• دوشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۰ / ۲۲:۲۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400070503149
  • خبرنگار : 71438

برنامه مرحله نیمه نهایی جام جهانی فوتسال

برنامه مرحله نیمه نهایی جام جهانی فوتسال

برنامه مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی فوتسال مشخص شد.

به گزارش ایسنا، با پایان مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتسال  برنامه مرحله نیمه نهایی مشخص شد. برنامه مرحله نیمه نهایی جام جهانی فوتسال لیتوانی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰:

بازی ۴۹: برزیل – آرژانتین / ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران

پنج شنبه ۸ مهر ۱۴۰۰:

بازی ۵۰: قزاقستان – پرتغال / ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۶ ۱۲:۴۳

فوتسال ایران هم با این دفاعی بازی کردنش که برای دومین بار این حالت را گرفت و منجر به باختش شد، رفت که یه کم آب خنک بخوره تا حالش جا بیاد و یه درسی بگیره که با دو امتیاز جلو بودن اینقدر دفاعی بازی نکنه و در کناره های زمین قدم نزنه تا توپ رو بهش تقدیم کنند و بگن بفرمایید دروازه خالیه گل بزنید. نزنی میزنن.....!

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۷ ۰۰:۱۸

واقعا جای بسی تاسف داشت که هربازی رو که ازتیم کشورمون دیدیم قلبمون خواست وایسته و تا سر حد مرگ رفتیم تا اون بازی رو بردیم. مقابل قزاقستان هم به خیال خام دو گل جلو بودن کشیدیم عقب و نتیجه شد چیزی که دیدین. درکل اینایی که میگم ضعفهای تیم هست دردفاع افتضاح هستیم خصوصا نقاط کور دفاعمون که هرچی خوردیم ازاونجا خوردیم. دوم اصلا برای کل دقایق بازی تیم برنامه‌ای نداره و فقط هم هر چقدر بردیم به خاطرتاکتیک های شخصی بود نه بازی گروهی صددرصدی. سوم بچه های تیم زیاد از نظر بدنی و ذهنی رو فرم نبودن. چهارم تو بعضی بازی‌ها مثل ازبکستان و قزاقستان یکم تیم‌های مقابل رودست کم گرفتیم وغرور ورمون داشت و در آخر بازیکنان اصلا انگیزه و شخصیت رفتن به مراحل پایانی بازیها رو نداشتن و بیچاره کردن ملت رو که آه کشیدن وافسوس خوردن وسر بر بالین نهادن اون شب و به صبح رسوندن درغم وغصه حذف شدن از بازیها

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۷ ۱۷:۲۸

اره منم موافقم بعد از دو گلی که زدیم با روند دفاعی باز کردن تیم ملی فهمیدم که بلایی که سر اسپانیا اومد سر ما هم میاد و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خوردیم . البته اشتباه داور تو ضربه ایستگاهی قزاقستان که رو تمارض اشجاری گرفت رو باید بهش اضافه کرد .