• یکشنبه / ۴ مهر ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۲
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1400070402450
  • خبرنگار : 71442

آخرین نقش سیامک اطلسی به واقعیت پیوست!

توضیحات تهیه‌کننده «اپیدمی» درباره ابتلاء سیامک اطلسی به کرونا

توضیحات تهیه‌کننده «اپیدمی» درباره ابتلاء سیامک اطلسی به کرونا
نمایی از سریال اپیدمی

سیامک اطلسی قبل از مرگ، در سریال «اپیدمی» به ایفای نقش پرداخت؛ نقشی که متاسفانه به واقعیت پیوست. او در این مجموعه هم از دنیا می رود.

بازی در سریال «اپیدمی» که مجموعه ای با موضوع کرونا و در حال تولید است، آخرین حضور سیامک اطلسی در قاب تلویزیون محسوب می‌شود. اطلسی در این سریال نقش رئیس بیمارستان را بازی می کرد و عنوان کرده بود با رعایت کردن اصول بهداشتی بعضی روزها سر کارش حاضر می شود تا ان شاءالله کار به پایان برسد.

تصویری از این هنرمند در سریال «اپیدمی» به دستمان رسیده است که حاکی از درگذشت کاراکتری است که اطلسی فقید ایفاگر آن بوده است.

سعید کمانی ـ تهیه کننده سریال«اپیدمی» ـ در گفت و گویی با ایسنا ضمن ابراز تاسف از درگذشت سیامک اطلسی درباره‌ی حضور این هنرمند و ایفای نقش او در این سریال گفت: ایشان متاسفانه دو دُز واکسن را زده بودند اما به کرونا مبتلا شدند. ما به واسطه شرایط سنی و توانایی جسمی که داشتند نقششان را کوتاه تر کردیم.

او با اشاره به اینکه عوامل «اپیدمی» موظف به زدن واکسن شدند و تقریبا همه واکسن را زده بودند، یادآور شد: تلاش ما این بود که فضایی فراهم کنیم که اتفاقی برای کسی نیفتد. 

کمانی درباره ی کاراکتر مرحوم اطلسی نیز اظهار کرد: ایشان در این سریال نقش دکتر نوروزی رئیس بیمارستان را ایفا کردند و کاراکترشان به گونه ای است که از دنیا می‌رود. حتی در سریال برایشان مراسم برگزار می‌شود و بازی ایشان حدود ۱۰ روز پیش به پایان می‌رسد. ایشان در این سریال صاحب بیمارستانی هستند که به نیروهای جهادی برای راه انداختن بیمارستان های صحرایی کمک می‌کنند و در کوران کرونا در کنار مردم می ایستند. نقششان می‌توانست پررنگ تر هم باشد اما کمی به دلیل شرایط سنی و بیماری که داشتند، امکان پذیر نبود.

این تهیه کننده یادآور شد: روزهای آخر که ایشان در صحنه بودند، ناراحتی قلبی داشتند و حالشان رو به راه نبود. ما ایشان را در همان بیمارستان عدل که صحنه کارمان بود، پیش متخصص بردیم که گفتند بهتر است دکتر فوق تخصص هم ایشان را ویزیت کند. خانواده ایشان مراحل ویزیت با فوق تخصص را در بیمارستان دیگری دنبال کردند اما یکی ـ دو روز بعد در تماسی اعلام کردند که آقای اطلسی به کرونا مبتلا شده اند. 

به گزارش ایسنا، سیامک اطلسی، هنرمند پیشکسوت سینما، تلویزیون و دوبله صبح یکشنبه، چهارم مهر ماه بر اثر ابتلاء به کرونا درگذشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۴ ۱۵:۰۷

خدابیامرزتش بازیگره خوبی بود نقشش در پدرسالار زیبا بودخب واکسن آدم رو روئین تن نمیکنه چون ناراحتی قلبی داشته متاسفانه فوت کرده ولی درکل واکسن زدن بهترین راه برای مقابله باکروناس بعد از اونم باید مراقب باشیم درجای شلوغ حتما رعایت کنیم باید حواسمون روجمع کنیم که این قضیه باعث نشه کسانیکه مخالف واکسن زدن هستن از این قضیه سوء استفاده کنند

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۴ ۲۳:۴۹

اگر روئین تن نمیکنه پس چرا اجبار میکنن؟ بعدشم دخترش که گفته هیچ مشکلی نداشته قبلا

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۴ ۱۹:۰۱

خداوند قرین رحمتشون کنه مگه واکسیناسیون از مرگ جلوگیری نمیکرد ایشون چه واکسنی تزریق کردند

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۴ ۲۰:۳۳

این هم از واکسن های بی‌غیرت اگر واکسن ها کارایی دارد مگر نمیبایست از مرگ جلو گیری میکرد

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۵ ۱۱:۵۵

بی نهایت تشکراز توضیح کاملی که دادین باارزوی سلامتی برای تمامی شماعزیزان

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۵ ۱۲:۳۰

یعنی سر فیلمبرداری شما ایشان کرونا نگرفت !!! مرد حسابی خانواده ایشان میگوید هیچ بیماری نداشت شما میگویی بیماری قلبی داشت . روبراه نبودن با بیمار بودن فرق دارد !!! فرار به جلو نکن. اگر من جای خانواده اطلسی بودم سر همان صحنه فیلمبرداری حسابت را کف دستت میگذاشتم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۸ ۲۱:۲۵

سلام چرا امار کسانی که با توجه به زدن واکسن میمیرن را اعلام نمیکنن خدا رحمت کنه ایشان را ولی ایشان به واکسن اعتماد کردن واکسن و ماسک اثر ی در جلوگیری از بیماری ندارد هوشیار باشید فریب نخورید