• سه‌شنبه / ۶ مهر ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1400070603825

استاندار گلستان: کشاورزان خسارت دیده حمایت می شوند

استاندار گلستان: کشاورزان خسارت دیده حمایت می شوند

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به وضعیت بارندگی و مشکلات ناشی از کرونا در جامعه، گفت: کشاورزانی که اراضی آنها دچار خشکسالی شده موردحمایت قرار می‌گیرند.

دکتر هادی حق‌شناس امروز (سه‌شنبه ۶ مهرماه) در چهارصد و پنجاه و پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار کرد: در سال جاری ۳۰ درصد اراضی استان با مشکل خشکسالی مواجه شدند که همچون گذشته بر اساس اعلام جهاد کشاورزی و حمایت از مشاغل، از آنان حمایت می‌کنیم و تلاش داریم با استمهال وام‌ها و دیگر اقدامات پشتیبانی لازم را صورت دهیم.

وی افزود: از محل اعتبارات سال ۱۴۰۰ مبلغ ۲۴۶ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی گلستان پرداخت شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری گلستان، همچنین در این جلسه مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی در حوزه بانکی، مالیاتی، حقوقی، شهرداری‌ها موردبررسی قرار گرفت و دستوراتی برای رفع مسائل آنان با حضور دکتر حق‌شناس صادر شد.

در ابتدای این جلسه، حسین طلوعیان مدیرکل صنعت معدن تجارت استان گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته در حوزه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ارائه کرد و گفت: از محل اعتبارات رونق تولید سال ۱۴۰۰ یعنی از ابتدای مردادماه تاکنون درخواست ۱۱۹ واحد تولیدی استان پس از تصویب در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان جهت دریافت حدود ۹۵۶۵ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل ارسال شده است.

وی بیان کرد: از کل واحدهای معرفی شده به بانک‌ها تاکنون تعداد ۳۱ واحد تولیدی استان بیش از ۲۴۶۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha