• سه‌شنبه / ۶ مهر ۱۴۰۰ / ۲۰:۴۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400070604029
  • خبرنگار : 50223

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مردم حلالیت طلبید

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مردم حلالیت طلبید

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خداحافظی کرد و از مردم این استان حلالیت طلبید

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد که به مدت دو سال این سمت را برعهده داشت، در مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار احمد وحیدی وزیر کشور، از مردم و مسئولان این استان خداحافظی کرد.

احد جمالی گفت: در شرف بازنشستگی هستم و تا چند روز آینده بیشتر در خدمت مردم استان کهگیلویه و بویراحمد نخواهم بود و حلالیت می طلبم.

وی افزود: با مدیریت دکتر کلانتری استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد مسایل امنیتی و چلش های زیادی که داشته ایم را مدیریت کرده ایم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: طیب انتخابات اسفند ماه ۹۸ در سطح کشور تنها یک اعتبار نامه رد شد که مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد بود و مدیریت این مساله مدیریت خاص خود را می طلبید که بدون هیچ مساله ای انجام شد.

جمالی تصریح کرد: طی سال گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر شرایط کرونایی زلزله سی سخت را داشته ایم که حتی یک مورد سرقت در منطقه زلزله زده گزارش نشده است.

وی ادامه داد: در استان کهگیلویه و بویراحمد با آتش سوزی های گسترده در جنگل‌ها مواجه بوده ایم که مدیریت خاص خود را می طلبید.

به گزارش ایسنا، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد عشیره ای و پاک هستند و پیچیدگی انچنانی ندارند اما اسیب های خاص خود را دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۷ ۰۷:۱۰

باسلام خداوند به همه خدمتگزاران نظام توفیق دهد

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۸ ۱۳:۴۴

هرکجا هست خدایا بسلامت دارش. معدود سیاسی هستند که قلبی رئوف دارند و در خدمت به مردم نگاه به طیف سیاسی آنها نمیکند.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۸ ۱۰:۴۴

وَقُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِي مِنْ لَدُنْكَ سُلْطَانًا نَصِيرًا و تو نیز از تبار پاکان و یادگار شهیدانمان هستی ، تعصب ، غیرت و اخلاق مداری تو همیشه ما را بیاد دوران ایثار و شهادت می اندازد. هر منصف خداجوی اعتراف میکند که تو سیاسی بودی اما سیاسی کار هرگز ... دعای خیرمان بدرقه راهتان باد.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۸ ۱۰:۵۱

بعنوان یک بسیجی و شهید داده همیشه شما را دوست داشته و دارم ، معتقدم هیچگاه از دایره ی انصاف خارج نشدی . حق پناهتان باد.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۸ ۱۲:۵۹

اگر خیانتی کرده باشی حلالیت نمی‌کنیم.اگع خدمتگزار راستین بودی برو دست خدای مهربون

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۸ ۱۴:۳۱

همه کار کردید حالا حلالیت می طلبید