• پنجشنبه / ۱ مهر ۱۴۰۰ / ۲۱:۳۹
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1400070100457
  • منبع : روابط عمومی برنامه

اظهار نظری جدید از پیمان جبلی/تاکید بر ضرورت تحول در صداوسیما

اظهار نظری جدید از پیمان جبلی/تاکید بر ضرورت تحول در صداوسیما

پیمان جبلی در دیدار با جمعی از فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بیان کرد: چالش اصلی در صداوسیما رساندن «گفتمان» انقلاب به «آنتن» است.

به گزارش ایسنا، پیمان جبلی که از او به عنوان یکی از گزینه‌های ریاست سازمان صداوسیما یاد می‌شود، در دیدار با مدیرعامل و مسئولان بنیاد خاتم الاوصیا(عج) و اعضای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با اشاره به ضرورت تغییر و تحول در صداوسیما گفت: تلاش برای توفیق صداوسیما به عنوان بزرگترین و فراگیرترین دستگاه فرهنگی کشور تنها وظیفه یک نفر یعنی رییس این سازمان نیست، بلکه همه مجموعه های فرهنگی دیگر و به خصوص جریان های مردمی باید تلاش کنند تا این بار سنگین به سرانجام برسد.
در ابتدای این جلسه سیداحمد عبودتیان، مدیرعامل بنیاد خاتم الاوصیا(عج) درباره فعالیت های ده ساله این بنیاد فرهنگی و ایجاد جبهه منسجم مردمی در کشور سخن گفت و به معرفی بخش های مختلف جبهه فرهنگی کشور پرداخت.
همچنین رحیم آبفروش، دبیر جامعه ایمانی مشعر و سعید حسینی، رئیس هیات مدیره مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی به بیان فعالیت های تخصصی خود و تعاملی که با صداوسیما می تواند اتفاق بیفتد، پرداختند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۰۸:۲۵

جناب دکتر جبلی باسللم من بعنوان یک رزمنده جوان و فرزندشهید که در طول انقلاب و قبل آن پدر بزرگم جز اولین شهدای ۴۲ خرداد پیشوا ورامین و پدرم و عموهام و دایم الحمدالله شهادت ذخیره خوبی در خاندان نمان بوده میتوانیم بعنوان پیام اوران نطام ولایی گوینده خوبی باشیم درصورت صلاحدید درخدمت آن نهاد مردمی هستم.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۰۹:۱۷

مهمترین چالش صدا و سیما، احساس خودی نبودن آن توسط مردم است

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۲:۴۳

اینطور که مشخص است ، صدا و سیما تمامی سعی خود را می کند که این حداقل بیننده خود را از دست بدهد و تبدیل به یک شبکه منحصر بفرد برای مخاطبین خاص گردد !

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۴:۳۳

البته توحول مثبت.نع بدجور

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۴:۵۶

سلام بله تغییر خوبه اما با تحول صدا وسیما خوبه شادتر اموزشتر البته کاربری استفاده از هنر ووهنرمندان در برنامها و افزابش شبکهاای موسیقی د هنر و دیگر شبکه های مورد علایقه مردم باسه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۲۲:۲۸

اوه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۱۹:۰۶

حتما با تحولی که در معاونت سیاسی و معاونت برون مرزی کردید و به لطف خدا و دوستانتون نابودش کردید می‌تونید سازمان رو هم نابود کنید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۲۰:۳۶

صداوسیما بیننده وشنونده ندارد

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۷ ۲۱:۲۲

مردم رو به رسمیت بشناسد

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۷ ۲۳:۴۷

بازگشت عادل فردوسی پور خواست مردم است

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۲ ۰۸:۰۴

صدا و سیما باید شبکه های شاد و تفریحی و یک شبکه مخصوص مسیقی های مختلف و سنتی باشد