• سه‌شنبه / ۶ مهر ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400070603674
  • خبرنگار : 71438

تصمیم اشتباه کادر فنی تیم ملی فوتسال

تصمیم اشتباه کادر فنی تیم ملی فوتسال

کادر فنی تیم ملی فوتسال نباید یک بازیکن مصدوم را با خود به جام جهانی می برد.

به گزارش ایسنا، در بازی با قزاقستان، تیم ملی فوتسال با کمبود بازیکن روبرو بود. با مصدومیت فرهاد فخیم و تنبیه انضباطی محمدرضا سنگ سفیدی، ناظم الشریعه مجبور شد حسین طیبی را که هنوز در شرایط بازی قرار نداشت در جمع نفرات اصلی بازی با قزاقستان قرار دهد اما سوال اینجاست که اصلا چرا طیبی با تیم ملی به جام جهانی برده شد؟

بازیکنی که تا مرحله یک چهارم نهایی هم قادر به بازی نبود بر فرض صعود تیم ملی به مراحل بالاتر چطور می توانست عصای دست تیم ملی باشد؟ بازیکنی که مدت‌ها از بازی دور بوده در فشار سنگین مراحل بالاتر چقدر کارایی داشت؟

ای کاش کادر فنی تیم ملی فوتسال به جای طیبی یک بازیکن جوان را به لیتوانی می برد تا هم در این گونه زمان ها عصای دست کادرفنی باشد و هم تجربه اندوزی کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۶ ۱۸:۳۲

باتشکر از کادر فنی تیم ملی فوتسال از مسئولین مربوطه خواهش میکنم از کادر فنی کارآمدتری استفاده نمایند،کادر فنی فعلی نشان داد از کارآیی لازم برخوردار نمی باشد.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۶ ۲۰:۵۸

اصلا چرا با این بازیکنان با میانگین سنی بالا آیا هیچ فوتسالیست دیگری نبود. در تیم ملی سالهاست جوانگرایی نشده است.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۷ ۱۷:۳۳

با احترام به کل تیم .علت باخت عدم امادگی جسمانی و نداستن بدنسازی و همچنین عقب کشیدن تیم و در لاک دفاعی رفتن بود تیم نیاز به جوانگرایی و تعویض دارد خصوصا مربی که فکر میکنم با لج بازی بی مورد به تیم لطمه زد

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۷ ۱۵:۵۲

البته ظاهراً قرار بوده حسین طیبی به بازی های حذفی برسه (ظاهراً اینجوری به آقای نظام الشریعه اطلاع دادن).

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۷ ۱۸:۰۵

درست مثل المپیک توکیو وفرستادن احسان حدادی مصدوم در رشته پرتاب دیسک ولی ما زمانی که کاراکتر میافتد فکر چاره میگردیم همان مثل نوشدارو بعد از مرگ سهراب

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۷ ۱۹:۰۶

دروه پیش خوب بودیم سوم شدیم اینطوره خوب نبودیم وحق ما نبود صود کنیم بازی های افتضاح با دفاعی بازی کردن بعد از زدن دوگل در زمین چمن به این صورت دفاعی بازی نمیکنند کدام تیم فوتسال در جام جهانی اینجوری دفاعی بازی کرده تیم ما اصلا فوتسال بازی نکرد