• چهارشنبه / ۷ مهر ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1400070704601

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی گنبدکاووس خبرداد

آغاز لیگ تندرستی همزمان با هفته تربیت‌بدنی/ نگرانی از کاهش تحرک مردم در شرایط کرونایی

آغاز لیگ تندرستی همزمان با هفته تربیت‌بدنی/ نگرانی از کاهش تحرک مردم در شرایط کرونایی

ایسنا/گلستان رئیس هیئت ورزش‌های همگانی گنبدکاووس از برگزاری لیگ تندرستی برای دومین سال پیاپی همزمان با سراسر کشور در این شهرستان خبرداد.

سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به سیاست‌ها و راهبردهای جدید فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور مبنی بر توسعه ورزش همگانی در شرایط کرونا، اظهار کرد: در مدت شیوع این بیماری اجرای طرح‌های ابتکاری متعدد از جمله لیگ تندرستی در همین راستا بوده است.

وی با بیان اینکه لیگ تندرستی و طرح دوشنبه‌های پیاده‌روی به‌عنوان ابتکاری سلامت‌محور مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفته است، افزود: در طرح دوشنبه‌های پیاده‌روی که دو ماه قبل در سراسر کشور در حال برگزاری است، گنبدکاووس به‌عنوان فعال‌ترین شهرستان استان گلستان حضوری جدی داشته است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی گنبدکاووس با تأکید بر اینکه همزمان با سراسر کشور لیگ تندرستی در استان گلستان و گنبدکاووس برگزار خواهد شد، ادامه داد: شروع این لیگ در سال جدید ۲۴ مهرماه و همزمان با هفته تربیت‌بدنی خواهد بود.

حسینی با بیان اینکه در سال گذشته استان گلستان رتبه هفتم کشور را در لیگ تندرستی کسب کرد، خاطرنشان کرد: شهرستان گنبدکاووس نیز در سطح استان گلستان موفق به کسب رتبه سوم در این لیگ شد. در سال جاری همت و توان مضاعفی را برای طراحی و تدوین برنامه‌های جهت افزایش گستره مخاطبان این لیگ به کار بسته‌ایم.

وی با تقدیر از حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان از هیئت ورزش‌های همگانی استان و شهرستان‌ها، تأکید کرد: شخص مدیرکل و همچنین رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان گلستان بر اجرای برنامه‌های ما در سطح شهرستان‌ها نظارت داشته و بر توسعه ورزش همگانی با هدف افزایش ضریب سلامتی مردم تأکید دارند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شرق استان گلستان با اشاره به اینکه تداوم ورزش حتی برای دقایقی کوتاه می‌تواند کمک بسیاری بزرگی به سلامتی افراد کند، بیان کرد: به دلیل کاهش تحرک افراد به‌ویژه در خانواده‌ها در شرایط کرونایی، نگران سلامت عمومی مردم بعد از کرونا هستیم و به همین دلیل تمام تلاش خود را برای توسعه ورزش همگانی با محوریت ورزش‌های خانوادگی و بدون اجتماع به کار بسته‌ایم.

خبرنگار: مهدی باقریان

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha