• جمعه / ۲ مهر ۱۴۰۰ / ۱۰:۵۷
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 1400070200629
  • منبع : معاون اول رییس‌جمهور

تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت نوجوان فداکار ایذه‌ای

تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت نوجوان فداکار ایذه‌ای

معاون اول رئیس جمهور با صدور پیامی درگذشت نوجوان فداکار ایذه‌ای را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا،‌متن پیام تسلیت محمد مخبر به شرح زیر است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

خبر تلخ و ناگوار درگذشت شهادت گونه آقای علی لندی نوجوان ١٥ ساله ایذه ای که با وجود سن کم از جان خود گذشت و جان دو زن گرفتار در آتش را نجات داد و برگ زرین دیگری بر فداکاری های فرزندان و قهرمانان این مرز بوم قهرمان پرور افزود، موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

هر چند آسمانی شدن این نوجوان عزیز اندوهبار و غم انگیز است و مرگ او مردم ایران را متاثر نمود اما اقدام ایثارگرانه وی الگو و سرمشقی ماندگار برای همه نوع دوستان و کسانی است که در جهت گسترش و تعمیق فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی تلاش می کنند.

مصیبت فقدان این نوجوان غیور را به ملت ایران بخصوص مردم شریف شهرستان ایذه، دوستان، اقوام و بستگان به ویژه خانواده گرامی آن فقید سعید صمیمانه تسلیت می گویم و از خداوند بزرگ برای ایشان رحمت و رضوان واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسالت می کنم.

محمد مخبر

معاون اول رییس جمهور»

معاون اول رییس جمهور همچنین در تماس تلفنی با داوود لندی پدر این نوجوان قهرمان مراتب تسلیت و همدردی خود و اعضای دولت را به خانواده وی ابراز داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۲ ۱۱:۵۸

گویا این نوجوان عزیزمان به دلیل سوختگی زیاد، در بیمارستان جان خود را از دست داد. اینگونه کودکان و نوجوانان وطن، نمونه بارزی از دوران کودکی و نوجوانی شهیدان بزرگی همچون حاج قاسم سلیمانی، شهید طهرانی‌مقدم، شهید همدانی، شهید باکری، شهید محسن حججی و هزاران شهید عزیز کشورمان هستند. متاسفانه در این دوران که بسیاری از فرزندانمان تربیتی صحیح نمی‌شوند و گرفتار محیط ناسالم مجازی و ضدارزش‌های اسلامی و اخلاقی شده‌اند کاملا بارز و آشکار است که داشتن چنین فرزندان فداکار و با شهامتی، تربیت شده توسط پدر و مادری با ایمان و باخدا هستند. خوشا به حال او که آسمانی شد. تبریک و تسلیت به خانواده محترم و بزرگش. خدا صبرشان دهد و ده در دنیا و هزار در آخرت پاداش نیکو به آنان عنایت فرماید. انشاالله