• دوشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۰ / ۲۲:۱۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400070503148
  • خبرنگار : 71438

خداحافظی تیم ملی فوتسال ایران با جام جهانی

خداحافظی تیم ملی فوتسال ایران با جام جهانی

تیم ملی فوتسال ایران از راهیابی به جمع چهار تیم برتر جهان بازماند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران با شکست مقابل قزاقستان از راهیابی به جمع چهار تیم برتر جام جهانی فوتسال بازماند.

ناظم الشریعه برای این بازی، علیرضا صمیمی، حمید احمدی، مسلم اولادقباد، اصغر حسن زاده و مهدی جاوید را در ترکیب اصلی قرار داده بود.

تیم ایران در نیمه اول دو بار توسط مسلم اولادقباد و احمد اسماعیل‌پور به گل رسید و نیمه اول را با برتری ۲ بر صفر به رختکن رفت اما در نیمه دوم این تیم قزاقستان بود که نمایش بهتری ارائه داد و توانست سه بار دروازه تیم ملی فوتسال ایران را باز کند.

در حالی که ایران در نیمه دوم به لاک دفاعی فرو رفته بود و موقعیت‌های چندانی برای گلزنی نداشت در نهایت این بازی با برتری ۳ بر ۲ قزاقستان به پایان رسید تا تیم ایران از راهیابی به جمع ۴ تیم برتر جهان باز بماند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۵ ۲۲:۲۶

بازی با ازبکستان با اون اوضاع و خوردن چند گل از یک نقطه و اینم از این بازی پس از زدن دو گل تو لاک دفاعی رفتن هنوز اقایان نمی دونند تو فوتسال برخلاف فوتبال دفاع معنی نداره مگر چند دقیقه چون لحظه ها سرنوشت بازی را تعیین می کنند مبارکتون باشه از ساده ترین مسیر نتونستن صعود کنند تیم به تفکرات غلط مربی باخت.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۵ ۲۲:۳۲

تا همین جا هم زیادی بودیم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۵ ۲۲:۳۵

واقعا"حق ایران نبود با بازی یی که این دوره انجام داد بخصوص درنیمه دوم امشب به نیمه نهایی بره . مبارک قزاقستان باشه . واقعا" نیمه دوم نیمه مربیهاست.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۵ ۲۲:۴۵

به مربیمون باختیم.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۵ ۲۲:۵۴

معذرت میخوام اما یه وقت به بی کیفیتی می بازی یا به بی تجربگی اما یه وقت به بی ذهنیتی و تفکر جهان سومی بودنت می بازی... با دو گل پیش افتادن نباید تو دفاع فرو رفت همیشه تهاجمی باش که نبازی. این هم از دسته گل ناظمالشریعه...... اینا امشب به راحتی قزاقستان را میبردن..... مثل استقلالتون رفتین آجر لو آوردین؟ اصلا اون آجر لو اهل استقلال هست؟ یه استقلالی اصل میاوردن که دلسوز استقلال باشه همون روز اول مجیدی را بیرون بندازه..........قصد شما نابودی استقلال هست حالا چرا شاید بخاطر اینکه یه زمان اسمش تاج بوده؟؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۵ ۲۲:۵۸

در بازی قبلی مقابل ازبکستان هم دیدیم زمانی که حریف ۵ نفره به حمله پرداخت ایران به لاک دفاعی فرو رفته و از خود ضعف نشان داد.در این بازی هم دقیقا از همین تاکتیک حریف ضربه خورده و حذف شدیم،ایکاش کادر فنی زودتر این ضعف را برطرف کند.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۶ ۰۹:۵۶

وقتی باد بکاری، طوفان درو میکنی.