• چهارشنبه / ۷ مهر ۱۴۰۰ / ۲۳:۲۳
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1400070704996
  • خبرنگار : 71638

چهره ۴ تیم برتر والیبال جوانان جهان مشخص شد/ عطایی: امیدوارم مقابل کوبا عملکرد خوبی داشته باشیم

چهره ۴ تیم برتر والیبال جوانان جهان مشخص شد/ عطایی: امیدوارم مقابل کوبا عملکرد خوبی داشته باشیم

تیم های ایتالیا، لهستان، روسیه و آرژانتین چهار تیم برتر رقابت های والیبال قهرمانی جوانان جهان بوده که موفق شدند به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها راه پیدا کنند.

به گزارش ایسنا، سومین روز از مرحله دوم رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان جهان با هشت مسابقه پیگیری شد و تیم ملی والیبال جوانان ایران با کسب پیروزی ۳ بر صفر مقابل تایلند صدرنشین گروه G نام گرفت.  

باتوجه به نتایج به دست آمده در بخش بالای جدول تیم های ایتالیا، لهستان، روسیه و آرژانتین موفق شدند به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها صعود کنند. در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها ایتالیا به مصاف لهستان خواهد رفت و روسیه مقابل آرژانتین صف آرایی خواهد کرد.  

والیبال ایران که برای کسب مقام نهمی در این مسابقات حضور دارد در بازی بعدی خود به مصاف کوبا خواهد رفت.  بهروز عطایی با اشاره به آخرین بازی ایران در مرحله دوم مسابقات برای تعیین تیم صدرنشین گروه G، گفت: تایلند پیش‌تر موفق به شکست تیم‌های مصر و مراکش شده بود و در مقایسه با تیم‌هایی که در مرحله دوم با آن‌ها بازی کردیم، تیم باکیفیت‌تری بود. اما با شکست این تیم، به‌عنوان صدرنشین گروه G راهی نیمه‌نهایی شدیم.

وی افزود: خوشبختانه همه بچه‌ها بسیار خوب بازی کردند. وضعیت جسمانی بردیا سعادت هم به مرور بهتر شد و به تیم کمک کرد.

سرمربی تیم ملی جوانان درخصوص نخستین حریف ایران در مرحله پلی‌آف جایگاه‌های نهم تا دوازدهم، گفت: ایران در مرحله بعدی رقابت ها به مصاف کوبا می‌رود. کوبا تیمی با پتانسیل بالاست. اما در جریان این رقابت‌ها کیفیت چندان فوق‌العاده بالایی از خود نشان نداده است. امیدوارم مقابل کوبا با عملکردی خوب، موفق به شکست این تیم شویم و آخرین بازی خود را مقابل برنده تیم کانادا و تایلند، به بهترین نحو ممکن به نمایش بگذاریم.

به گزارش ایسنا، والیبال ایران شنبه ۱۰ مهرماه برای کسب جایگاه نهمی مقابل کوبا قرار خواهد گرفت. همچنین تیم ملی والیبال کانادا و تایلند به مصاف هم خواهند رفت تا برنده این دیدار برای کسب جایگاه نهمی با برنده بازی ایران و کوبا، رقابت کند.  

جوانان والیبال ایران در اولین بازی خود در مرحله گروهی این رقابت ها از بلژیک و در بازی دوم از آرژانتین شکست خوردند تا مدعی و مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات در مرحله گروهی حذف شود و از صعود به دور بعدی بازبماند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۸ ۰۱:۲۱

کسب مقام نهمی؟؟؟؟؟حیف این همه پول بیت المال بدبخت که خرج شما شده.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۸ ۱۰:۱۵

بازهم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۸ ۱۱:۱۰

عطایی زیادی بزرگ شد .الان خوب رویش میشه حرف بزنه.اون تیمی که قهرمان آسیا شد ،حاصل کار الکنو بود

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۸ ۱۵:۱۶

میثم صالحی ، حضرت پور و اسفندیار کشف عطایی بودند به سرمربی ایرانی احترام بگذاریم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۹ ۰۰:۴۲

شما که تاریخ والیبال رو میزارین' میدونید ما اومدیم تو سایت شما تا زمان دقیق یعنی ساعت بازی رو بدونیم نه اینکه تبلیغات سایت شمارو ببینیم... به هر حال مرسی

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۸ ۱۳:۰۹

والیبال خط مشی درستی ندارد هرچند توصیه می کنیم اینگار لج بازی می کنند

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۸ ۱۴:۳۶

با این مربی وبازی هایی که از تیم دیدم امیدی به اینده نیست

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۸ ۱۶:۰۶

سلام،، اینکه تیم والیبال ایران چندم دنیا بشود برای جوانان ما مهم نیست،، مهمتر اینه که به جام جهانی راه یافت،، 100% دور بعدی جام جهانی جوانان ما بهتر وخیلی قوی‌تر ظاهر خواهد شد،، همینطور تیم ملی بزرگسالان و برای همه این عزیزان آرزوی سلامتی و موفقیت وقدرتی نوظهور آرزو میکنم،، انشالله

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۸ ۱۸:۵۹

۲تیم گروه ما رفت نیمه نهایی

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۹ ۰۰:۳۱

احسنت

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۸ ۱۷:۱۷

آقای عطایی هیچ موقع مربیانی رو که قهرمان المپیک شدن رو دور ننداز که صابر کاظمی و میثم صالحی رو تراز اول کرد اونم ظرف دو ماه اینها سالها تو لیگ و کشور ما بودن و همچنین بردیا سعادت عوضش شما با دسترنج دیگران در آسیا اول شدی اونم شانسی چین رو بردی چرا برد مقابل چین و تایلند پیروزی حساب میشه اما برد مقابل لهستان آمریکا هلند شکسته هنر شما اینه که بردیا رو نابود کنی خداوند جای حق نشسته همه این کارهایی که میکنید بخاطر رسیدن به نون و نوایی است

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۸ ۲۱:۲۰

باسلام ، اولا باید یادی کنیم از مدیر لایق اقای یزدانی خرم که یادشان گرامی، دوما خوب برای تیمی که با شانس و اقبال ژاپن را در قهرمانی اسیا با اون ترکیب میبرد و در گلوکاه المپیک اونجوری به ژاپن میبازد ، خوب افتخاره در این قطحی مربی شبانه مربی تیم ملی را به بازیهای جوانان بفرستد تا دوشنبه کذایی نیروی مضاعف را به تیم سوم دنیا القا کند که یه وقت از آخر سوم نشیم و خوده این درایت قابل ستایش و قدرانیه!!! و سوما جناب داورزنی به شخصه از شما و جناب عطایی برای به خرج دادن این درایت ممنونم و امیدوارم با همین فرمون این یک دلخوشی را هم از مردم بگیرین تا خدا رحمتش کند حسین معدنی بخوابتان نیامده ، سپاس سپاس سپاس

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۹ ۱۰:۵۸

از عملکردش درتیم جوانان همه چیز مشخص شد.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۹ ۱۳:۰۹

سلام هورا هورا جوانان ما هند و پاکستانو بنگلادشو تایلندو ووووووو رو بردیم ولی خوب تیمهای آرژانتین و بلژیک ما رو درو کردن الانم میجنگیم با تیمهای درجا چهار و دهم میشم بله ما ایرانی هستیم مربی نالایق ایرانی داریم با این روشی که پیش گرفتیم به هیچ جا نخواهیم رسید.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۹ ۲۰:۰۵

بیخود شلوغ نکنین این بازیکنا فقط برای کسب تجربه رفته بودن دیدین که اسم هیچ بازیکن مطرحی نبود اینا چند سال بعد لازمه واسه بزرگسالان