ۱۰:۲۱

مشکلی نیست. به سند مالکیت خودرو نه نیازی دارم و نه علاقه ای. همان کارت سبز (سند سبز خودرو) خیلی بهتر و هوشمند تر و امن تر و باکلاس تره.