• شنبه / ۳ مهر ۱۴۰۰ / ۱۰:۴۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400070301185
  • خبرنگار : 30054

معرفی و آشنایی با بهترین برندهای آیفون تصویری

معرفی و آشنایی با بهترین برندهای آیفون تصویری

انتخاب برند و مدل آیفون تصویری مانند همه کالاهای دیگر سخت و خسته کننده است و نیاز به اطلاعات کافی دارد. گستردگی برندها، امکانات متنوع، اندازه صفحه و کیفیتها، خدمات پس از فروش و قیمتهای گوناگون، انتخاب یک آیفون تصویری را مشکل می کند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام گذر کنترل، در این مقاله سعی می کنیم با معرفی تعدادی از برند های خوب ایرانی  با کیفیت در قیمت های مختلف شما را در این ضمینه راهنمایی کنیم تا بتوانید انتخاب مفید تری داشته باشید.

بهترین برندهای آیفون تصویری ایرانی

فروشگاه اینترنتی گذر کنترل در ادامه به بررسی بهترین انواع آیفون تصویری در ایران میپردازد,.با ما همراه باشید.

آیفون تصویری تابا الکترونیک


شرکت تابا یکی از بهترین برندهای آیفون تصویری و دربازکن تصویری ساخت ایران است.تابا کار خود را با مدل های سیاه و سفید مشابه برند کوماکس شروع کرد و بعدها توانست خود را ارتقاء ببخشد. این شرکت در پایان سال ۹۲ تغییراتی در بسیاری از محصولات خود ایجاد کرد و با قرار دادن حافظه داخلی در آنها و در عین حال تغییر اندک در قیمت محصولاتش، توانست مشتریان بیشتری جذب کند.
کیفیت و خدمات پس از فروش شرکت تابا در بین شرکتهای ایرانی مطلوب بوده و محصولات این شرکت دارای ۳۶ ماه گارانتی میباشند.
آیفون تصویری تابا انواع مانیتور های ۳.۵ تا ۷ اینچ ساده و حافظه دار را تولید میکند و مدل های بالاتر آن قابلیت هایی از جمله ارتباط داخلی,ضبط صدا و تصویر,امکان اتصال به دوربین مداربسته,اتصال به تلفن شهری و ... را دارا میباشند.
پرفروش ترین مدل های آیفون تصویری تابا مدل های ۲۰۷۰,۱۰۷۰,۵.۴۳,۱۰۳۵,۱۰۴۳ هستند.دو رقم دوم این مدل ها نشان دهنده اندازه صفحه نمایش بر حسب اینچ است.

آیفون تصویری شرکت الکتروپیک

شرکت الکتروپیک نیز از دیگر شرکت های ایرانی فعال در تولید آیفون های تصویری هوشمند می باشد. شرکت الکتروپیک یکی از پیشگامان صنعت طراحی و ساخت سیستم های حفاظتی در ایران است که با تولید محصولات با کیفیت و قدرتمند خود نامی محبوب در بین کاربران به جای گذاشته است. انواع آیفون تصویری این شرکت با در نظر گرفتن خواسته های کمی و کیفی مشتریان تولید و به بازار عرضه می شوند.
شرکت الکتروپیک گارانتی ۳۶ ماهه (۳ ساله) برای محصولات خود در نظر گرفته که مهر تاییدی بر روی خدمات پس از فروش عالی این شرکت است.
مدل های سه و نیم، چهار، پنج و هفت اینچ صفحه نمایش هایی هستند که شرکت الکتروپیک برای محصولاتش در نظر گرفته است که به صورت ساده و حافظه دار به بازار عرضه میشوند. همچنین این شرکت برخی از محصولاتش را با قابلیت کلید لمسی روانه بازار کرده که در رده آیفون های تصویری لوکس این شرکت قرار می گیرد.
از پرفروش ترین مدل های آیفون تصویری ا لکتروپیک میتوان به مدلهای ۹۹۶,۱۰۹۰,۱۲۹۴,۱۰۹۶,۱۲۸۶ اشاره کرد.

آیفون تصویری سیماران

شرکت سیماران از دهه ۵۰ تاکنون در زمینه تولید و توسعه سیستمهای حفاظتی و نظارتی در ایران فعالیت داشته و محصولات متنوع و باکیفیتی را روانه بازارها کرده است. تمامی محصولات این شرکت از ضمانت نامه ۳۰ ماهه نیز برخوردار هستند که البته پشت هر محصول گارانتی آن درج شده است.
لیست قیمت آیفون تصویری  سیماران نسبت به برندهای دیگر کمی بالاتر است اما از لحاظ کیفیت هم در جایگاه خوبی قرار دارد.سیماران به عنوان اولین شرکتی شناخته می‌شود که از قابیلت اتصال به wifi برای باز کردن درب با موبایل و از راه دور در آیفون‌های تصویری خود استفاده کرده است.آیفون تصویری سیماران در طرحهای متنوع به صورت تک رنگ سفید و در مدل های با گوشی و تبلتی عرضه می شود.
همچنین به دو صورت باحافظه برای ذخیره عکس و فیلم و بی حافظه در بازار موجود است. مانیتورهای این درب بازکن تصویری به صورت دکمه لمسی و صفحه نمایش تمام لمسی در اندازه های ۳.۵ تا ۷ اینچ تولید میشود.
پر فروش ترین مدل های آیفون تصویری سیماران ۷۲M۱۰۰,۴.۳FT,۴.۳HS,۴.۳TKM۲۰۰,۴.۳TKM۱۰۰ میباشند.

آیفون تصویری تکنما

شرکت ارتباط سازان پیشرو تکنما یک شرکت شناخته شده ایرانی در ضمینه تولید آیفون تصویری است.این شرکت از سال ۱۳۸۰ کار خود را شروع کرده است و تا امروز تجربه ای ۲۰ ساله دارد. این شرکت توانست به سرعت خود را به قدرتمند ترین شرکت های فعال در حوزه تولید آیفون های تصویری برساند. از مهم ترین قابلیت های محصولات این شرکت می توان به قابلیت های نصب حافظه، دایورت تماس، تنوع در طرح و رنگ، ارتباط با نگهبانی مجموعه، ارتباط داخلی واحد به واحد اشاره کرد.
البته تنوع مدلها در تک نما زیاد نیست و مانیتور های آیفون تصویری تکنما در دو اندازه ۷ و ۴.۳  اینچ تولید میشود ,اما از لحاظ قیمت, تکنما نسبت به رقبای خود مناسب تر است.
آیفون های تصویری تکنما را میتوان با تعداد کمی رشته سیم (۷ تا) برای ساختمان های بزرگ نیز نصب نمود. امروزه این آیفون های تصویری وطنی محبوبیت خاصی در بازار بدست آورده اند و برای نصب در ساختمان های بزرگ و مجتمع های مسکونی و تجاری خریداری می شوند.
پر فروش ترین مدل های آیفون تصویری تکنما D۴۳,D۷۰,D۴۳,C۷۰ میباشند.

آیفون تصویری سوزوکی

شرکت سوزوکی از دیگر تولیدکنندگان دربازکن تصویری در ایران است که محصولات آن کیفیت متوسطی دارد و قیمت آن نسبت به دیگر برندهای آیفون تصویری ارزان تر است.
آیفون تصویری سوزوکی در اندازه های مختلف از جمله ۴.۳ اینچ و ۷ اینچ با طرح های مختلف تولید و وارد بازار شده است.  اکثر مدل های آیفون های تصویری سوزوکی دارای صفحه لمسی می باشد که این ویژگی یعنی لمسی بودن صفحه آیفون تصویری به تازگی تبدیل به یکی از ویژگی های جذاب و موثر شده است. صفحه نمایش اغلب آیفون های تصویری از نوع LCD-TFT است اما آیفون تصویری سوزوکی دارای صفحه نمایش LED-TFT می باشد.
پرفروش ترین مدل های آیفون تصویری سوزوکی ۴۱۳i,۴۱۵i و۷۲۷ می باشند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha