• شنبه / ۳ مهر ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۰
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1400070301499
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان:

استمرار آموزش با کیفیت و تضمین سلامت اولویت آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید است

استمرار آموزش با کیفیت و تضمین سلامت اولویت آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید است

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان گفت: استمرار آموزش، ارتقای کیفیت و تضمین سلامت مهمترین اولویت‌های آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید است.

به گزارش ایسنا حمیدرضا رخشانی در مراسم محوری آغاز سال تحصیلی اظهار کرد:  ویروس کرونا بیش از یک میلیارد دانش آموز در جهان را خانه نشین کرد و به یک باره شرایط جدیدی را پیش روی آنان قرار داد. 

وی افزود: پژوهش‌ها نشان می‌دهد ۶۷ درصد معلمان برای اولین بار از آموزش برخط استفاده کردند و این سختی کار را نشان می دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: شرایط سختی بود و آمادگی برای چنین موقعیتی را نداشتیم. همکاران ما در ابتدای این بحران هیچ آمادگی برای تولید محتوای الکترونیکی و آموزش مجازی نداشتند اما نگران دانش آموزان خود بودند و به هر نحو که توانستند کار خود را ادامه دادند و  زنجیره آموزش قطع نشد.

رخشانی تصریح کرد: به موجب همین تلاش‌های شبانه روزی در سال گذشته ۳۷ هزار و ۷۳۷ فیلم و محتوای الکترونیک در مقاطع ابتدایی و متوسطه توسط معلمان استان تولید و از طریق شبکه استانی هامون در اختیار دانش آموزان قرار گرفت. 

وی ادامه داد: همچنین ۱۷۳ هزار و ۷۳۳ درسنامه و محتوای خودآموز برای دانش آموزانی که به شبکه شاد دسترسی نداشتند تولید و در اختیار آنان قرار گرفت. 

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: برای نخستین بار معلمان استان موفق به کسب ۷ رتبه کشوری در جشنواره الگوهای برتر تدریس شدند.

رخشانی بنا بر تعبیر مقام معظم رهبری معلمان را افسران سپاه توسعه و پیشرفت خطاب کرد و برای آنان و دانش آموزان در سال تحصیلی جدید موفقیت روزافزون همراه با شادابی و سلامت آرزو کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha