• شنبه / ۳ مهر ۱۴۰۰ / ۲۱:۲۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400070301837
  • منبع : نمایندگی سمنان

حضوری شدن کلاس های مدارس با جمعیت کمتر از ۱۵۰ دانش آموز از نیمه دوم مهرماه

حضوری شدن کلاس های مدارس با جمعیت کمتر از ۱۵۰ دانش آموز از نیمه دوم مهرماه

ایسنا/سمنان  مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به بازگشایی مدارس با جمعیت کمتر از ۵۰ دانش آموز از برگزاری حضوری مدارس با جمعیت زیر ۱۵۰ دانش آموز از نیمه دوم مهرماه خبر داد.

محمد دستورانی اظهار کرد: دستورالعمل ناظر بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مدارس ابلاغ شده است و بر اساس این دستورالعمل، دانش آموزان باید از هر طرف با دانش آموز دیگر، ۴ متر فاصله داشته باشند.

وی با بیان اینکه الگوی آموزش و پرورش در شرایط همه گیری  کرونا نیز به ما ابلاغ شده است افزود: مبنای اقدام و عمل ما بر اساس این دو دستورالعمل است و بر اساس آن سه سناریو آموزش حضوری، ترکیبی و غیرحضوری برنامه ریزی شده است.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان خاطرنشان کرد: در مناطق روستایی و عشایری و داخل شهر همچون مدارس غیرانتفاعی که کم جمعیت هستند، بر اساس سناریو حضوری به آموزش می پردازند.

وی ادامه داد: ۳۵۰ مدرسه با ۱۷ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در استان که کلاس های زیر ۱۵ نفر دارند، با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، آموزش حضوری خواهند داشت.

دستورانی بر لزوم اجتناب از برخوردها و رفتارهای سلیقه ای تاکید و عنوان کرد: در نیمه دوم مهر نیز مدارس با جمعیت ۵۰ تا ۱۵۰‌نفر، به صورت‌گروه بندی و رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی، آموزش را به صورت حضوری دنبال خواهند کرد.

دستورانی گفت: مدارس پرجمعیت نیز با تکمیل واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان آماده برگزاری آموزش ها به صورت‌ حضوری در قالب گروه بندی و رعایت پروتکل ها خواهند بود.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان اضافه کرد: تقاضا داریم تا فرمانداران نیز در شهرستان ها بر اساس این دو دستورالعمل و یک انسجام همگانی با مجموعه آموزش و پرورش همکاری داشته باشند.

وی افزود: دروس عملی هنرستان ها و دبیرستان های کاردانش که تعداد دانش آموزان آن کمتر از ۱۵ نفر است به صورت حضوری برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان پایه های اول و دوم، یک و یا دو روز در هفته به صورت گروه بندی و نوبت بندی شده در مدرسه حضور پیدا کرده و ضمن دریافت آموزش حضوری، با فضای مدرسه و معلم و دانش آموزان آشنایی پیدا می کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۴ ۱۲:۵۲

وای خداروشکر مدرسه ی من رهپویان هدایت هست لطفا زودتر حضوری کنید مورسه ما غیر دولتی و کمتر از ۱۵۰ نفره

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۴ ۱۶:۲۱

همه اش تبلیغات دروغ میگین رعایت بهداشت تومدارس روستایی اصلا معنی و مفهومی نداره

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۴ ۱۶:۵۲

دوره دوم دبیرستان درمدارس غیر انتفاعی که دانش آموزان کمی دارند سریع تربازگشایی شوند ممنون

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۴ ۱۸:۳۹

کلاسهای درس در لردگان حضوری شده با یک وجب خاک روی میز ونمیکت معلم و دانش اموزان اینست رعایت پروتکل های بهداشتی مدارس در شهرستان لردگان لطفا پیگیری کنید و عواقب این کار را در نظر بگیرید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۴ ۱۹:۵۸

با این مدرسه هایی که داریدبا اون پروتکل هایی که گذاشتید هیچ هم خوانی وجود نداره😂😂

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۴ ۲۱:۵۴

ن اگر میخواید حضوری کنید کل درسا رو حضوری کنید اگرم نه تخصصیاهم حضوری نباشه مشکل سرویس داریم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۴ ۲۲:۵۳

باجان بچه ها بازی نکنید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۵ ۰۰:۵۱

ما که متوجه نشدیم باید حضوری کار کنیم یا مجازی هزار تا نظر تا الان گفتید مثل بچه ادم یه نظر صاف بگید تا اجرا کنیم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۹ ۲۰:۱۲

مجازی یهتره