• یکشنبه / ۴ مهر ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400070402456
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مدیر تیم فوتبال ذوب آهن:

به اهداف فنی و تاکتیکی در اردوی کردان دست یافتیم

به اهداف فنی و تاکتیکی در اردوی کردان دست یافتیم

ایسنا/اصفهان مدیر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در ادامه بازی‌های دوستانه پیش فصل چهارشنبه در دیداری دوستانه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف تیم سپاهان می‌رویم.

محمود یزدخواستی در گفت وگو با ایسنا در خصوص اردوی پیش فصل تیم فوتبال ذوب آهن در کردان، اظهار کرد: در جلسه‌ای که مدیرعامل و مدیران ارشد باشگاه با کادر فنی و سرمربی تیم داشتند، برگزاری این اردو مورد تایید قرار گرفت، اردوی بسیار خوبی را از اواخر شهریور ماه در مجموعه چهارباغ استان البرز آغاز کردیم و قرار بود در این اردوی پیش فصل نیز چند بازی تدارکاتی نیز برگزار شود.

وی افزود: محل برگزاری اردو برای ما بسیار مهم بود، محلی که در آن بتوانیم از امکانات ورزشی مناسب و مطلوب از جمله زمین چمن با کیفیت، سالن بدنسازی، استخر و سونا و سایر موارد مدنظر کادر فنی به خوبی استفاده کرده و امکانات در دسترس آسان تیم باشد.

وی ادامه داد: هدف برگزاری چنین اردوهایی شناخت از وضعیت سلامت جسمانی و قابلیت جسمانی بازیکنان، توانایی های تکنیکی و تاکتیکی آنها، شناسایی میزان تاکتیک پذیری و سنجش هوش و موارد فنی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم است که زیر نظر کادر فنی تیم انجام می شود.

مدیر تیم فوتبال ذوب آهن اضافه کرد: اولین بازی تدارکاتی تیم فوتبال ذوب آهن ۲۷ شهریور ماه در مقابل آلومینیوم اراک به میزبانی این تیم برگزار شد، سپس تیم ذوب آهن به عنوان اولین تیم لیگ برتری با حضور در مرکز پزشکی ایفمارک تست های پزشکی خود را انجام داده و در ادامه نیز بازی های تدارکاتی دیگری به ترتیب در مقابل پیکان تهران، نساجی مازندران و فولاد خوزستان انجام دادیم و در آن به اهدافی که مدنظر کادر فنی بود، رسیدیم.

وی با اشاره به دربی دوستانه با سپاهان گفت: مقرر شد در ادامه بازی های دوستانه پیش فصل چهارشنبه هفتم مهرماه در دیداری دوستانه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان برویم. تعامل و همکاری بین باشگاه های سپاهان و ذوب آهن از گذشته بوده و باید به ویژه در زمینه تبادل بازیکنان و نشست های مدیریتی برای همفکری و اتحاد بیشتر که هر دو باشگاه تمایل و علاقه زیادی به انجام آن دارند گسترش یابد.

یزدخواستی خاطرنشان کرد: شاهد حمایت خوبی از سوی مدیران ارشد باشگاه به ویژه منصور یزدی زاده و هیئت مدیره شرکت، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه هستیم که موجب دلگرمی خوبی در تیم برای رسیدن به نتایج بهتر از گذشته شده است که البته با توجه به تغییراتی که داشتیم نیاز به زمان دارد، امیدوارم هواداران تیم که سرمایه های اصلی ورزش هستند با حمایت های همیشگی خود و صبوری که دارند در آینده شاهد موفقیت‌های تیم فوتبال باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha