• شنبه / ۳ مهر ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400070301525
  • خبرنگار : 90047

صائبی: بازیکنان والیبال نشسته آماده شرکت در قهرمانی آسیا و اقیانوسیه هستند

صائبی: بازیکنان والیبال نشسته آماده شرکت در قهرمانی آسیا و اقیانوسیه هستند

سرمربی جدید تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: بازیکنان والیبال نشسته از نظر تکنیک، تاکتیک و بدنی آماده شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه هستند و تلاش کسب عنوان قهرمانی در این بازی‌هاست.

فرید صائبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به این که بازیکنان برای شرکت در بازیهای پارالمپیک توکیو مرتب در اردوهای آمادگی بودند از نظر تکنیک، تاکتیک و آمادگی بدنی در شرایط خوبی قرار دارند و مشکلی برای آماده سازی آنها نداریم.

وی گفت: برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ۲ مرحله اردوی آمادگی برای بازیکنان تا زمان اعزام به کیش پیش بینی شده که اردوی اول نیمه دوم مهر در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون‌ جانبازان و معلولان برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته خاطرنشان کرد: چون به دنبال پشتوانه سازی و ارزیابی بازیکنان در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه هستیم، سعی کردیم در اردوی اول ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوانان را داشته باشیم، در صورتی که جوانان بتوانند از نظر تکنیک و تاکتیک و قدرت بدنی در پست های مختلف هم سطح بازیکنان باتجربه باشند و مشکلی برای کسب عنوان قهرمانی با والیبالیست های جوان نداشته باشیم به اردوی دوم دعوت می شوند و در قهرمانی آسیا و اقیانوسیه تمرکزمان بیشتر روی جوانان خواهد بود تا بازیکنان باتجربه.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته تصریح کرد: مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا و اقیانوسیه فرصت خوبی برای ارزیابی و محک بازیکنان جوان برای مسابقات قهرمانی جهان و بازیهای پارآسیایی ۲۰۲۲ چین است، در صورتی که سایر مربیان به ما اجازه چنین کاری را بدهند و با انتقادات بی مورد مانع انجام پشتوانه سازی و شناسایی نیروهای مستعد نشوند.

وی در پایان گفت: متاسفانه یکسری از مربیان نسبت به شکست والیبال نشسته تحمل ندارند و تنها به نتیجه گرایی فکر می کنند، همان طور که در پارالمپیک توکیو وقتی یک ست را به روسیه واگذار کردیم مورد هجمه برخی از مربیان داخلی قرار گرفتیم، هدف ما در قهرمانی آسیا و اقیانوسیه قهرمانی است و برای رسیدن به چنین هدفی از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha