• شنبه / ۳ مهر ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۸
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1400070301351
  • خبرنگار : 71415

در کتاب "خطر" عنوان شد

بایدن، ترامپ را به خاطر جا گذاشتن "اسباب بازی‌های گلف" در کاخ سفید "حرامزاده" خواند

بایدن، ترامپ را به خاطر جا گذاشتن "اسباب بازی‌های گلف" در کاخ سفید "حرامزاده" خواند

بر اساس افشاگری کتاب جدید دو خبرنگار روزنامه واشنگتن پست، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا ظاهرا از متعلقات نامعمول به جای مانده از سوی دونالد ترامپ در کاخ سفید چندان خرسند نبوده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، آنگونه که در کتاب "خطر" این دو خبرنگار به نامهای باب وودوارد و رابرات کاستا نوشته شده، جو بایدن، واکنشی منفی به یک صفحه بزرگ پخش تصاویر ویدیویی که از سوی دونالد ترامپ، رئیس جمهور قبل از وی برای اجرای بازی‌های گلفش مورد استفاده قرار میگرفته نشان داده و ترامپ را به خاطر "اسباب بازی‌های گلف" که جا گذاشته، "حرامزاده" خواند.

طبق بخشی از این کتاب بایدن در یک موقعیت با مشاهده اسباب بازی‌های گلف رئیس جمهور سابق آمریکا اظهار کرد: "عجب عوضی به تمام معنایی".

در این کتاب نوشته شده که بایدن به عنوان جانشین ترامپ در ریاست جمهوری به هنگام اقامت گزیدن در اقامتگاه رسمی روسای جمهور آمریکا مشتاق به پشت سر گذاشتن کامل دوره ترامپ بوده است.

ای.بی.سی نیوز گزارش کرد، نویسندگان کتاب "خطر" نوشتند: موجودیت ترامپ حتی به کاخ سفید و اقامتگاه رئیس جمهور سرایت کرد. یک شب بایدن وارد اتاقی شد که در آن یک صفحه بزرگ تلویزیونی روی دیوار را پوشانده بود.

آنها اضافه کردند، زمانی که بایدن در ماه ژانویه وارد کاخ سفید شد، خانه جدیدش را تا حدی سرد یافته و از آن با لفظ "معبد" یاد کرد. با این حال این رئیس جمهور جدید آمریکا خطاب به دوستان و دستیارانش تاکید کرد که کارمندان کاخ سفید عالی هستند.

بایدن طبق نوشته این کتاب گفت: من عادت ندارم که زمانی که کتم را در میاورم کسی آن را بگیرد و آویزان کند. اما آنها افرادی بسیار خوب هستند.

این کتاب فاش ساخت، در آن زمان دستیاران به همدیگر هشدار می‌دادند که از بیان "کلمه توهین آمیز با حرف ت" (اشاره به نام ترامپ) اجتناب کنند چرا که بایدن و مشاورانش "از بیان نام ترامپ نفرت دارند".

این کتاب بیان داشت، بایدن صبح برخی روزها به دلیل یک دور دیگر صحبت درباره ترامپ در میزگرد کارشناسان شبکه ام.اس.ان.بی.سی بداخلاق و حساس رفتار می‌کرد که این باعث ناراحتی دستیارانش بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۱۵:۲۹

بایدن یک ریس جمهور آشغالی است که آمریکا در طول عمرش همچین جمهوری به خودندیدۀ واقعآ همچین افرادی نالایق مایه ننگ وعارهستند

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۲۲:۱۴

خاک توسر بایدن

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۴ ۰۰:۱۷

عجب .!!!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۴ ۲۳:۲۷

حالا کدومشون ادم بودن؟!؟؟!؟؟ جل الخالق از این ابراز نظرات

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۱۶:۰۳

این توهینه وترامپ بایدمجازات بشه اون حق نداره توهین کنه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۲۲:۰۲

بایدن فحش داده ترامپ مجازات بشه؟هردوشون یک آشغالندعموجون.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۲۲:۵۴

بایدن توهین کرده ترامپ باید مجازات شه ؟؟چند چندی داداش

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۲۲:۵۷

این یه بار رو گذشت کن# غفار😁😁😁

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۴ ۰۹:۵۴

طرف هنوز میگه لیلی زن یا مرد هنوز متوجه نشده که بایدن بوده که فحاشی و توهین کرده نه ترامپ میگه ترامپ باید مجازات بشه شما هنوز املا بلد نیستید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۱۶:۳۶

این پیام ترامپ به بایدن و دمکرات ها است ، یعنی من باز میگردم ! و بایدن موقت است .

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۱۷:۱۸

تنها رییس جمهور ی که واقعا بویی از انسانیت برده در تاریخ آمریکا بایدن

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۱۷:۱۹

بایدن اگر تو تمام عمرش یه حرف خوبی زده همین بوده ((ترامپ حرامزاده ای بیش نیست ))

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۱۷:۳۰

ترامپ داره میاد ، بایدن فقط یه نمایش بود.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۱۸:۱۲

خیر این لفظ دشنام و ناسزا نیست دو معنی دارد اول فرزند ولده از رابطه نامشروع غیر از ازدواج و ثانیا معنی سارق و دزد را می‌دهد این کله یک خطاب هست که به هر دو معنی که اگر صادق در مورد مخاطب باشد بدون اشکال هست اما و اما اگر نادرست باشد یک افترا و تهمت هست و باز شخص گوینده باید تهمت زده یا باید هشتاد ضربه تازیانه بخورد یا باید چهل روز روزه بگیرد و یا باید شصت نفر مسکین را غذا دهد.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۱۸:۳۸

آفرین به جو بایدن رئیس جمهور محبوب با بهترین شکل ممکن ترامپ روانی را حرامزاده توصیف کرد ... دمت گرم آقای رئیس جمهور بایدن👏👏👏

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۱۸:۴۹

بایدن ماموریت داره آمریکا رو خراب کنه نه اینکه بالا ببره خصلت ایرلندی آینه تازه معتاد کوکایین باشه چی میشه این بابا بایدبره کفش ترامپ رو واکس بزنه مافیای قدرت چه کارهایی که نمیکنه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۱۹:۱۲

منظور ترامپ .از ب جا گذاشتن وسایل گلف در کاخ سفید تحقیر کردن بایدن بوده . یعنی اینکه تو یک پیر مرد لق لقو هستی و توان انجام کارهای سخت را نداری . در حقیقت بی راه هم نمی‌گفت . یاد بالا رفتن بایدن از پله های هواپیما افتادم . میخواست ب ترامپ بگوید ک میتوانم ک البته خیلی بد ضایع شد . و آن کلیپی ک پسر ترامپ ساخته بود که توپ گلف های ترامپ به کله بایدن میخورد و بایدن می افتاد .

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۱۹:۴۷

تو حرامزاده تر از اونی ۰اطمینان داشته باش

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۱۹:۵۷

خاک بر سر رئیس جمهور ی که بی ادبی کنه و به هم ردیف های سیاسی خودش فحاشی زشت کنه میتونست فحاشی مودبانه بکنه مثلا بگه بی مسئولیت یا بگه احمق یا بگه گربه چاقه... نه اینکه فحش گاراژی بده.. در ضمن همیشه دنیا بصورتی می چرخد که شخص ثالثی میاد و به بایدن همین الفاز را و بیشتر از این نسبت میده.. چون دنیا دنیای عمل و عکس العمل هست...

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۲۱:۲۷

وقتش بایدن به خانه سالمندان بره و در آنجا یواش یواش آماده سازی خانه ابدی را شروع کند کاخ سفید را هم تحویل آقای ترامپ دهد

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۲۲:۱۵

اول کنترل راه رفتن خودت را بدست بیاور،برو دکتر ببین ام اسی چیزی نگرفتی ،بعد دکترمغزواعصاب برو که حافظه آن ... ببین چشه،مردک ترسوی بزدل

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۲۲:۵۳

بایدن غلط کرد پیر خرفت

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۴ ۰۰:۲۸

حتی بایدن هم از دنالد ترامپ هم مثل سگ سگ میترسد

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۴ ۰۰:۴۰

خب منظورش این بوده که زود برمیگردم اینا همینجا باشن و همینطورم میشه اگر زنده بمونه تا ۳ سالدیگه ولی ما میتونیم از این بایدنه خسته امتیازاتی بگیریم که دیگری نمیده چون بایدن ژاندارمیه ایرانو به عربستان ترجیح میده و حتی از اسرائیلم مثل ترامپ پشتیبانی نمیکنه چون چهل ساله باهاشون کار کرده و میدونه تمام مشکلات دنیا و آمریکا دسیسه اسرائیله که آمریکارو با مکر به خاورمیانه کشوند تا زمان بخره الانم دوستیش با اعراب خائن دقیقا بلعکس چیزی میشه که میخواد

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۴ ۰۰:۵۵

اولاهرچند ازبایدن، ترامپ، اوباما گرفته تا بوش، ریگان، کارتر همش ازیک قُماشند.زِد بَشر به قدرت قلدوری مینازند هیچ حتا به مردم خودش هم رحم نمیکنند.البته مردمیکه بدون حساب کتاب و روی احستساتی یک فرد را بعنوان رئیس جمهور انتخاب میکنند نتیجعش این میشود که شده. بقول خودشان ناریخ امریکا به فاضلاب تبدیل میشود. ازطرفی هم بایدن جمله بجا گفته که ترامپ حرومزاده نتفه حروم زنازاده است.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۴ ۰۱:۰۲

جناب آقای بایدن اینکه ترامپ حرومزاده وزنازاده است هیچ تردیدی نیست.لکن در نزد خودش ازخودش حرومزاده تر اون گردن کلفت یابوی بی دُم وعیاش زنازاده زن صفت. پمپئو وزیرخارجی اش که از هیچ سیاست سردرنمی آورد وفقط بیشتر به دزدی غارتگر از عربهای بی غیرت وکلا کارش همین بود. ودنهایت عین موش صحرا ازافغانستان از ترس ایران دُم توی کولشان کردند به فرار آموختند.نتیجه عاقبت حرومزادگی یعنی این.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۴ ۰۲:۳۱

نباید به باریدن گفت رئیس جمهور مونگول

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۴ ۰۴:۳۰

این خبر نیست این یک مشت چرت وپرت گویی است

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۴ ۰۷:۳۳

او به هیچ وجه حق توهین به ترامپ رو نداره مگر با اجازه مقامات بلندپایه ایران

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۴ ۰۹:۳۰

بلانسبت شما که میخونید سگ زرد برادر شغاله و همشون آشغالند و جنایتکار

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۴ ۱۰:۲۳

اتفاقا بایدن ادم خوبی بنظر میرسه اون ترامپ یه دیوانه وحشی بود مث گاو چرون ها بود خداروشکر ک رف وجاش بایدن اومد

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۴ ۲۱:۳۲

ترامپ یک‌مرد بزرگ و قهرمان صلح‌ و‌ آزادی بود. قهرمان گلف هم بود که نشان نبوغ اوست. بایدن‌هم سیاستمدار درجه ۳ و قابل خرید و فروش است

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۴ ۲۲:۳۴

بایدن جنایتکار، درخصوص ترامپ درست گفته! 🤔

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۵ ۱۴:۴۷

این بایدن یک متقلب کثیفه ایشالا هر چه زودتر دوره اش تموم بشه