• چهارشنبه / ۷ مهر ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400070704447
  • خبرنگار : 90047

احمدی: ورزشکاران کارگر مروج ارزش‌های فرهنگی در مسابقات جهانی باشند

احمدی: ورزشکاران کارگر مروج ارزش‌های فرهنگی در مسابقات جهانی باشند

در آستانه اعزام کاروان ورزشی کارگران به سومین دوره مسابقات جهانی شرکت‌ها، نشست خبری با حضور جواد رمضی رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری، عبدالحمید احمدی معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و امیر حسینی رییس انجمن شرکت‌های فدراسیون وررش کارگری برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در آستانه اعزام کاروان ورزشی کارگران به سومین دوره مسابقات جهانی شرکت ها که از ۱۴ تا ۱۸ مهر در آتن یونان برگزار می شود، امیرحسینی، رییس انجمن شرکت‌های فدراسیون وررش کارگری در نشست خبری که امروز(چهارشنبه هفتم مهر) در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد، گفت: کاروان ۱۱۵ نفر از کارگران شرکت‌ها در حالی ۱۴ مهر برای دومین بار عازم مسابقات جهانی شرکت‌ها در یونان می‌شوند که در اولین حضورشان در فرانسه در جایگاه سوم قرار گرفتند.

او افزود: در این دوره از مسابقات جهانی شرکت ها سعی کردیم توجه ویژه‌ای به بانوان داشته باشیم، به طوری که ۱۱ نفر از ورزشکاران اعزامی را بانوان تشکیل می‌دهند، البته باید تلاش کرد که در دوره‌های بعد زنان کارگر حضور پررنگ‌تری داشته باشند.

احمدی: امیدوارم ورزشکاران کارگر مروج ارزش‌های فرهنگی در مسابقات جهانی باشند

عبدالحمید احمدی، معاون وزیر ورزش نیز در این نشست اظهار کرد: خوشحالم که موضوع ورزش و فعالیت‌های بدنی شرکت‌ها در مجموع فدراسیوت ورزش کارگری در قالب انجمن شرکت‌ها مورد توجه قرار گرفته و برنامه‌های متنوع ورزش کارگری توسط این افراد هماهنگی و اجرا می‌شود.

او گفت: کم تحرکی امروز عوارض جدی را برای اقشار مختلف جامعه به دنبال داشته و سبب افزایش بیماری‌های غیرواگیر و افزایش هزینه‌های درمان شده است‌

احمدی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد درباره ورزش و فعالیت‌های بدنی نسبت به گذشته جدی‌تر عمل کنیم، به‌ویژه در مورد کارگران که با تلاش و فعالیت خود سبب گردش چرخ‌های صنعت و تولید و پیشرفت جامعه می‌شوند که این مساله برای ۱۴ میلیون کارگر کشورمان اهمیت زیادی دارد.

معاون‌ وزیر ورزش اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اقشاری که با حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فدراسیون ورزش کارگری مورد توجه قرار می‌دهیم حوزه ورزش کارگری است که همه تلاش می‌کنیم این قشر تاثیرگذار در برنامه‌های مختلف ورزشی حضور داشته باشند.

احمدی اضافه کرد: مسابقات جهانی شرکت‌ها موجب دلگرمی و افزایش انگیزه کارمندان و کارگران شرکت‌ها می شود و شرایطی را فراهم می‌کند که افراد بیش‌تری به سمت ورزش گرایش پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: از امیرحسینی و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی که حمایت‌های لازم را برای اعزام کارگران به سومین دوره مسابقات جهانی داشتند، تشکر می‌کنیم که با طراحی و اجرای این برنامه در افزایش انگیزه ورزشکاران کارگر بسیار اثرگذار بودند.

احمدی افزود: امیدوارم ورزشکاران کارگر شرکت‌ها در دومین حضورشان در سومین دوره مسابقات جهانی شرکت ها نیز با کسب مدال و سکو به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کنند و مروج فرهنگ، هویت و ارزش‌های فرهنگی کشورمان در این دوره از مسابقات در یونان باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha