• چهارشنبه / ۷ مهر ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400070704577
  • منبع : نمایندگی سمنان

ماموریت ویژه وزیر علوم به اولین استاد ممتاز دانشگاه سمنان

ماموریت ویژه وزیر علوم به اولین استاد ممتاز دانشگاه سمنان

ایسنا/سمنان استاد ممتاز دانشگاه سمنان، مامور راه‌اندازی معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری شد

وزیر علوم با انتصاب دکتر علی خیرالدین، استاد ممتاز مهندسی عمران و رئیس پیشین دانشگاه سمنان را به سمت "مشاور وزیر  در امور علمی، تحقیقاتی و فناوری" انتخاب و ماموریت تاسیس معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را به وی محول کرد.

دکتر خیرالدین که تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی عمران را در دانشگاه علم و صنعت ایران و دکتری  عمران- سازه را در دانشگاه مک گیل کانادا گذرانده طی سال های 1385 تا 93 ریاست دانشگاه سمنان را بر عهده داشته است.

معاونت فناوری وزارت علوم با ابلاغیه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در مهرماه 1384 که در راستای کوچک شدن دولت در برنامه چهارم توسعه حکم به ادغام ساختار فناوری وزارت علوم با معاونت پژوهشی داده بود حذف شد و آنچنان که در همان زمان بارها هشدار داده شده بود به تضعیف جایگاه وزارت عتف در بعد فناوری منجر شد.

به گزارش ایسنا- پروفسور علی خیرالدین عضو هیات علمی دانشکده مهندسی عمران و اولین استاد ممتاز دانشگاه سمنان با بیش از ۴۰ سال سابقه تدریس  در آموزش عالی و بیش از ۱2 سال سابقه بعد از استاد تمامی است؛ وی دارای بیش از ۲۰ دانش‌آموخته دکتری تخصصی، و ده‌ها دانش‌آموخته کارشناسی ارشد پس از ارتقاء به مرتبه استادی بوذه و در مجموع  دارای ۱۲ کتاب تألیفی، بیش از ۵۰۰ مقاله ISI و علمی پژوهشی و چندین طرح بین المللی و ملی و ثبت اختراع است

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۹ ۰۶:۵۷

افتخار استان سمنان موفق باشید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۹ ۱۱:۲۹

سلام ،لطفا دانشگاه استنادی جهان اسلام رو هم یه سری بهش بزنید ،چرا مرکز به این بزرگی رو اینجوری رها کردید،چون واقعا نیاز به تغییر داره

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۱۱:۲۳

سلام,, دکتر خیرالدین بسیار با اخلاق و متواضع هستند،خدا حفظشان کند