• چهارشنبه / ۷ مهر ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400070704688

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس:

شناسنامه ایمنی برای ۲۲۰۰ واحد صنعتی فارس صادر شد

شناسنامه ایمنی برای ۲۲۰۰ واحد صنعتی فارس صادر شد

ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از صدور شناسه ایمنی برای ۲۲۰۰ واحد صنعتی فعال در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد و گفت: این مهم امسال نیز به جدیدیت در حال انجام است تا بتوانیم برای تمام واحدهای صنعتی فعال شناسه ایمنی صادر کنیم.

احد فتوحی چهارشنبه ۷ مهرماه در آیین روز آتش نشانی در شیراز بیان کرد: نامگذاری روز آتش نشان بهانه‌ای است تا فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های آتش‌نشانان خدوم و زحمت‌کشی را که با عشق و با همه وجود برای ارتقای ایمنی و ایجاد آسایش و رفاه مردم تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی می‌کنند، ارج نهیم و با تمام وجود از تلاش‌های اثرگذار آنها قدردانی کنیم.

او با بیان اینکه یکی از ضرورت‌های مهم در شهرک‌های صنعتی پرداختن به موضوع ایمنی است، افزود: این مهم از اولویت‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، فرهنگ سازی و آموزش، ‌نظارت بر ایمنی واحدهای تولیدی و صنعتی و بهره گیری از ظرفیت واحدهای صنعتی از طریق ارتقای دوره‌های آموزش ایمنی وتوانمند سازی نیروی انسانی برای مقابله با حوادث را ضروری دانست و گفت: در این زمینه از محل کمک‌های یارانه‌ای شرکت شهرک‌های صنعتی فارس دوره‌های مختلف آموزش ایمنی و آتش نشانی برگزار می‌شود.

فتوحی خاطرنشان کرد: رویکرد ما در این زمینه تخصصی کردن این دوره‌ها و افزایش تعداد دوره‌ها است تا در برنامه‌ای زمان بندی شده تمام واحدهای صنعتی دارای نیروهایی باشند که آموزش و مهارت لازم را در برابر مقابله با حوادث فراگرفته باشند.

او با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی با توجه به وظایف و ماموریت‌های خود در زمینه ایمنی شهرکها نواحی صنعتی  همواره تلاش کرده با رویکرد دانش‌پایه و نوآورانه و با همکاری سایر نهادها، زمینه ارتقای ایمنی واحدهای صنعتی  و افزایش خدمات آتش نشانی‌ها را فراهم کند، گفت: با برنامه ریزی انجام شده به زودی 2 ایستگاه آتش نشانی و نیز 2 دستگاه خودرو به جمع ایستگاه‌ها و خودروهای آتش نشانی موجود در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزوده می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه از همکاری و تعامل سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز و نیز سایر شهرداری‌های استان که در مواقع بروز حوادث برای اطفای حریق به یاری واحدهای صنعتی می‌شتابند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha