• پنجشنبه / ۱ مهر ۱۴۰۰ / ۲۳:۳۵
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1400070100500
  • خبرنگار : 71638

/رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان/

ایران ۲ - بلژیک ۳/ کامبک جوانان والیبال ایران کامل نشد

ایران ۲ - بلژیک ۳/ کامبک جوانان والیبال ایران کامل نشد

تیم ملی والیبال جوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان مقابل بلژیک شکست خورد.

به گزارش ایسنا، بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر ۲۱ سال جهان از امروز (پنج‌شنبه) با حضور ۱۶ تیم برتر از قاره‌های مختلف جهان به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان آغاز شد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در اولین بازی خود در مرحله گروهی این رقابت‌ها به مصاف تیم ملی والیبال بلژیک رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

تیم ملی والیبال ایران در ست اول و دوم به ترتیب با نتایج ۲۰ بر ۲۵ و ۲۳ بر ۲۵ بازی را به حریف واگذار کرد. شکست والیبال ایران در ست دوم این رقابت درحالی بود که شاگردان عطایی موفق نشدند از برتری امتیازی خود استفاده کنند.

جوانان والیبال ایران در ست سوم و چهارم با نتایج مشابه ۲۸ بر ۲۶ به پیروزی رسیدند تا سرنوشت این رقابت به ست پنجم کشیده شود. در ست پنجم این مسابقه بلژیک تیم برتر میدان بود و با نتیجه ۱۵ بر ۸ به پیروزی رسید تا ایران با نتیجه ۳ بر ۲ در اولین بازی خود شکست بخورد.

سینا نیک‌پور، مهدی جلوه، امیرحسین صداقت، امین خواجه‌خلیلی، امیرحسین توخته، یونس رمضانی و عبدالمختار بوش ملی پوشان ایران مقابل بلژیک بودند.

در پایان این بازی، امیرحسین توخته با کسب ۲۳ امتیاز عنوان بهترین امتیاز آور تیم ملی والیبال ایران را کسب کرد، همچنین سینا نیک‌پور با کسب ۱۵ امتیاز، دومین بازیکن برتر ایران شناخته شد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه فردا (جمعه) در دومین مسابقه خود درمرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف آرژانتین خواهد رفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۰۱:۴۹

خواهشا. یه پیگیری کنید که چرا مسابقه والیبال ایران و نروژ علی رغم اطلاع رسانی ها که قرار بود از شبکه سه پخش بشه پخش نشد. واقعا خیلی ها منتظر دیدن این بازی بودن. اینها همون بازیکنایی هستن که قراره یه روزی بهترین هاشون در تیم ملی بزرگسالان بازی کنند ومنبع بازیکن برای تزریق به تیم ملی بزرگسالان همین تیم جوانان هست. ممنون.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۰۸:۵۶

ای بابا

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۱:۳۵

یکی از جذابیتهایی که والیبال رو از فوتبال هم جذاب تر کرده،تغییراتی هست که بدون بخشنامه و قانونگذاری ،تفییرات خوبی دروالیبال ایجادکرده.یک زمانی سرویس پرشی ،با ساعدهای جفت وجوری همراه نمیشد.بعد اسپکها ،امتیازاور شدند.و حالا ،علاوه بر دریافتهای تماشایی،سرویسهای کشورهای اروپایی ،کشنده زده میشه.بعنوان یک بیننده والیبال به بهروز عطایی توصیه میکنم به باشگاهها دستور دهد فقط سرویسهای ریسکی بزنند.دریافتها رو درست جمع کنند.گذشت زمانیکه سرویس ساده بزنیم و با دفاع روی تور و عقب زمین ،امتیاز بگیریم.